• Lieve users,

    Het is weer zo ver! Nu we weer een aantal collega's minder sinds de vorige verkiezingen, willen we ons team weer versterken met een aantal nieuwe, enthousiaste collega's!
    Als mod help je Quizlet gezellig te houden en het helpen van users bij het naleven van de huisregels.
    Lijkt je dit iets? Op de pagina van de onderstaande link kun je je aanmelden. Op deze pagina kun je ook meer informatie vinden over het takenpakket van een moderator enzovoorts.

    Tot wanneer kan ik me inschrijven?
    De aanmeldingen zijn open tot en met 24 maart 23:59 uur. Vanaf dan kan de eerste ronde gesloten worden. Jullie hebben dus twee weken de tijd.
    Inschrijvingen zijn nu dus gesloten

    Hoe gaat het verder?
    Na de eerste ronde gaan we nakijken. Een deel van de kandidaten gaat door naar de tweede ronde. In de tweede ronde zullen casussen voorgelegd worden waarbij vragen worden gesteld. Deze moeten worden beantwoord. Ook dat gaan we weer nakijken. Uiteindelijk zijn we van plan 5-7 kandidaten aan te stellen als moderator.

    Waar kan ik me aanmelden?
    Link: De aanmelding is gesloten.

    Wat doet een mod precies?
    Takenpakket:

    - Vragen van users via pb/gb beantwoorden.
    - Meldingen behandelen. (kan gaan van een vraag beantwoorden, waarschuwen tot bannen)
    - Actief rondneuzen op het forum en in creaties, en als het nodig is actie ondernemen.
    - Actief reageren op zaken in het modforum (overleggen, discussiëren).
    - Eigen subfora wekelijks nakijken/opschonen.
    - Eigen taken zoals xOTM, nieuwsbrief, columnisten, bèta's, House Cup, Twitter, wedstrijden, RPG.
    - Suggesties en klachten bespreken. Beslissen of dit iets is waar Rutger iets mee kan.
    - Over het beleid en de regels van Quizlet nadenken, dit eventueel doorvoeren.
    - Mee helpen met de organisatie van verkiezingen.


    Heel veel succes!


    Wegens een technische foutje van onze kant is het vorige topic helaas verwijderd, hiervoor onze verontschuldigingen!

    UPDATE
    Het is eindelijk zo ver! We zijn er uit welke 25 users door mogen naar de tweede ronde. Deze users hebben net van mij een prive bericht ontvangen. Ze hebben twee weken de tijd, tot en met 5 mei 23:59 uur om het formulier van de tweede ronde in te vullen en op te sturen.

    We hebben tegen deze users gezegd dat zij niet mogen vertellen dat zij door zijn naar de tweede ronde. Het is dan ook de bedoeling dat zij het formulier zelf invullen, zonder hulp. Om het hen niet nog moeilijker te maken, mogen ook de users die níet door zijn naar de tweede ronde, dit niet vertellen. Anders is het op een gegeven moment duidelijk wie er door is, zonder dat zij dit hebben laten weten.

    We vragen jullie dus om niet te laten weten of je door bent of niet door bent. Alle reacties in dit topic en op andere openbare plekken op Quizlet waar dergelijke reacties worden vermeld, zullen worden verwijderd.


    Het is verboden om bekend te maken of je door bent naar de tweede ronde. Je mag dit dus ook niet laten weten als je NIET door bent.

    [ bericht aangepast door een moderator op 21 april 2014 - 12:02 ]


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik ben zo benieuwd naar de nieuwe Moderators!!
    Ik had me eigenlijk in willen schrijven maar ik was te laat :$ *stupid me*
    Dus nu ga ik lekker actief deze topic volgen ^^
    Veel succes nog alle people die door zijn naar de tweede ronde!!

    xoxo


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.

    Naw, ik ben niet door. Oh wacht ik had me niet ingeschreven. Meh ik ben niet grappig.
    Veel succes iedereen die door is.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Succes iedereen!


    "Not my daughter, you bitch!"

    Divergency schreef:
    Naw, ik ben niet door. Oh wacht ik had me niet ingeschreven. Meh ik ben niet grappig.
    Veel succes iedereen die door is.


    Omg dat mocht je niet laten weten! BANBANBANBANBANBANBAN



    But yeah, veel success voor de mensen die door zijn ^^


    quidquid excusatio prandium pro

    RickmanLover schreef:
    Succes iedereen!


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Succes, iedereen die door is!
    En voor degenen die niet door zijn:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    SolidSnake schreef:
    (...)

    Omg dat mocht je niet laten weten! BANBANBANBANBANBANBAN



    But yeah, veel success voor de mensen die door zijn ^^


    Don't hurt me, I can be nice.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik vraag me eigenlijk af of mods - net zoals bèta's met hoofdstukken, een bepaald aantal meldingen per maand moeten behandelen ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Lacville schreef:
    Ik vraag me eigenlijk af of mods - net zoals bèta's met hoofdstukken, een bepaald aantal meldingen per maand moeten behandelen ^^
    Elke mod heeft zijn eigen taakje. Iedereen bekijkt wel meldingen, maar sommige zijn er meer mee bezig dan andere omdat het meer bij hun taak past. Dat is ook de reden waarom sommige meer op het forum te zien zijn dan andere. De ene werkt voor de schermen, de andere achter.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Maar als je geen enkele melding aanneemt, valt dat wel op en gaan we daar gewoon lekker over zeuren ^^


    I am an idiot, I move.

    Mijn topics :)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Lacville schreef:
    Ik vraag me eigenlijk af of mods - net zoals bèta's met hoofdstukken, een bepaald aantal meldingen per maand moeten behandelen ^^


    Eventjes een vraag die off-topic gaat, maar; krijgen jullie ook werkelijk genoeg meldingen als bèta zijnde?


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Miserables schreef:
    (...)

    Eventjes een vraag die off-topic gaat, maar; krijgen jullie ook werkelijk genoeg meldingen als bèta zijnde?


    Zeker.

    [ bericht aangepast op 21 april 2014 - 12:51 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 21 april 2014 - 13:04 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Succes iedereen die door is. Ik ben altijd nét te laat met het meedoen voor nieuwe moderators. Zeer frustrerend, het lijkt me namelijk echt fantastisch.
    Anyways, heel veel succes en don't be sad voor degene die niet door zijn (;


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    RickmanLover schreef:
    Succes iedereen!


    Queer zijn is gewoon alles