• HEEY!

    Oké, wie gaat er allemaal naar het 1D concert mja mja?

    OKE! Ik en m'n bff ISABEL die willen dus stalken (ja zo zijn wij wel mja)

    WE WILLEN ZONDAG AL BEGINNEN (waarschijnlijk zijn ze er dan al, maar is nog niet zeker..)

    Dus Zondag, 22 juni ga ik een soort van stalk meeting organiseren.

    Voor de mensen die geintresseerd zijn: Het zou fijn zijn als je heel Amsterdam ong. uit je hoofd kent, want Isabel en ik zijn daar niet super goed in.

    Natuurlijk kunnen we aan mede stalk directioners die er ook zijn ook vragen of ze ons willen helpen door Amsterdam, maar het is chiller als er een van jullie zou kunnen, want dan ken ik je al een soort van.

    Voor de mensen die zondag 22 juni willen mee stalken:

    Om ik denk.... 11 uur ofz (dat zeker denk) staan Isabel en ik bij het station van Amsterdam Centraal. We spreken daar buiten denk ik af. (bij die prachtige klokjens deze:

    dan staan Isabel en ik daar ergens. Mja je herkend me wel, heheheheheheheheheheh.

    OHJA Isabel en ik hebben een tram dag kaart, het is handig als jullie/jij dat ook koopt dan voor de tram (kan je ook in de tram kopen) Dat kost 7,50. Dan kunnen we overal heen hehehehehehe. (we kunnen ook naar de Arena eventueel om alvast te kijken enz)


    OKE DAT WAS STALK DAG 1.

    NU KOMT STALK DAG 2:

    De 24e met het concert zelf hehe:

    Misschien dat er mensen de 24e al heel vroeg gaan staan, voor de mensen die zit plaatsen hebben (zoals mij) kunnen mee stalken met mij en Isabel (en maybe Ilona, waarschijnlijk wel) We spreken daar gewoon eerst af bij de Bijlmer Arena, voor de Burger King (de Burger King is zeg maar als je de trein uit stapt en dan de rol trappen af gaat dan zie je m meteen, er naast is een WC) :

    Ik en mijn vriendinnen komen dan net uit school (we zijn 11 uur uit en we moeten daarna eerst nog ff alles doen) Dus we spreken daar om 1 uur af.

    Je moet dan weer een dagkaart voor de tram/metro/bus kopen voor 7,50. (dat kan je daar allemaal kopen hehehe)

    We kijken nog wel hoe alles loopt, het is handig als je een internet abo heb zodat we meteen overal op twitter kunnen kijken waar de boys zijn hehehehehehe.


    Maar, er komt nog wel meer informatie.


    Als je graag mee wilt stalken, of gewoon mij wilt meeten (heheh)

    dan kan je me of een PB of een reactie hieronder geven. Je BFF of vriendinnen die mee gaan mogen natuurlijk ook allemaal mee,

    ik hoop dat er mensen komen mja

    EN: Ik neem mijn awesome camera "TOCH NIET DE CAMERA WAARMEE JE B-BRAVE OOK GING STALKEN EH?" Jawel die hehehe dus mja

    xx

    Rianne :)

    [ bericht aangepast op 16 juni 2014 - 19:27 ]

    Jammer dat al die meetings die georganiseerd worden voor mij altijd veel te ver zijn. Maar het is wel een leuk idee (:


    16 - 09 - '17

    Huu ik wil facking graag maar mag niet (huil) (huil) (huil)

    ik wil wel, ik kan ook wel, maar het is te ver.

    -> Titel aangepast, alleen hoofdletters zijn niet toegestaan


    I am an idiot, I move.

    Yeaahhh ijkt me leuwkk !! ik maggg duss ik kom ahahahah! en ik neem ook een vriendin mee !

    [ bericht aangepast op 29 april 2014 - 15:53 ]


    -

    Super leuk maar ik mag niet. Het is de dag na mijn verjaardag en daarom mag ik niet.
    Maar wel een super leuk idee!!!
    Xx


    It's for those who dare to fucking dream

    Super leuk!
    Voor mij is het ook best ver!:O
    maar ik heb het er wel voorover haha.
    Ik moet nog effen overleggen met mijn ouders.

    xozo

    Will wel maar mag niet echt kut Pffffff (woon namelijk in noord-brabant) nog voor de zekerheid een keer bespreken.. Hoop dat ik mag.

    Super! Zelf woon ik in Rotterdam, dus qua reistijd valt het echt mee. Ik kan wel komen (denk ik), maar ik ga het voor de zekerheid nog eventjes vragen haha! Xx

    Ik kom samen met Hiphopmixer woohoo


    Why do people judge on sexuality when they can judge on personality?

    Waaro; zo ver :(


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Ik had t gevraagd maar t was nog niet zeker


    Part of the journey is the end

    sunshinezayn schreef:
    Super! Zelf woon ik in Rotterdam, dus qua reistijd valt het echt mee. Ik kan wel komen (denk ik), maar ik ga het voor de zekerheid nog eventjes vragen haha! Xx


    Firm believer of all that is magic

    pffft, ik ga 1 mei ook al naar tilburg voor een meeting dus helaas ...


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO