• Er komt een film van FBAWTFT, het wordt een driedelige film-serie en het is een spinoff. Het verhaal gaat over Newt Scamander die les geeft op Hogwarts in het vak Verzorging van Fabeldieren.

    Wat denk jij ervan? :D


    Giovanni

    Dat het oud nieuws is - al blijft het natuurlijk geweldig. :]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Mertin schreef:
    Dat het oud nieuws is - al blijft het natuurlijk geweldig. :]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Maar het is nog niet zo lang bekend dat het een trilogie word toch?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Mertin schreef:
    Dat het oud nieuws is - al blijft het natuurlijk geweldig. :]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Zonde dat ze er een trilogie van gaan maken. Eén film was meer dan genoeg geweest om het verhaal erin te stoppen. Nu wordt het zo'n uitgemolken bedoeling.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik ben er wel benieuwd naar. Al denk ik dat de HP films en het boek zelf veter gaan zijn. Maar we zullen zien (/


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Dat is idd al een tijdje bekend, en het is GEWELDIG!!!!!! Alleen hoop ik idd dat het niet al te uitgemolken gaat worden zoals Bloodraven al zei.


    Queer zijn is gewoon alles

    128 paginas uit gesmeerd over drie films? Holy shit, de hobbit heeft echt een trend geset wat betreft uitmelken.


    quidquid excusatio prandium pro

    Okammy schreef:
    128 paginas uit gesmeerd over drie films? Holy shit, de hobbit heeft echt een trend geset wat betreft uitmelken.


    Het heeft geen verhaallijn he. FBAWTFT is een soort encyclopedie. Dus het verhaal zelf zal wel meer bladzijdes zijn (:


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Rawiyah schreef:
    (...)

    Het heeft geen verhaallijn he. FBAWTFT is een soort encyclopedie. Dus het verhaal zelf zal wel meer bladzijdes zijn (:


    Ze verfilmen een encyclopedie? Laat mij mezelf corrigeren: Holy shit, de hobbit heeft echt een trend geset wat betreft uitmelken. het verfilmen van fanfic.


    quidquid excusatio prandium pro

    Okammy schreef:
    (...)

    Ze verfilmen een encyclopedie? Laat mij mezelf corrigeren: Holy shit, de hobbit heeft echt een trend geset wat betreft uitmelken. het verfilmen van fanfic.

    Grapjas, er wordt een nieuwe verhaallijn bedacht door Rowling. Zij is volgens mij de scriptschrijver.


    Deep inside, I've never felt alive

    Urquhart schreef:
    (...)
    Grapjas, er wordt een nieuwe verhaallijn bedacht door Rowling. Zij is volgens mij de scriptschrijver.


    Dit klopt volgensmij (:


    take me back to the basics and the simple life

    Mertin schreef:
    Dat het oud nieuws is - al blijft het natuurlijk geweldig. :]


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Urquhart schreef:
    (...)
    Grapjas, er wordt een nieuwe verhaallijn bedacht door Rowling. Zij is volgens mij de scriptschrijver.


    Ja, als het goed is wel :3
    Dus dan móét het wel goed zijn ;D


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Wicked!


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.