• Shut up! Annelies wants to say something :Y) Ok ik moet hier gewoon ff iets zeggen wat ik eigenlijk persoonlijk erg kutjes vind --'. Nou hier komt ie!
    Mensen djeezus! Serieus, het enige waar men nu nog op reageert zijn rollentopics! Als er iemand vraagt; Vind je dit idee goed? Dan reageert daa niemand op but! Ze kijken er wel naar. Sorry maar ik vind als je naar iets kijkt, reageer er dan op al is ht met; 'Sorry maar ik vind ht idee niet goed!' ofseu --' Djeez, ik krijg er echt ht vliegen schijt van als mensen alleen reageren op rollentopics >,<
    Moest er ffuit [a]

    (...)

    Jaah i kneuw maar ik antwoord ook nog op andere topics en NIET alleen op rollentopics --'

    Dat weet ik ook wel,maar ik zeg alleen dat je veel op rollentopics te zien bent.


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    ze moeten een limiet instellen ofzoo xD


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Verplaatsing naar Klachten.


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    idd, en op reclame topics wordt ook bijna niet gereageerd, maar wel gekeken.
    ikzelf reageer op heel veel verschillende topics.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    IDD!

    maar sommige hebben ook SPOEDIG EEN ROL NODIG
    en dna denk ik: Verzin die dan? gwn een fantasie iemand -.-

    Dat vind ik ook.Ik heb zelf wel 1 serie met rollen maar mijn andere zijn zonder en dan kan je veel meer doen met je personen zelf (vind ik)


    The soul needs autumn.

    Ik begrijp je en ik ben het dan ook met je eens. (: