• Hallo,

    Ik was eigenlijk een beetje nieuwsgierig of er nog interesse is voor voetbalstories enzo:) Ik merk een beetje dat er niet zoveel actieve meer zijn (Misschien wel weer als het WK begint) Misschien kunnen we er met de leden die het wel leuk vinden iets aan doen ofzo? Ook als je voetbalverhaal schrijft, laat het weten!

    Laat het maar weten!

    [ bericht aangepast op 6 april 2014 - 20:42 ]


    ~

    Ik ben wel in voor een goed en leuk voetbal verhaal!
    Genoeg leuke voetballers te bedenken! (A)(hoera)

    [ bericht aangepast op 6 april 2014 - 20:41 ]


    I'm not perfect and I don't live to be. But before you go pointing fingers make sure your hands are clean.

    Ik wil oooo meeeeeer voetbalstories

    I'm in!


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Leuk idee. Helaas ben ik niet al te goed in voetbal verhalen :/

    Ik zat er aan te denken om een nieuwe story te schrijven met het Spaanse elftal (cliché) in de hoofdrol.
    Weet alleen nog niet welke voetballer de hoofdrol gaat spelen, iemand suggesties? En wat zouden jullie dan graag willen in de story?
    Misschien is het een leuk idee om met meerderen een story te schrijven en dat een ieder een hoofdstuk schrijft en dat dan een ander verder moet op dat hoofdstuk?


    I'm not perfect and I don't live to be. But before you go pointing fingers make sure your hands are clean.

    Count me in, ik wil meer voetbalstories!!:)


    Faith is everything.

    MrsMessi en ik hebben wel een voetbal verhaal :) Met Messi in de hoofdrol.
    Ik zou zeggen lezen die handel :D
    Mij helpt het ook altijd als er reacties zijn, motiveert enorm om verder te schrijven :D


    A reader lives a thousand lives

    Reacties motiveren idd om door te gaan ja! Misschien iemand ideeën hoe we dit aan kunnen pakken? Misschien een algemeen topic waar alle voetbalstories en stand alones te vinden zijn ofzo? Ik weet niet of daar behoefte aan is? Laat het maar weten en dan kan ik woensdag iets opzetten:)


    ~

    Ik heb daar iig wel behoefte aan, er zijn echt te weinig voetbal verhalen op Q, en rond het WK alleen heel veel, die gelijk na het WK weer stoppen.. Ik ben voor!


    Faith is everything.

    Ik schrijf twee voetbal verhalen, beide gaan over Ibrahim Afellay
    Op het moment ben ik niet heel inspiratie vol, maar binnenkort ga ik weer beginnen met schrijven

    Misschien komen er rond het WK weer wat verhalen opzetten, althans dat hoop ik
    Ik heb gewoon weer heel veel zin in voetbalverhalen
    Ik ben helemaal in (hoera)

    Ik heb zojuist een topic aangemaakt! Let me know what you tink:) KLIK!


    ~

    Ik zie nu pas dit topic.
    Het viel mij ook al op omdat ik een voetbalverhaal wou schrijven -nouja een voetballer in de hoofdrol- maar wist niet of het aan zou spreken want er zijn er heel weinig