• Hallo allemaal

    ik heb een vraagje en vraag me af of jullie misschien antwoord weten :p

    ik heb een Helix , maar ik heb nog die schietoorbel , alleen die achterkant is ontzettend scherp
    ik heb er opzich geen problemen mee , alleen als we op vakantie gaan wil mijn vader niet dat ik hem in heb als ik op een luchtbed ga liggen want dan weet je het wel .. dan is hij lek xD

    mijn vriendin heeft ook een helix , maar dan een bolletje en een plat achterkantje
    zij weet niet meer hoe het heet en heeft ook al rond gevraagt , maar weet het niet

    weten jullie misschien hoe het heet , waar ik het kan kopen/bestellen en wat het beste is ?

    Ik heb hem nu 6a7 weken , ik kan hem uit doen en dat is geen probleem.
    Hij is geschoten bij een juwelier

    Plaatje voor de gene die niet weet wat een helix is

    [/img]

    Je plaatje doet het niet doordat je code niet goed gebruikt is. Also, beetje jammer van het laten schieten, is niet aan te raden doordat je er een 'bloemkooloor' van kan krijgen. Maar goed,
    Goedkope en goede helix piercings kun je krijgen op alloverpiercings.nl als je ze op werkdagen voor 5 uur hebt besteld worden ze dezelfde dag nog verzonden.

    Fawkes schreef:
    Je plaatje doet het niet doordat je code niet goed gebruikt is. Also, beetje jammer van het laten schieten, is niet aan te raden doordat je er een 'bloemkooloor' van kan krijgen. Maar goed,
    Goedkope en goede helix piercings kun je krijgen op alloverpiercings.nl als je ze op werkdagen voor 5 uur hebt besteld worden ze dezelfde dag nog verzonden.


    ik ken iemand die hem heeft laten schieten , geen probleem
    En ik ken iemand die hem heb laten piercen en die had wel een bleomkool oor .. .
    maar tja iedereen zijn mening ;)

    heel erg bedankt voor de side ;)
    ik ga zeker kijken
    thanks xx