• 'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

Wat is er?

'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

FUUUUUUU. :9~

Danmarks Dynamite.

Ik ben al mijn Scheikunde verslagen aan het uittypen. Hoe levenloos wil je het hebben.

'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

Die gozer is wat er is. :9~:9~:9~

Danmarks Dynamite.

Oh, vind je dat knap?

Hij doet het niet. :c

[ bericht aangepast op 10 april 2014 - 22:19 ]

Vind je 'dat' knap. Ness, NESSSSS. Kijk uit wat je zegt, hij is fucking lekker. Mwuahaha. :Y)

Danmarks Dynamite.

Sowwy, maar 'whatever the fuck his name is' is niet zo knap als the one and only Caylen. *pedo smiley*

Oh.. :c

Danmarks Dynamite.

Oke, Ness, buiten alles om. Ziet mijn icon er wel leuk uit?

Danmarks Dynamite.

Oh, that's cute. Echt zo'n big smile face'je. ^^

En het was niet gemeen bedoeld, sorry.

Nawh, ik snap wel dat je hem een cutie vind babe! Haha. En yaaaay, dan hou ik sowieso deze icon. c:

Danmarks Dynamite.

Suggie, neem jij het topic maar.

Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt