• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Melding: De laatste persoon die in dit topic reageert maakt het nieuwe LJH aan. Gebeurd dit niet binnen een uur, dan mag iemand anders het doen.

    [ bericht aangepast op 8 april 2014 - 18:29 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Neee.. woont 1 chill persoon verder in dit gekkenhuis en dat is mijn buurman, zegt ie net dattie binnen een week hier weg is en zijn huur heeft opgezegd..
    en ik zit hier aan vast .. kan geen kant op, sta er alleen voor. wtf moet ik nou doen :C everyone leaves me what is wrong with me?!


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Nog één duits nummer en dan sterf ik


    I dress to kill, but tastefully

    Ugh, alles doet pijn. De eerste de beste die me nu nog gaat storen met iets krijgt toch een optater.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik haat het als mensen vragen of ik hem knap vind. Zijn innerlijk is gewoon geweldig, maar ik voel me gewoon niet aangetrokken door zijn uiterlijk. Ik voel me er erg slecht over, gatver.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Serieus? Waarom moet je, je altijd overal mee bemoeien? En dan vraag jij je af waarom ik zo tegen je doe.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wauw, die professor zegt echt ontzettend vaak "sssht" op die video.


    Give me some goddamn air!
    Ik ben nog geen week van die waardeloze school af en jullie beginnen nu al stalkgedrag te vertonen. BAH!


    26 - 02 - '16

    Say Whut again?? downloadverbod, haha :') rot toch op zeg ¬¬'


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Pijn vanbinnen is vele malen erger dan pijn vanbuiten. En het ergste is dat er niet eens een pijnstiller voor bestaat.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    NotYourHero schreef:
    Say Whut again?? downloadverbod, haha :') rot toch op zeg ¬¬'
    Belangrijkste is dit:
    Het handhaven van het verbod is niet aan de overheid, maar aan de houders van auteursrecht. Die zijn onder meer vertegenwoordigd in de Stichting Brein, die eerder al zorgde voor de blokkade van torrentsite The Pirate Bay.
    In een reactie op zijn website stelt de stichting dat het zijn vizier richt op aanbieders van auteursrechtelijk materiaal en niet op downloadende gebruikers. "Dat beleid blijft onveranderd."
    De rest boeit geen ruk :Y) Of te wel, lekker blijven downloaden mensen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Bedankt man, ik hou van je. :Y)


    :)

    Season of break-ups.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Jezus, man. Ik weet dat ik dik ben, wrijf het dan ook niet eens in mijn gezicht. Van je ouders moet je het hebben. Urg.


    kindness is never a burden.

    Kobain schreef:
    Jezus, man. Ik weet dat ik dik ben, wrijf het dan ook niet eens in mijn gezicht. Van je ouders moet je het hebben. Urg.


    You fat? They are kidding, right?


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Hector schreef:
    (...)

    You fat? They are kidding, right?


    Nope. Mijn moeder zei heel nadrukkelijk dat ik dik ben en minder moet eten.


    kindness is never a burden.