• Awh, ik vond dit zo lief gewoonweg!



    Vrouw vervult wensen van vrouw die haar donorhart gaf

    De 21-jarige Kristina Chesterman kwam vorig jaar september om het leven tijdens een tragisch verkeersongeval. Als eerbetoon besloot Susan Vieira, de vrouw die het hart van de studente kreeg, haar dromen te vervullen, waaronder rijden op een kameel, een vliegtuig besturen en een wereldreis maken.

    Terwijl Kristina fietsend op weg was naar huis van de universiteit werd ze aangereden door een dronken 19-jarige automobilist. Kristina belandde in een coma en werd hersendood verklaard. Enkele dagen later overleed ze. De verpleegkundige in spé stond geregistreerd als donor en redde daarmee het leven van 5 mensen, onder wie de 64-jarige Susan Vieira en twee kinderen.
    Dromen waarmaken
    Susan kampte met hartproblemen en zou het niet gered hebben zonder haar donorhart. Nadat ze was hersteld van een intensieve operatie zocht de vrouw contact met de familie van Kristina. Toen ze hoorde van de ‘bucket list’ van de studente, twijfelde Susan geen moment. "De rest van haar lichaam kan haar dromen niet meer meemaken, maar haar hart in ieder geval wel", vertelt ze.


    -

    Aawh wat lief! <3


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Dat is wel een heel mooi gebaar als dank! :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Awh dat is echt heel mooi!


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Ik heb zojuist een documentaire gezien over een kannibaal... ik kan hier niet normaal meer op reageren aangezien ik alleen maar kan denken aan het opeten van het hart. Shit, ik moet geen rare video's kijken om twee uur 's nachts, die documentaire was echt über-disturbing.

    Sorry, ontopic; Dat is natuurlijk een lief gebaar. (:

    Dat vindt ik nu erg mooi :)


    'If you think this has a happy ending; you haven't been paying attention,' Ramsay Bolton GOT

    Ik zag t gister op facebook langskomen en had er vluchtig naar gekeken. Maar echt, wauw, wat een super mooi gebaar! Vooral die laatste zin!<3


    Inspiration can hit you any time

    Wauw, dat is echt geweldig. Wat lief van die vrouw.


    :)

    Da's lief


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Wauw, dat vind ik echt heel erg mooi. Wat een geweldige vrouw.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Dat is echt lief, dat laat ook zien hoe dankbaar ze er mee is indanks dat de studente er niet meer is


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik vind het netjes dat ze dat gedaan heeft. Ik vind het nog veel beter dat de persoon die overleden is als donor geregistreerd stond en zo heel wat mensen heeft kunnen redden.

    [ bericht aangepast op 9 april 2014 - 9:24 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Bij die laatste zin kreeg ik echt tranen in mijn ogen. Wat een mooi gebaar!

    Wat lief!

    Omg. Ik kreeg kippenvel toen ik dit las. Echt een heel mooi gebaar.


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Dat vind ik echt zo'n mooi gebaar!


    | Reality is for people that lack imagination |