• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Melding: De laatste persoon die in dit topic reageert maakt het nieuwe LJH aan. Gebeurd dit niet binnen een uur, dan mag iemand anders het doen.

    [ bericht aangepast op 8 april 2014 - 18:29 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ben zo ontzettend trots op mijn verhaal. Schrijven gaat zo makkelijk nu ik een gewoon goed lopende verhaallijn heb waar ik niet steeds moet zoeken naar nieuwe gebeurtenissen en shizzel. Ik moet vaker alles gewoon uitwerken.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    I need you to be okay...


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Dauth schreef:
    (...)Heb je de boeken gelezen?
    Is het antwoord nee? Dan moet je de boeken lezen en de film opnieuw kijken.
    Is het antwoord ja? Dan moet je de boeken opnieuw lezen. :Y)

    Ik persoonlijk vind hem niet slecht, maar ik vond ik hem ook niet goed of awesome.


    Ik heb de boeken gelezen, like a month ago. Natuurlijk hebben ze wat dingen verandert of weggelaten, maar het is een film. Je kan niet verwachten dat alles precies zoals in het boek is. Zoals John Green zei over tfios: je moet het boek en de film als twee verschillende dingen zien.


    kindness is never a burden.

    Tolkien schreef:
    (...)

    Me too. Alleen het einde stoorde me en sommige overgangen naar scènes, omdat die volgens mij af en toe te snel gingen... Catching Fire's still better, tho. :x


    Yeah, dat ding met Jeanine was wel een beetje vreemd, maar het kon echt stukken erger. Kijk maar naar de Percy Jackson films. CF was een awesome verfilming (;


    kindness is never a burden.

    Welterusten wereld.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Eindelijk klaar met die stomme golfjes!


    Your make-up is terrible

    I feel sick.


    Great. Kunnen jullie èn die hond nou s een keertje jullie bek houden? Mn hele slaapritme gaat ervan naar de klote.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Montrose schreef:
    (...)

    Ik wil niet geschorst worden :')
    Tja, dan moet je maar hopen dat je haar buiten school tegenkomt. (En zelfs dan zouden ze je kunnen schorsen, ook al zou dat niet mogen).
    Kobain schreef:
    (...)

    Ik heb de boeken gelezen, like a month ago. Natuurlijk hebben ze wat dingen verandert of weggelaten, maar het is een film. Je kan niet verwachten dat alles precies zoals in het boek is. Zoals John Green zei over tfios: je moet het boek en de film als twee verschillende dingen zien.
    Tja, daar ben ik het niet mee eens. De dingen die ze veranderd hebben of weglieten hadden ze er makkelijk in kunnen laten / niet hoeven te veranderen. Ik kan gewoon niet tegen fouten in films, daar ben ik heel kritisch op. Maar goed, vond hem tenminste beter dan de eerste Hunger Games film. :Y)

    [ bericht aangepast op 12 april 2014 - 11:19 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dat het uit is, betekend nog niet dat je me hoef te verwijderen als vriend. Ik dacht dat we als vrienden uit elkaar waren gegaan :(


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Let me know when you're done blocking me c:


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    SHIT!


    26 - 02 - '16

    Faaàck. Het is maar goed dat ik koffie heb, want anders had ik jullie samen met die hond laten vliegen. Ik haat roddeltrutten.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben zo moe... Godverdomme, het is echt heel heel erg vervelend.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.


    Don't walk. Run, you sheep, run.