• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Melding: De laatste persoon die in dit topic reageert maakt het nieuwe LJH aan. Gebeurd dit niet binnen een uur, dan mag iemand anders het doen.

    [ bericht aangepast op 8 april 2014 - 18:29 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    I pray to the old gods and the new opdat ik mijn tentamen voor de verandering eens in één keer haal.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Nai schreef:
    (...)
    Wacht wacht wacht.. Word je dan volwassen? o-o.. Ik loop 2 jaar achter D:

    Oh nee, lol. Ik bedoel qua uiterlijk. Ik zie er zo anders uit dan toen ik zestien/vijftien was. Ik vind dat echt vreemd, want ik was al duidelijk uitgegroeid. Maar blijkbaar hebben hormonen nog langer de tijd nodig om je gezicht te omvormen en je lichaam mannelijker/vrouwelijker te maken.

    [ bericht aangepast op 9 april 2014 - 0:00 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Oke. Je zegt dat anderen teveel zeiken, maar je doet het zelf teveel. Ik hoor/zie geen enkel ander gezeik dan dat van jou, logic much. :').

    I'm hungry. And waiting. Still.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hoe ben ik ooit kunnen stoppen in dit boek?


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Nopenopenope.

    Morticia schreef:
    (...)
    Geweldig, ik ben het eens met de "regel". Wanneer ik nog een LJH aanmaak, zal ik het er sowieso inzetten.
    Braaf. Ghehehe.

    [ bericht aangepast op 9 april 2014 - 7:07 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Soms kan een simpel GB'tje zo'n ontzettend grote glimlach verzorgen (:


    Vanmiddag presentatie! D: Ik vind dat ik na vandaag koekjes en ijs verdien, want het is zo absurd druk geweest de laatste paar weken, en ik heb niet één keer een stressaanval gehad en alles op tijd in kunnen leveren. ^^ Nu nog hopen op goede cijfers.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Vraagje: wat gebeurt er als je op zo'n vlaggetje drukt boven een post? Ik scrolde snel, maar deed dat dus per ongeluk (mobieltjes -_-)

    OT: Moet ik naar de tandarts vanmiddag, drukt iemand op school zomaar een reep chocola in mijn handen! TORTURE!

    Sim schreef:
    (...)
    Oh nee, lol. Ik bedoel qua uiterlijk. Ik zie er zo anders uit dan toen ik zestien/vijftien was. Ik vind dat echt vreemd, want ik was al duidelijk uitgegroeid. Maar blijkbaar hebben hormonen nog langer de tijd nodig om je gezicht te omvormen en je lichaam mannelijker/vrouwelijker te maken.


    Nou, ik ben 21 en zie er nog steeds hetzelfde uit als toen ik 16 was. Geen uiterlijke volwassenheid voor mij.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Nou, ik ben 21 en zie er nog steeds hetzelfde uit als toen ik 16 was. Geen uiterlijke volwassenheid voor mij.
    Why bother? You are such a cutie right now ;3

    [ bericht aangepast op 9 april 2014 - 10:11 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sim schreef:
    (...)
    Oh nee, lol. Ik bedoel qua uiterlijk. Ik zie er zo anders uit dan toen ik zestien/vijftien was. Ik vind dat echt vreemd, want ik was al duidelijk uitgegroeid. Maar blijkbaar hebben hormonen nog langer de tijd nodig om je gezicht te omvormen en je lichaam mannelijker/vrouwelijker te maken.

    Oh, maar dan loop ik daarop ook achter :'D.. Ben laatst nog 15/16 geschat terwijl ik vorig week 20 ben geworden xd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Hoe kan ik ooit maar een 5.7 op me mondeling hebben, terwijl ik steeds antwoord wist te geven terwijl het meisje waar ik mee was niks wist en een 5.5 heeft?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dauth schreef:
    (...)
    Braaf. Ghehehe.

    Hé, now you are pushing it.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ai, dat vind ik altijd zo'n lelijke actie.