• Awh, ik vond dit zo lief gewoonweg!



    Vrouw vervult wensen van vrouw die haar donorhart gaf

    De 21-jarige Kristina Chesterman kwam vorig jaar september om het leven tijdens een tragisch verkeersongeval. Als eerbetoon besloot Susan Vieira, de vrouw die het hart van de studente kreeg, haar dromen te vervullen, waaronder rijden op een kameel, een vliegtuig besturen en een wereldreis maken.

    Terwijl Kristina fietsend op weg was naar huis van de universiteit werd ze aangereden door een dronken 19-jarige automobilist. Kristina belandde in een coma en werd hersendood verklaard. Enkele dagen later overleed ze. De verpleegkundige in spé stond geregistreerd als donor en redde daarmee het leven van 5 mensen, onder wie de 64-jarige Susan Vieira en twee kinderen.
    Dromen waarmaken
    Susan kampte met hartproblemen en zou het niet gered hebben zonder haar donorhart. Nadat ze was hersteld van een intensieve operatie zocht de vrouw contact met de familie van Kristina. Toen ze hoorde van de ‘bucket list’ van de studente, twijfelde Susan geen moment. "De rest van haar lichaam kan haar dromen niet meer meemaken, maar haar hart in ieder geval wel", vertelt ze.


    -

    Parachutes schreef:
    Wauw, dat vind ik echt heel erg mooi. Wat een geweldige vrouw.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Shailene schreef:
    Wat lief!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Aaaahw. Dat is echt een mooi gebaar!


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Dat is gewoon echt lief!


    Queer zijn is gewoon alles

    Dit is een voorbeeld dat er altijd mensen zijn die het verdienen om te leven.

    (ik houd mijn werkstuk voor maatschappijleer over orgaandonatie, heeft iemand de bron?)

    Ik heb het gisteren gelezen. Zo lief.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ongewoonlijk schreef:
    Dit is een voorbeeld dat er altijd mensen zijn die het verdienen om te leven.

    (ik houd mijn werkstuk voor maatschappijleer over orgaandonatie, heeft iemand de bron?)

    RTL Nieuws


    "Ignite, my love. Ignite."

    220912 schreef:
    Ik heb het gisteren gelezen. Zo lief.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Tourniquette schreef:
    Omg. Ik kreeg kippenvel toen ik dit las. Echt een heel mooi gebaar.


    26 - 02 - '16

    220912 schreef:
    (...)
    RTL Nieuws


    Thanx

    Ja mag niet weten van wie je orgaan komt. Lief gebaar uiteraard, maar ik vind er dan weer iets fishy aan zitten.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Echt lief is dat. <3


    Some people are art and do art at the same time

    Awh, wauw <'3 prachtig!! Wat een fantastisch persoon!! (:


    Sometimes it's best not to care.

    Dit is echt een heel mooi gebaar! Wow.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried