• Ik heb hier al eerder een topic over gemaakt, en er kwamen hele leuke reacties op.
    Zie hier het topic met het idee : http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=161736&page=1

    Dus nu is het tijd om alles op te zetten.
    Ik heb ten eerste een team nodig om covers mee te maken, ik zat zelf te denken om met 5 leden te beginnen.
    Maar om nu gewoon de eerste 5 te kiezen vind ik niet eerlijk. Hoe wil ik het dan wel gaan doen?

    Nou dat is heel simpel, ik hou gewoon een soort sollicitatie ronde. (Ik weet niet hoe ik dit anders zou moeten noemen).


    Spelregels

    Iedereen die zich wil aanmelden kiest 3 covers uit, die hij/zij zelf heeft gemaakt. (Dit mogen ook nieuwe zijn).
    En daarbij kun je ook nog een klein stukje schrijven zodat ik weet met wie ik te maken ga hebben.


    Voor de mensen die nog een stapje verder willen gaan met hun aanmelding mogen ze ook vast hun persoonlijke pagina ontwerpen.
    De verhoudingen 960px - 500px
    Bestandsformaat : PSD of PNG
    Resolutie : 72 is voldoende aangezien ik toch alles comprimeer zodat het sneller geladen wordt op de website.
    Thema : Er is hier geen thema voor, het moet echt je persoonlijke pagina worden.

    Voorbeeld :



    Je hoeft nog geen knopjes te maken (zoals home enzovoort want dit doe ik later zelf)

    Hiervoor krijgen jullie een week de tijd voor. (Tot volgende week zondag).

    Maar wat nou als ik niet gekozen word?

    Hier hoef je je ook geen zorgen over te maken, als het blijkt dat dit gaat werken dan kunnen we altijd nog uitbreiden.
    Maar het team dat ik nu ga uitkiezen moet je meer voorstellen als een proef team.


    Dit is het voor nu, dus hierbij zijn de aanmeldingen geopend :D

    Mensen die zich hebben aangemeld :

    Eruditie
    Nyl
    Valkyries
    Lacville
    SphinxX
    poisxnd
    DreamerN
    Occult
    Unwritable

    Jury:

    Divergency
    Paenitet



    Ik wil wel eventjes waarschuwen voor het feit dat er een mogelijkheid is om een covermaker te kiezen (op de website).
    En dit kan misschien wat nare gevoelens opleveren. Maar ik denk niet dat we daar erg last van gaan krijgen als we een leuk team hebben.

    [ bericht aangepast op 27 april 2014 - 23:23 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik wil dit volgen, zelf maak ik niet echt covers


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Zelf wil ik mij niet aanmelden, omdat ik daar veel te slecht voor ben (duh, ik gebruik gratis programma's, ik weet gewoon niet hoe GIMP werkt (als iemand me het wil uitleggen, heel graag!)) maar ik wil jou en je toekomstige proefteamleden veel succes wensen (:
    Hopelijk vind je goede mensen. c:


    Some people are art and do art at the same time

    Ik wil graag helpen met het maken van de covers
    Mijn computer is alleen stuk en ik kan nu niet goed bij mijn covers. Ik ga kijken of ik het kan fixen


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik meld me aan.
    Ik zal ze even uploaden. (:

    Edit: Hier zijn ze





    Dubbele Edit: De info:
    Ik ben Noa en ik ben 14 jaartjes oud. Ik ben geboren op 30 januari in 2000. Ik schrijf altijd wel in mijn vrije tijd. Ook hang ik mijn kamer vol met tekeningen die ik zelf maak, omdat ik mijn vooruitgang wil zien. En mijn derde grote hobby is dansen. Ik hou superveel van dansen, ik ben geen pro. Want ik leer nog. Maar ik hou er nog steeds zo veel van omdat ik alles rondom me kan vergeten.
    Ik ben een stil meisje behalve als je een vriend(in) bent. Dan zal ik veel opener zijn. Alhoewel ik het heel vaak moeilijk heb en het niemand vertel. Soms kan ik het even niet meer aan en dan moet je me gewoon met rust laten. Tot eindelijk zal ik komen om een beetje te praten misschien. Maar meestal wil ik gewoon opgevrolijkt worden en vertel ik niet dat het slecht met me gaat.
    Ik hoop dat het zo goed is. Zo niet, zeg je het maar even. (:

    [ bericht aangepast op 17 april 2014 - 20:37 ]


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Jullie staan erbij :D

    [ bericht aangepast op 17 april 2014 - 20:21 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik meld me ook aan. Ik ga even een aantal covers bij elkaar sprokkelen. :Y)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Goh, ik heb nog altijd een beetje m'n twijfels, dit vooral omdat ik gewoon graag wil weten hoe de site eruit ziet/ eruit gaat zien en omdat ik me nog een boel vragen heb over teveel dingen.... In dat opzicht heb ik gewoon snel argwaan en heb moeite met vertrouwen, dus dat is echt NIKS persoonlijks (;
    Ik hou in ieder geval beide topics (zowel deze, als het andere) nog in de gaten, en misschien dat ik me in de loop van de week nog wel officieel ga 'inschrijven'.
    Op de eerste plaats zou ik gewoon graag willen weten hoe 'professioneel' de site eruit gaat zien, want zelf ben ik wel van mening dat het geen 'kinder'websiteje moet zijn, als je begrijp wat ik bedoel ^_^

    Al vraag ik me nu ook af op basis waarvan je een 'proef' team ga opstellen. Want als je iets dergelijks opstart, toch zeker in het begin, moet je niet enkel afgaan op iemands 'kundigheid' en 'talent'. Bij een opstart van iets dergelijks heb je toch zeker een betrouwbaar team nodig. Althans, dat lijkt mij toch....
    Daarbij vraag ik me af in hoeverre de samenwerking in het geheel wordt gezien, wie beslist wie er in het 'proef' team mag komen en hoe dit beslist gaat worden...

    Zoals ik al zei, ik vind het idee en concept erg goed, en ik sta ook achter een speciaal 'coverteam' hier op Q, maar momenteel is het me toch allemaal wat net iets te vaag... Al kan dit ook aan mij liggen, natuurlijk :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Mijn covers zitten onder de spoiler verstopt. Het is toevallig allemaal One Direction gerelateerd, maar dit zijn mijn meest recente werken.





    En om nu mezelf even voor te stellen: Ik ben Fabiënne en ik ben vijftien jaar oud. Mijn hobby's zijn lezen, schrijven, fotografie, fotobewerking en zingen. In mijn vrije tijd ben ik vaak bezig met het schrijven van verhalen, RPG of struin ik rond op Quizlet. Het is mijn grootste droom om psychologie te gaan studeren en meer onderzoek te doen naar bekende, psychische aandoeningen, zoals schizofrenie en persoonlijkheidsstoornissen. Ik ben erg geïnteresseerd in de psychologie, geneeskunde en dergelijken, hoewel ik een hekel heb aan exacte vakken.
    Ik denk dat dit alles is wat je eigenlijk van mij zou moeten weten. :')

    [ bericht aangepast op 17 april 2014 - 22:18 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Het idee is leuk, maar ik ben niet zo heel goed met covers. Ik ben me er meer in gaan verdiepen en ben nog aan het oefenen om beter te worden, dus me aanmelden heeft totaal geen zin. In ieder geval veel succes aan iedereen die zich wel aanmeld!

    @Valkyries, ik wil toch even zeggen dat je geen schrik moet hebben voor de website, Rick kan het echt heel goed, dat heb ik eerder gezien (:


    16 - 09 - '17

    ^ Ik lief je covers, en dan vooral de eerste (flower)


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    Goh, ik heb nog altijd een beetje m'n twijfels, dit vooral omdat ik gewoon graag wil weten hoe de site eruit ziet/ eruit gaat zien en omdat ik me nog een boel vragen heb over teveel dingen.... In dat opzicht heb ik gewoon snel argwaan en heb moeite met vertrouwen, dus dat is echt NIKS persoonlijks (;
    Ik hou in ieder geval beide topics (zowel deze, als het andere) nog in de gaten, en misschien dat ik me in de loop van de week nog wel officieel ga 'inschrijven'.
    Op de eerste plaats zou ik gewoon graag willen weten hoe 'professioneel' de site eruit gaat zien, want zelf ben ik wel van mening dat het geen 'kinder'websiteje moet zijn, als je begrijp wat ik bedoel ^_^

    Al vraag ik me nu ook af op basis waarvan je een 'proef' team ga opstellen. Want als je iets dergelijks opstart, toch zeker in het begin, moet je niet enkel afgaan op iemands 'kundigheid' en 'talent'. Bij een opstart van iets dergelijks heb je toch zeker een betrouwbaar team nodig. Althans, dat lijkt mij toch....
    Daarbij vraag ik me af in hoeverre de samenwerking in het geheel wordt gezien, wie beslist wie er in het 'proef' team mag komen en hoe dit beslist gaat worden...

    Zoals ik al zei, ik vind het idee en concept erg goed, en ik sta ook achter een speciaal 'coverteam' hier op Q, maar momenteel is het me toch allemaal wat net iets te vaag... Al kan dit ook aan mij liggen, natuurlijk :'D


    Als je wil kan ik je eventjes een screenshot sturen via facebook o.i.d. dan kun je zien hoe de site eruit ziet.
    Nee ik wil ook niet alleen op basis van iemands kunde uit gaan. Maar in dit opzicht ben ik dat wel een beetje genoodzaakt omdat je pas kan zien hoe iemand werkt als je er een tijdje mee samen werkt ? Maar goed ik ben wel zelf degene die ze gaat uitkiezen.

    Sorry ik kan het zelf nog niet echt duidelijker uitleggen omdat ik nog alles aan het opzetten ben. Ik denk dat zodra alles klaar is dat ik al een heel wat beter beeld kan schetsen voor iedereen.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Foraoise schreef:
    Het idee is leuk, maar ik ben niet zo heel goed met covers. Ik ben me er meer in gaan verdiepen en ben nog aan het oefenen om beter te worden, dus me aanmelden heeft totaal geen zin. In ieder geval veel succes aan iedereen die zich wel aanmeld!

    @Valkyries, ik wil toch even zeggen dat je geen schrik moet hebben voor de website, Rick kan het echt heel goed, dat heb ik eerder gezien (:


    Naaw thnx Sylvie :)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ikzelf ben niet echt een coverkunstenaar.:p

    Maar als je nog iemand nodig heb voor de technische kant of hoe je dat noemt kan ik misschien wel helpen.:')

    Maar als je daar geen mensen voor nodig hebt ben ik wel een volger van het project.


    Queer zijn is gewoon alles

    McClair schreef:
    (...)

    Als je wil kan ik je eventjes een screenshot sturen via facebook o.i.d. dan kun je zien hoe de site eruit ziet.
    Nee ik wil ook niet alleen op basis van iemands kunde uit gaan. Maar in dit opzicht ben ik dat wel een beetje genoodzaakt omdat je pas kan zien hoe iemand werkt als je er een tijdje mee samen werkt ? Maar goed ik ben wel zelf degene die ze gaat uitkiezen.

    Sorry ik kan het zelf nog niet echt duidelijker uitleggen omdat ik nog alles aan het opzetten ben. Ik denk dat zodra alles klaar is dat ik al een heel wat beter beeld kan schetsen voor iedereen.

    Ik snap ook zeker wel dat je pas achteraf, wanneer alles klaar is en op touw gezet, dat je een beter beeld kan schetsen voor iedereen, hoor (;
    Zoals ik al zei, ik ben gewoon van nature wantrouwig en aftastend. Ik stort me ook nooit snel op iets nieuws, tenzij ik het volledige beeld en details voor mezelf op papier heb - of op z'n minst in m'n hoofd. Tja, ik faal nog weleens om 'taken' uit handen te geven, omdat ik anderen niet snel vertrouw :'D
    Nogmaals, het is dus echt NIKS persoonlijks, en als mensen zeggen dat je het echt wel kan, dan wil ik dat ook gerust geloven. Het is gewoon een soort 'stoornis' in m'n persoonlijkheid :'D

    En die screenshots zou ik toch nog best toegestuurd willen krijgen, want ik ben dus zeker wel echt nieuwsgierig. Ik snap natuurlijk ook wel dat je, om in het 'proef' team te mogen, natuurlijk ook wel covers moet kunnen maken, want anders heeft het natuurlijk nog geen nut, maar misschien is het ook handig om een lijstje te laten invullen hoeveel tijd mensen per week kunnen besteden aan de taak als 'covermaker'.
    Zoals het invullijstjes wat ingevuld moet worden voor het modschap, bijvoorbeeld, maar dan natuurlijk gericht op een 'covermaker'. Dat geeft ook al een beter beeld, dan slechts wat persoonlijke info... Althans, mijn mening toch XD


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    (...)
    Ik snap ook zeker wel dat je pas achteraf, wanneer alles klaar is en op touw gezet, dat je een beter beeld kan schetsen voor iedereen, hoor (;
    Zoals ik al zei, ik ben gewoon van nature wantrouwig en aftastend. Ik stort me ook nooit snel op iets nieuws, tenzij ik het volledige beeld en details voor mezelf op papier heb - of op z'n minst in m'n hoofd. Tja, ik faal nog weleens om 'taken' uit handen te geven, omdat ik anderen niet snel vertrouw :'D
    Nogmaals, het is dus echt NIKS persoonlijks, en als mensen zeggen dat je het echt wel kan, dan wil ik dat ook gerust geloven. Het is gewoon een soort 'stoornis' in m'n persoonlijkheid :'D

    En die screenshots zou ik toch nog best toegestuurd willen krijgen, want ik ben dus zeker wel echt nieuwsgierig. Ik snap natuurlijk ook wel dat je, om in het 'proef' team te mogen, natuurlijk ook wel covers moet kunnen maken, want anders heeft het natuurlijk nog geen nut, maar misschien is het ook handig om een lijstje te laten invullen hoeveel tijd mensen per week kunnen besteden aan de taak als 'covermaker'.
    Zoals het invullijstjes wat ingevuld moet worden voor het modschap, bijvoorbeeld, maar dan natuurlijk gericht op een 'covermaker'. Dat geeft ook al een beter beeld, dan slechts wat persoonlijke info... Althans, mijn mening toch XD


    Dat laatste vind ik ook best een goed idee, maar dit wou ik eigenlijk gewoon door ervaring laten blijken door een tijdje met ze samen te werken. Want in principe blijft dit een pilot en is het de bedoeling dat we het steeds een stukje verder gaan uitbreiden (Qua team en bereik ).


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.