• Soccerstories


    Het algemene voetbalverhalen topic op Quizlet. Hier zal ik proberen een complete lijst met Soccerstories & Stand Alones bij te houden voor de voetbalfans onder ons!


    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~



    If there's a book that you want to read, but it hasn't been written yet, then you must write it.




    De Story's


    • ASanchez ~ ~ ~ This time - Aaron Ramsey
    • MrsMessi & ASanchez ~ ~ ~ Road to Brazil - Lionel Messi
    • 1913 ~ ~ ~ Never lose hope - Ibrahim Afellay
    • Benzema ~ ~ ~ Broken youth - Memphis Depay
    • Suits ~ ~ ~ Kamp vol leeuwen. - Voetbal
    • Churchill ~ ~ ~ Cactus Flowers - Daley Blind
    • Stalia ~ ~ ~ Trough the eyes of the lions - WK 2014
    • Stalia ~ ~ ~ Summertime Sadness - WK '14
    • Vamos ~ ~ ~ Die Mannschaft
    • Scenen ~ ~ ~ The hazard in Hazard - Rode Duivels
    • Mebarak ~ ~ ~ The Orange Eagle - WK 2014
    • Britsanity ~ ~ ~ Sweet despair - Robin van Persie
    • Tobbietoost ~ ~ ~ The one you missed - Jasper Cillessen (Short Story)
    • RVP ~ ~ ~ Dirty Secrets - WK 2014
    • RVP ~ ~ ~ What A Girl Wants - Soccer
    • Stalia ~ ~ ~ Een modern voetbal sprookje - Voetbal
    • Suits ~ ~ ~ Schot in eigen doel - WK voetbal 2014

    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~


    Mocht je een verhaal erbij willen hebben, laat het me dan even weten via PB. Dan zorg ik ervoor dat hij erbij komt.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2014 - 22:49 ]


    ~

    Alianovna schreef:
    (...)

    Hmm nou je mag mij altijd vragen om ideeën. Ik sta er voor open (ook voor andere voetbal verhalen) :3.


    Haha, bedankt. (:
    Het is gewoon, om maar een voorbeeld te geven, ik moet een meisje betrekken in mijn verhaal. Stap één: Hoe laat je een Nederlands sprekend meisje in Rio de voetballers ontmoeten? Stap twee: Hoe blijft het geloofwaardig? Stap drie: Hoe verpest je niet alle bestaande relaties?
    En daar zit ik vast, haha. Vooral bij stap één, dan. ^^

    Scenen schreef:
    Neen, met mededelende tekst bedoel ik gesproken tekst. (: Het probleem is wel dat ik absoluut niet meer 'begin' met schrijven. Ik schrijf al van toen ik zeven was en ik zit op een ander account, waar ik vrij actief op was/ben, al een jaar op Q.
    Er zijn twee voetbalverhalen die ik op he moment lees, en die omschrijven veel meer (ik heb er een abo op met m'n ander account). Ik vind mijn schrijfstijl ook verslecht met de tijd en dat vind ik niet zo leuk, haha. Bedank! (:

    Ik vind mijn schrijfstijl ook heel zwak. Niet slecht, maar zeker te bestempelen als zwak. Ik heb soms iets van: is het wel nodig dat ik deze informatie geef? En wat al zo lang als ik me kan herinneren een valkuil bij mij is, en blijft, is dat ik alles veel te snel laat gaan. Echt veel te snel. Ik gun het verhaal amper rust en wil gebeurtenis na gebeurtenis. Waardoor het geheel wat gehaast over kan komen. Maar hoewel ik daar nog steeds van baal, heb ik me er bij neer gelegd. Ik hou mezelf dan ook voor dat al die mensen die een abo nemen, dat doen omdat ze het echt leuk vinden. En het zijn nogal wat abo's vind ik.

    Maar ik ga morgen eens naar je verhaal kijken. Ik zal dan even kijken wat ik ervan vind! (":

    Conquering schreef:
    (...)
    Ik vind mijn schrijfstijl ook heel zwak. Niet slecht, maar zeker te bestempelen als zwak. Ik heb soms iets van: is het wel nodig dat ik deze informatie geef? En wat al zo lang als ik me kan herinneren een valkuil bij mij is, en blijft, is dat ik alles veel te snel laat gaan. Echt veel te snel. Ik gun het verhaal amper rust en wil gebeurtenis na gebeurtenis. Waardoor het geheel wat gehaast over kan komen. Maar hoewel ik daar nog steeds van baal, heb ik me er bij neer gelegd. Ik hou mezelf dan ook voor dat al die mensen die een abo nemen, dat doen omdat ze het echt leuk vinden. En het zijn nogal wat abo's vind ik.

    Maar ik ga morgen eens naar je verhaal kijken. Ik zal dan even kijken wat ik ervan vind! (":


    Bedankt. (: Hou je vooral niet in kritiek te geven. (:
    Trouwens, even een vraagje: Wordt "snel" in Nederland ook als "knap" gebruikt?

    Scenen schreef:
    (...)

    Bedankt. (: Hou je vooral niet in kritiek te geven. (:
    Trouwens, even een vraagje: Wordt "snel" in Nederland ook als "knap" gebruikt?


    Ik heb 'snel' nog nooit in die context gehoord, dus ik denk het niet.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Voor de beginpost:
    Conquering -> Suits

    Suits schreef:
    Voor de beginpost:
    Conquering -> Suits


    Aangepast(:


    ~


    Het verhaal Schot in eigen doel • WK voetbal 2014 kan er bij!
    Dit is de link.

    Suits schreef:

    Het verhaal Schot in eigen doel • WK voetbal 2014 kan er bij!
    Dit is de link.


    Stiekem vind ik het nog steeds zonde dat je bent gestopt met je andere verhaal
    Ik neem een abo (:


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Suits schreef:

    Het verhaal Schot in eigen doel • WK voetbal 2014 kan er bij!
    Dit is de link.


    Prima, moet de andere eruit dan? Eigenlijk wil ik stiekem gewoon heel graag dat je daar mee door gaat:D


    ~

    RVP schreef:
    (...)

    Prima, moet de andere eruit dan? Eigenlijk wil ik stiekem gewoon heel graag dat je daar mee door gaat:D


    Same. (nerd)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Top topic! (:
    Ik ga de lijst binnenkort eens even helemaal langs, hoewel ik nu al zie dat er een boel bijzitten, waar ik al een abo op heb (:


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Hello!

    MrsMessi en ik gaan een nieuwe story beginnen! Wederom over voetballers, maar dit keer willen we graag stand alones gaan schrijven! En daar hebben we jullie hulp bij nodig!

    Over welke voetballer wil jij bijvoorbeeld een hoofdstuk lezen? Laat het ons weten en wij gaan schrijven!

    Liefs van ons!


    I'm not perfect and I don't live to be. But before you go pointing fingers make sure your hands are clean.