• Wanneer Cas De Koninck de gevangenis verlaat, staan de kranten er bol van. Reden genoeg voor Anna om de mysterieuze twintiger als inspiratie voor haar eindwerk te gebruiken. Vastberaden om haar ticket tot de academie te bemachtigen, probeert ze zijn leven neer te pennen. Maar als ze geconfronteerd wordt met niet enkel zijn verleden, maar ook dat van haarzelf, slaat de twijfel toe. En dan is het misschien al te laat.





    • OP - Romantiek - Misdaad •
    • Nederlands •
    • Alle rechten voorbehouden •
    • 16+ wegens zware onderwerpen •


    Take the risk or lose the chance.


    Mhm?


    Mhm?

    Oehhh, ik lees eigenlijk bijna niets meer op Q omdat ik erg slecht ben in zulke dingen bijhouden, dus ik denk dat je wat dat betreft weinig aan mij zult hebben, maar ik wil toch even zeggen dat ik je opmaak hiervoor echt enorm gaaf vind. Dit ziet eruit als een heel strak geheel waar waarschijnlijk behoorlijk wat werk in is gaan zitten, dus mijn complimenten. :9~


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Oehhh, ik lees eigenlijk bijna niets meer op Q omdat ik erg slecht ben in zulke dingen bijhouden, dus ik denk dat je wat dat betreft weinig aan mij zult hebben, maar ik wil toch even zeggen dat ik je opmaak hiervoor echt enorm gaaf vind. Dit ziet eruit als een heel strak geheel waar waarschijnlijk behoorlijk wat werk in is gaan zitten, dus mijn complimenten. :9~


    *denkt aan het notitieboekje vol met krabbels* YEAH TOTALLY. Haha, alle gekheid op een stokje, bedankt voor het compliment ^^


    Mhm?

    Ik heb een about ^^ ziet er echt interessant uit, proloog was erg origineel, ben benieuwd naar de rest


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Oh, wat vet! Ik wist helemaal niet dat ik zo gedreven was. Mijn abo heb je sowieso, ziet er echt heel goed uit. Het idee is echt heel goed, weer eens wat anders dan de meeste Q-verhalen (:
    (Heb je dit al eerder ergens laten zien? Het idee komt me erg bekend voor. Misschien het notitieboekjes topic?)


    look at the stars, look how they shine for you;

    Polar schreef:
    Oh, wat vet! Ik wist helemaal niet dat ik zo gedreven was. Mijn abo heb je sowieso, ziet er echt heel goed uit. Het idee is echt heel goed, weer eens wat anders dan de meeste Q-verhalen (:
    (Heb je dit al eerder ergens laten zien? Het idee komt me erg bekend voor. Misschien het notitieboekjes topic?)


    Ik heb de flaptekst al eens in een topic gezet, én het is een oud verhaal van me dat niet enkel een nieuw jasje heeft gekregen, maar een complete outfit en een ander kapsel, haha. Al zijn enkele elementen wel herkenbaar (:


    Mhm?

    Dit lijkt me een heel bijzondere story! Ik ben ook niet zo goed in stories volgen, maar je hebt mijn abo in ieder geval :).


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    [ bericht aangepast op 5 sep 2017 - 8:43 ]


    Mhm?

    Dit is echt zo goed geschreven! I'm in love (krul)


    You can't keep dancing with the devil and ask why you're still in hell

    ^ Dankjewel (:


    Mhm?

    UPDATE:
    Tijdelijk inactief totdat ik wat verder heb geschreven ;D


    Mhm?