• At night I hear it creeping
    At night I feel it move
    I'll never sleep here anymore

    I think there's something out there
    I think I heard it move
    I've never felt like this before

    I wish I never knew

    Three Days Grace (Scared)


    Uit het niets zijn de mannen en vrouwen, al voor jaren, opgesplitst in twee delen. Niemand heeft een idee hoe het komt en doen er ook geen moeite voor om het te veranderen.
    Doordat er nu moeilijk kinderen kunnen komen, zijn er nu niet zoveel mensen meer over. Liefde is dan ook niet veel te vinden in de wereld of ze zijn homoseksueel of gaan toch stiekem naar het andere deel toe waar de andere sekse woont – waarvoor ze wel eerst de enorme muur over moeten klimmen die de seksen scheidden van elkaar. Wat onmogelijk is, want er zijn bewakers die de muren beschermen. Men heeft een illegale manier gevonden om er onderdoor te gaan in een geheime tunnel, waar vrouw en man elkaar ontmoeten of zelfs naar de andere kant van de muur kunnen komen.
          Maar als de wereld word aangevallen door ontelbare zombies, dan moeten ze hun handen in elkaar slaan om de invasie tegen te houden en de zombies terug te dringen naar hun eigen wereld. Ze moeten de poort sluiten van de demonenwereld waar de zombies doorheen komen, maar dit kunnen ze pas doen als de bewaker van de poort dood is.
    Redden ze dit wel? En wilt iedereen wel samenwerken of zijn ze zo erg uit elkaar gegroeid dat ze toch liever bij hun eigen sekse willen blijven?


    The world is a dangerous place to live; not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it.
    – Albert Einstein


    Foto's:
    Demonenpoort



    Overzicht van de stad


    Klik.

    Kerkhof.

    Bar & Nachtclub


    Regels:
    - 16+ is toegestaan.
    - Als je iemand wilt vermoorden moet je eerst toestemming hebben van die user zelf.
    - Alleen je eigen personage besturen en niet die van een ander.
    - Ik wil dat je post minstens 7 zinnen lang is (meer is altijd beter natuurlijk).
    - Er bestaan geen perfecte mensen in het echte leven, dus ook niet in deze RPG. Let daar op.
    - Als er een nieuw topic aangemaakt moet worden, vraag dan eerst toestemming aan mij [Osaki of Don]. En als ik niet online ben wacht dan gewoon rustig af op mijn antwoord.
    - Naamveranderingen doorgeven aub.

    Vrouwen:
    - Jacky Kendra Smith; Makaveli
    - Chrissie Annabeth Jenkins; Kassiopeia
    - Valysa Vulturmir; Inanis

    Mannen:
    - Dimitri Ardakyi Ivashkov; Makaveli (Bewaker van de poort, demon)
    - Derrick Nathaniel Ryder; Murdock
    - Jared Ryder; Murdock
    - Matthew Blythe; Kassiopeia.
    - Dante Gunner; Makaveli.
    - Cameron Micah O'Connor; Sigil

    Speeltopic & Rollentopic

    [ bericht aangepast op 1 sep 2014 - 0:13 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ohlol, Valysa en Dante.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Inanis schreef:
    (...)

    Hahahaha dat zal wederzijds ook niet gebeuren :')

    Hahaha, great, that's gonna be a fuzz over nothing. :'3 Ook echt hun trots hé, hehe xd.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Haha, het zal moeilijk zijn haar ooit iets toe te laten geven :')


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ik zal morgen reageren met Jacky, Shana.

    [ bericht aangepast op 6 juni 2014 - 1:55 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gaikotsu schreef:
    Ik zal morgen reageren met Jacky, Shana.


    Is goed hoor! Doe maar op je gemak. (;


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Sorry, ik meld me af.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Goed, wat denken jullie? Ik zit erover na te denken om deze RPG te sluiten, vanwege te weinig mensen en ik het gevoel heb dat het niet zo lekker loopt, maar ik wil eerst jullie meningen hebben - voor ik het echt doe. Dus, jullie meningen?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik vind het eigenlijk wel gezellig met zo weinig mensen en het gaat op een rustig tempo, maar natuurlijk is er ook wel altijd de kans dat hij doodloopt. Dus ik ben een beetje neutraal, maar zou 'm toch liever niet gesloten zien. Tenzij echt niemand meer zin heeft om te schrijven.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ik had vermeld dat ik nog best mee zou willen doen, maar dan met één personage. Anders wordt het werkelijk te druk.
    So, either Jared or Derrick has gotta go.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik wacht nog even de mening van de anderen af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Kassiopeia schreef:
    Ik vind het eigenlijk wel gezellig met zo weinig mensen en het gaat op een rustig tempo, maar natuurlijk is er ook wel altijd de kans dat hij doodloopt. Dus ik ben een beetje neutraal, maar zou 'm toch liever niet gesloten zien. Tenzij echt niemand meer zin heeft om te schrijven.


    In principe dit (:


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Kassiopeia schreef:
    Ik vind het eigenlijk wel gezellig met zo weinig mensen en het gaat op een rustig tempo, maar natuurlijk is er ook wel altijd de kans dat hij doodloopt. Dus ik ben een beetje neutraal, maar zou 'm toch liever niet gesloten zien. Tenzij echt niemand meer zin heeft om te schrijven.


    Dit.
    Al gaat Montana wel verkassen als Derrick blijft, want ze wil geen derde wiel zijn.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Okay. Dan laat ik 'm open, maar zal ik wel aankijken hoe het vergaat tot ik een nieuw speeltopic moet openen. Ik zou het zelf ook zonde vinden, maar ik wil ook niet dat deze RPG dood gaat lopen - dan ga ik 'm nog liever vroeg sluiten voordat er niet meer op gereageerd word.

    Oh, en Jacky is klaar Shana :].
    Hopelijk heb je er iets aan, want ik vind 'm echt slecht geschreven :').

    [ bericht aangepast op 10 juni 2014 - 22:43 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik zal proberen van t weekend, of anders volgende week te reageren. Deze week is namelijk mijn laatste week stage dus hopelijk heb ik dan meer tijd :P.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Nah, dan zal ik wel van het weekend reageren, anders vind ik het ook zo rot.


    Quiet the mind, and the soul will speak.