• Er helemaal onderin "dezelfde moment"
    Moet dit niet "hetzelfde moment" zijn?

    Sorry dit is niet echt een klacht maar ik wist niet waar ik dit anders moest neerzetten :$

    (Klik op het plaatje voor een grotere versie)

    [ bericht aangepast op 23 april 2014 - 23:01 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Dezelfde vind ik niet fout, maar hetzelfde klinkt wel beter.


    16 - 09 - '17

    Foraoise schreef:
    Dezelfde vind ik niet fout, maar hetzelfde klinkt wel beter.

    Het is "het moment", dus dan moet het "hetzelfde" zijn. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Het zou inderdaad hetzelfde moeten zijn. ^^

    Maar - en dit is niet flauw bedoeld, want ik weet dat Rutger en andere mensen er heel veel tijd en moeite in stoppen - dit is bij lange na niet de enige taalfout op de site. Ik ben wel vaker zoiets tegengekomen, maar ik weet niet of Rutger zin heeft om zijn tijd te besteden aan het weghalen van een enkele spatie of vervangen van een puntkomma door een dubbele punt, of dat soort kleine dingetjes. Meestal let ik er gewoon niet meer op, want het zijn altijd van die kleine dingen. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Het zou inderdaad hetzelfde moeten zijn. ^^

    Maar - en dit is niet flauw bedoeld, want ik weet dat Rutger en andere mensen er heel veel tijd en moeite in stoppen - dit is bij lange na niet de enige taalfout op de site. Ik ben wel vaker zoiets tegengekomen, maar ik weet niet of Rutger zin heeft om zijn tijd te besteden aan het weghalen van een enkele spatie of vervangen van een puntkomma door een dubbele punt, of dat soort kleine dingetjes. Meestal let ik er gewoon niet meer op, want het zijn altijd van die kleine dingen. (:


    Ik zat zelf ook te twijfelen of ik het zou posten of niet :')
    Nou jah, ik zal het de volgende keer ook accepteren want ik maak zelf ook redelijk wat fouten :')


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Jij doet Imgur 0.o
    Fuck yeah!

    OT: Naar mijn idee is het 'hetzelfde moment' en 'dezelfde momenten'.
    Het zou ook best kunnen dat het wel kan, maar het leest zo raar.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    Jij doet Imgur 0.o
    Fuck yeah!

    OT: Naar mijn idee is het 'hetzelfde moment' en 'dezelfde momenten'.
    Het zou ook best kunnen dat het wel kan, maar het leest zo raar.

    Het moment, de momenten? Dus je idee lijkt me gewoon goed.

    OT: Het idee ligt er al heel lang om eens door die regels te gaan, maar wij hebben momenteel niet genoeg tijd daarvoor.
    Dankjewel voor het melden ^^ (*gaat dit 'probleem' weer even wat hoger op de agenda schuiven*)


    I am an idiot, I move.