• Ik ga in de zomer op ruiterkamp met een vriendin van mij en we zijn nog een beetje aan het zoeken waarheen.
    Mijn moeder kwam toen aanzetten met de Hazelhorst in Den Ham omdat ze daar zelf ook een keer op ruiterkamp is geweest.
    Nu lijkt dit mij een superleuk kamp en ga ik het zo ook voorstellen aan de vriendin waarmee ik ga. Ook de prijs is niet belachelijk hoog maar ik wou graag weten wat voor een ervaringen jullie met de Hazelhorst hebben, en of dat goede of slechte ervaringen zijn.


    take me back to the basics and the simple life

    Eh, Nederland of Belgie? Want ik ging in Friesland, naar een manege, op Texel naar manege de Kikkert, en naar manege de Tutenburg drie weken (het is per week), in Goesbeek!


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Churchill schreef:
    Eh, Nederland of Belgie? Want ik ging in Friesland, naar een manege, op Texel naar manege de Kikkert, en naar manege de Tutenburg drie weken (het is per week), in Goesbeek!


    Nederland


    take me back to the basics and the simple life

    Ehm vlakbij de efteling zit ook een super leuke manege daar kun je met een groepje ook een ruiterkamp doen. Ben ik toen geweest en was erg leuk en het bos is echt mooi en groot. Het heet manege van Loon


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.