• Je vraagt je vast af waarom de titel van dit topic in het Engels is. Wel, omdat ik ook een Engelse story ga schrijven!

    Je kunt hierboven al een beetje afleiden waarover de story zal gaan. Dit is dan ook het hoofdthema, en de rest van de verhaallijn valt in principe nog over te discussiëren. Ik heb in grote lijnen al vastgelegd hoe het verhaal zal moeten lopen, maar eigen inbreng van mijn co-writer vind ik verder absoluut geen probleem. Ik heb bewust nog niet alle details uitgewerkt, omdat ik mijn schrijfpartner ook de kans wil geven om met ideeën te komen.

    Het wordt dus een Liam Payne story, in het Engels. Daarom hoop ik ook een schrijfster (of schrijver uiteraard) te vnden die ook een beetje goed in Engels is. Als het een Nederlandse story was geweest, zou ik het vertrouwen wel hebben dat de schrijfstijl goed genoeg is, om in ieder geval begrijpbaar te zijn. Wegens deze reden wil ik graag een stukje van jullie Engels-kunsten lezen.

    Als jullie ook mijn schrijfstijl willen zien, dan kan ik een screenshot maken van het eerste hoofdstuk, want deze heb ik namelijk al uitgeschreven.

    Als je geïnteresseerd bent, vul dan even dit lijstje in. Als je me goed genoeg lijkt (wow, dat lijkt zo kritisch/negatief) dan zal ik je direct benaderen. Ik zou graag contact willen houden via bijvoorbeeld skype/what's app als dit kan.

    Wat is je naam?
    Hoe oud ben je?
    Heb je ervaring met het schrijven in het Engels?
    Stukje Engels verhaal:
    (geschreven door jou!)

    Hartstikke bedankt! Het lijkt me leuk te coöpereren met eenieder van jullie!

    P.S. Als je afvraagt wie ik ben; je kent me wellicht van het verhaal "Babysitters" of een van mijn andere stories. Of je kent me gewoon als een heel irritant kind die soms zin heeft om sociaal te doen. (A) Ik heb alleen mijn naam en profiel veranderd naar 'BlackPanther'.
    P.P.S Bekijk alsjeblieft niet de One Shots die ik in het Engels geschreven heb; deze zijn namelijk een beetje... behoorlijk slecht, haha. Gelieve dus te vragen naar de screenshot!

    Note: Ik heb al iemand gevonden. Mocht je eventueel toch graag met mij een verhaal willen schrijven, valt daarin te overleggen. Bedenk daarbij wel dat ik eigenlijk maar tijd heb om aan één story te werken. Dat wil dus zeggen dat ik er niet mijn volledige aandacht aan kan besteden.

    [ bericht aangepast op 16 april 2014 - 13:54 ]


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    Ik ben echt een ramp in Engels schrijven. Dus dat gaat hem bij mij niet worden. Sorry.
    Als je hem nou in het Nederlands deed, had ik het wel samen met je willen schrijven. C:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    Ik ben echt een ramp in Engels schrijven. Dus dat gaat hem bij mij niet worden. Sorry.
    Als je hem nou in het Nederlands deed, had ik het wel samen met je willen schrijven. C:


    Haha, awe, dan spijt het me dat ik 'm in het Engels schrijf. :( Maar het leek me gewoon eens een uitdaging, haha.


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    Hii!

    Wat is je naam? Secrett ^^ ik ben niet zo'n fan van mijn naam, dus die vertel ik een andere keer wel (als die andere keer er komt natuurlijk)
    Hoe oud ben je? 15
    Heb je ervaring met het schrijven in het Engels? Normaal zijn mijn stories altijd Nederlands geschreven, Engels gesproken maar ik kan ook helemaal in het Engels schrijven. Ik heb ook versterkt Engels op 4VWO niveau dus opzich is mijn Engels wel goed (:
    Stukje Engels verhaal: Ik heb nu even geen stukje dat helemaal in het Engels is, maar je kan op mijn profiel kijken naar stories die ik heb geschreven (vooral de laatste 3) en als je iets wil zien dat volledig Engels is moet je maar even roepen, dan schrijf ik dat wel even.

    Laat maar weten als je (eventueel) interesse hebt om iets met me te schrijven (:


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Dit lijkt me echt zó geweldig, alleen heb ik geen Engels stukje klaarstaan :( Maar ik kan het wel! :P


    Faith is everything.