• Ik zat zo een beetje het internet af te struinen, te zoeken naar websites die ik bezocht, tv-series die ik keek en liedjes die ik beluisterde toen ik klein was.
    Die dingen blijven mij altijd wel bij. Het leek mij leuk om te kijken wat jullie nog herinneren van jullie kindertijd, en dat te delen zo doen we leuke herinneringen op.

    Deze is ingevuld door mij:
    Toen ik klein was..
    Keek ik op TV naar: Princess Sisi, Dennis de Bengel, Hamtaro, Lilo & Stitch, Dinobabies, Sabrina de tienerheks, Totally Spies
    Bezocht ik (vaak) deze websites: POWERBABE, Barbie.nl, Myscene, Stardoll, Habbo, Mydolls, dressupgames
    Was ik fan van: Spice Girls, Backstreet Boys,
    Wou ik graag worden: (Ik schreef dit altijd in vrienden boekjes) Moeder, clown, kapster, rijk,
    Speelde wij deze spelletjes buiten: Springtouwen, knikkeren, flippos/pokemon/diddle ruilen, 10 tellen in de rimboe.


    Je mag uiteraard zelf ook nog iets toevoegen, of misschien een plaatje of GIF posten.


    [ bericht aangepast op 13 april 2014 - 14:13 ]

    Toen ik klein was..
    Keek ik op TV naar: Totally Spies, Brum, Bassie en Adriaan, Film van Ome Willem
    Bezocht ik (vaak) deze websites: Noob Hotel, speeleiland en ongeveer elke andere spelletjessite.
    Was ik fan van: Chipz
    Wou ik graag worden: Volgens mij dolfijnentrainer :'D
    Speelde wij deze spelletjes buiten: knikkeren, blikspuit, vader en moedertje, politie en boefje, vlag veroveren

    Vast nog wel meer, maar dit is wat ik me kan herinneren haha. Oh en mijn lievelingsliedje was altijd Dragostea Din Tei van O-zone hahaha.

    Toen ik klein was..
    Keek ik op TV naar: Totally spies, Teletubbies, Spongebob en Sesamstraat
    Bezocht ik (vaak) deze websites: Habbo hotel, GirlsGoGames, Spele.nl
    Was ik fan van: K3 en Pinkeltje (ook al was hij niet echt levend)
    Wou ik graag worden: Beroemd
    Speelde wij deze spelletjes buiten: Barbie's , vader en moedertje, verstoppertje, busje trap


    Firm believer of all that is magic

    Toen ik klein was..
    Keek ik op TV naar: Pokémon, totally spies, rocket power, winx club en een familie dat altijd in een camper rondreed. Ik vergeet telkens de naam ervan.
    (De vader heeft kort rood haar, de moeder bruin? De zus lang blond haar en het broertje geen idee meer.)
    Bezocht ik (vaak) deze websites: www.Spele.nl Www. Funnygames.nl en later gosupermodel.nl
    Was ik fan van:Chipz, als ik het goed heb.
    Wou ik graag worden: geen idee.
    Speelde wij deze spelletjes buiten: 10 tellen in de rimboe, blikspuit, knikkeren, tussen touwtjes doorspringen (die zijn dan om de voeten heen en dan was er zo'n liedje. (geen touwtje springen maar iets anders))

    Goh, ik weet het meeste nog wel op te halen, maar ben overal de namen van vergeten. Slim. :W

    [ bericht aangepast op 13 april 2014 - 14:31 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Toen ik klein was..
    Keek ik op TV naar: Totally Spies, Bassie en Adriaan, Tweenies en De Wereld van K3
    Bezocht ik (vaak) deze websites: GirlsGoGames, Spele.nl en bijna alle spelletjessites wel.
    Was ik fan van: K3, Chipz en Het Huis Anubis.
    Wou ik graag worden: Dolfijnentrainer en Dierenarts.
    Speelde wij deze spelletjes buiten: Vader en Moedertje, Vlag veroveren en Touwtje springen.



    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer



    Deze! The Wild Thornberrys.

    [ bericht aangepast op 13 april 2014 - 14:36 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Toen ik klein was..
    Keek ik op TV naar: Pokémon, Sesamstraat, Teletubbies, Totally Spies, Hamtaro
    Bezocht ik (vaak) deze websites: Spele.nl
    Was ik fan van: Poeh, toen was ik al fan van Fall Out Boy
    Wou ik graag worden: Actrice
    Speelde wij deze spelletjes buiten: 10 tellen in de rimboe, knikkeren, touwtje springen, politie en boefje


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Toen ik klein was..
    Keek ik op TV naar: Pokémon, Hamtaro, Medabots, Digimon, Flint the Time Detective, Shin Shan, Yu-Gi-Oh, Beyblade, WunschPunsch, Why why family, DoReMi.
    - Dit klinkt alsof ik tv verslaafd was.. Mijn zus en ik hadden heel vaak ruzie met iemand achterin de straat dus wij bleven gewoon heel vaak binnen XD...
    Bezocht ik (vaak) deze websites: Neopets, speeleiland, Gosupermodel.
    Was ik fan van: K3, M-kids, Shakira, Eminem, Metallica.
    Wou ik graag worden: Dat heb ik nog nooit geweten.
    Speelde wij deze spelletjes buiten: Knikkeren, touwtje springen, elastieken, verstoppertje, Pokemon/Yu-Gi-Oh kaarten ook al snapten we er geen fck van..

    [ bericht aangepast op 13 april 2014 - 14:47 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Toen ik klein was..
    Keek ik op TV naar: Sesamstraat, Teletubbies, Spangas, H2O Just Add Water, The Elephant Princess, Flight 29 Down, Oggy en de kakkerlakken.
    Bezocht ik (vaak) deze websites: Spele, GirlsGoGames, Speeleiland, MiniClip, Mariogames.
    Was ik fan van: K3, Ch!pz en Cascada. Geen idee waarom die laatste, maar daar was ik al heel vroeg fan van.
    Wou ik graag worden: Juf op de basisschool, rijk, gezond, manegehoudster.
    Speelden wij deze spelletjes buiten: Verstoppertje met de pot, trefbal, touwtje springen, basketbal, voetbal, knikkeren, hinkelen.


    :)

    Mijn ouders lieten me zowaar naar deze mafkees kijken. Mooie tijden.





    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Mercedene schreef:
    Mijn ouders lieten me zowaar naar deze mafkees kijken. Mooie tijden.






    Shin Chan. Ik keek dat ook altijd, hahah.

    [ bericht aangepast op 13 april 2014 - 15:15 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Toen ik klein was..
    Keek ik op TV naar:
    Pokémon(nu nog), Het huis Anubis, Totally Spies, Shin Chan, Hamtaro, Beyblade, Dinosaur King, Spangas(die van vroeger waren zo leuk, ik mis ze), H2O Just add water(vind ik nu ook nog wel leuk), Bassie en Adriaan, Sesamstraat, Ernst, Bobby en de rest, Power Rangers, As told by Ginger.
    Bezocht ik (vaak) deze websites:
    Habbo hotel, dolldresser, Neopets, funnygames.
    Was ik fan van:
    K3(tot mijn 8e), Bassie en Adriaan, Ernst, Bobby en de rest.
    Wou ik graag worden:
    Tandarts(hoe hylarisch, ik ben er bang voor) of dierenarts(ik doe nu de opleiding en vind er niets aan, ik ga ook stoppen)
    ]Speelde wij deze spelletjes buiten:
    We speelde altijd Power Rangers. Ik had van die bandjes van Mac Donalds. Verstoppertje. AnneMaria koekoek. Oorlogje.

    [ bericht aangepast op 13 april 2014 - 15:30 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Scribe schreef:



    Deze! The Wild Thornberrys.

    Haha, dat keek ik ook altijd! En Shin Chan mocht ik nooit kijken, haha, al deed ik dat wel - the rebel that I was. :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Toen ik klein was..
    Keek ik op TV naar: Tweenies, Totally Spies, de wereld is mooi, de wereld van K3, het Huis Anubis, Winx Club.
    Bezocht ik (vaak) deze websites: Spele, Speeleiland, Barbie, Neopets.
    Was ik fan van: K3, Chipz, Kus en Djumbo.
    Wou ik graag worden: Eerst altijd prinses, toen ik iets ouder was chirurg.
    Speelde wij deze spelletjes buiten: Verstoppertje, vader en moedertje, hinkelen, stoepkrijten, speurtocht maken, knikkeren, voetballen, dance battle.


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    HAHA - ik heb vandaag nog Totally Spies gekeken. Nieuwe afleveringen, jongeh.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    NEOPETS, dat ken ik ook nog wel!