• Petticoats, leren jasjes, en Rock 'n Roll. De jaren 50. Direct komen er bij iedereen tegenwoordig de beelden van Grease en West Side Story in ons op, maar was het leven wel zo zorgeloos voor de jeugd? De Koude Oorlog was in volle gang, door de rest van de wereld scheurden oorlogen families uit elkaar, er waren nog veel oude normen en waarden waar je als jongere naar moest leven, en er waren nog veel meer onrechtvaardigheden en verschillen tussen groepen dan nu. Toch was het ook weer niet zo slecht, de economie trok aan, de televisie werd een normaal deel van ieder huishouden, en langzaam maakte de jeugdcultuur een opkomst.

    Het is het jaar 1953, op Pembrooke State University, Charlotte, North Carolina. De haren van de jongens staan omhoog in strakke vetkuiven, en de nette shirtjes van de meisjes zijn net een knoopje te ver opengeknoopt om helemaal netjes te zijn. De hormonen razen door de lichamen van de jonge volwassenen die hier een breed scala aan studies volgen, maar alles moet in het geheim door de strikte regels van de universiteit en van hun ouders. Niemand wil namelijk van school getrapt worden. Een 'bad boy'-imago is namelijk wel leuk, maar voor een imago op de campus, moest je daar wel wonen. Deze RPG geeft een kijkje in de levens van de doodnormale studenten die zich proberen staande te houden in deze snel veranderende wereld.

    Ik hoor graag of iemand eraan mee wil doen. Ik ben er namelijk nog niet zeker van of ik dit idee zal doorvoeren of niet.


    Bowties were never Cooler

    Klinkt leuk!


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Klinkt zeker leuk!


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Awesome! Als je die begint, wil je me dan waarschuwen? ;3


    Your make-up is terrible

    Als er genoeg animo is, zal ik de link naar het topic hier posten


    Bowties were never Cooler

    Ik vind het ook een tof idee!


    There is nothing I need, except the function to breathe

    CaptainKush schreef:
    Klinkt zeker leuk!


    -

    Dit is een geweldig idee, en misschien doe ik wel mee.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Rollentopic


    Bowties were never Cooler