• I solemnly swear I am up to no good
    Het is het laatste jaar van James, Sirius, Remus, Peter, Lily, Severus en de rest. De First Wizard War begint nu echt en dat merken de bijna afgestudeerden. Lily en James komen (eindelijk) bij elkaar en ze sluiten zich allemaal aan bij de Order of the Phoenix. De eindexamens komen eraan en daarbij zijn James en Lily ook nog eens Head boy en girl. James en Sirius quidditchen ook nog, Remus heeft nogsteeds zijn maandelijkse nachtelijke harige probleempje, Peter haalt niet al te beste cijfers en de druk van de oorlog wordt steeds heftiger. Wat als Voldemort aan de macht komt? Wie gaat hem dan verslaan? Waarom zijn er steeds mysterieuze verdwijningen? En slagen de marauders met al deze druk wel?

    Deze RPG speelt zich af in februari 1978. In de Wizarding World is de oorlog uitgebroken. Terwijl iedereen zich voorbereid op de Examens, breidt de oorlog zich uit.



    Personages:
    James Potter ~ JamesPotter
    Sirius Black ~ Piaffe
    Remus Lupin ~ Insurgents
    Peter Pettigrew ~ JamesPotter
    Lily Evans ~ Dreamlight
    Severus Snape ~ Eruditie

    Tom Riddle/Voldemort ~ Pulsar
    Bellatrix Black ~ ZaIa
    Lucius Malfoy ~ Flitwick
    Narcissa Black ~ Dreamlight

    Frank Longbottom ~
    Alice Longbottom ~
    Albus Dumbledore ~
    Minerva McGonagall ~

    Zelf bedachte Personages: (maximaal 5!)
    - Faline Rosalinde Castell -Ravenclaw-Zevendejaars ~ Jafar
    - Brooke Jane Eatside-Hufflepuf-Zevendejaars ~ ZaIa
    - Rosa Wakefield-Ravenclaw-Tweedejaars ~ Orine
    - Elisabeth Jorja Kingston-Gryffindor-Zevendejaars ~ Flitwick
    -
    Andere personages kun je ook even navragen. Ik ben niet echt wakker nu, dus ik ben waarschijnlijk vet veel vergeten xd.


    Lijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Afdeling:
    Stok:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Regels:
    -Wees aardig tegen elkaar.
    -OOC in het praattopic of tussen haakjes(dat nog komt)
    -Gebruik ABN
    -16+ toegestaan, maar wel netjes houden
    -Probeer minstens een of twee keer per week te reageren, zo blijft het topic leven.
    -Alleen ik maak de topics, tenzij anders aangegeven.
    -Geen perfecte personages
    -Er is geen minimum aan woorden, maar probeer minstens twee a drie regels te schrijven
    -Heb plezier!

    Praattoppic

    Mischief managed

    [ bericht aangepast op 23 april 2014 - 15:55 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Haha. Ik verveel me een beetje eingenlijk wil ik rpgen xd.


    Wees jezelf, er zijn zoveel anderen.

    Reksje schreef:
    Haha. Ik verveel me een beetje eingenlijk wil ik rpgen xd.


    Eerst moeten Piaffe, Luna2013, ZaIa, Sinistra en Jafar hun rol nog (af)maken


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Awh.


    Wees jezelf, er zijn zoveel anderen.

    Heb een pf <3


    Wees jezelf, er zijn zoveel anderen.

    Naam: Peter Pippeling
    Leeftijd: 17
    Afdeling: Gryffindor
    Stok: Sleedoornhout met Rattenstaarten
    Karakter: Peter is een zo gezegde meeloper. Hij is vrienden met James, Sirius en Remus, omdat zij populair zijn en hij eigenlijk best wel ban voor hen is. Peter is eigenlijk een beetje een buitenbeentje en doet precies wat zijn vrienden zeggen.
    Uiterlijk:


    Hij heeft lichtbruine haren en ogen. Ook is hij een beetje mollig en niet zo lang.
    Extra: Ik ga dit personage waarschijnlijk niet super veel spelen en anders verwerk ik hem wel in James. Hij is kort, ik weet het, sorry


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    ^^ Geeft niet, ik zou hem ook niet uitgebreid hebben beschreven. Jij deed er in elk geval nog moeite voor.


    "Happiness can be found, even in the darkest of times.. if one only remembers.. to turn on the light." —Albus Dumbledo

    MyselfOnly schreef:
    ^^ Geeft niet, ik zou hem ook niet uitgebreid hebben beschreven. Jij deed er in elk geval nog moeite voor.


    Hahaha indd;P. Niemand mag hem volgens mij


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Als Piaffe haar rol heeft ingevuld, kunnen we denk ik wel beginnen. Dan vullen die anderen hun rol later in of zo. Geef ik ze wel een samenvatting


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Oke, heb er zin in :D


    Wees jezelf, er zijn zoveel anderen.

    JamesPotter schreef:
    Als Piaffe haar rol heeft ingevuld, kunnen we denk ik wel beginnen. Dan vullen die anderen hun rol later in of zo. Geef ik ze wel een samenvatting


    Ik ga nu beginnen!


    take me back to the basics and the simple life

    Piaffe schreef:
    (...)

    Ik ga nu beginnen!


    Yaay^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Naam: Brooke Jane Eatside.
    Leeftijd: 17.
    Afdeling: Hufflepuf.
    Stok:




    Karakter: Brooke heeft een lief en warm karakter. Soms is ze een beetje tegendraads maar dat bedoelt ze niet echt boos. Ze houdt ervan om geintjes uit te halen maar ze kan ook serieus zijn. Ze is behulpzaam en gezellig, ze is erg druk en hyper maar meestal is ze ook wel rustig. Ze studeert best veel maar niet genoeg dat ze in Ravenclaw kwam. De Sorteerhoed vond haar daarom perfect als een Hufflepuf meisje. Brooke strijdt samen met Order of the Phoenix.
    Uiterlijk:




    Brooke heeft bruin lang haar dat ze los of haar schouders heeft hangen. Ze heeft vrolijke appelwangetjes en bloost vaak. Haar bruinige ogen zijn omringd door haar zwarte sierlijke wimpers. Ze draagt meestal haar schooloutfit omdat ze dat heerlijk vindt zitten.
    Extra: Brooke is de Seeker van het Hufflepuf Quidditch team. Quidditch is een soort tweede leven voor haar. Als ze ergens mee zit kan ze altijd een potje Quidditch spelen. Het is haar passie en ze is er niet weg te slaan. Ze is erg snel en daardoor is ze de Seeker geworden, wat haar favoriete functie ook in het team is.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Ik heb mijn andere personage ook snel aangemaakt.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    ZaIa schreef:
    Ik heb mijn andere personage ook snel aangemaakt.


    Staat erin!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Naam:
    Sirius Black.

    Leeftijd:
    17, verjaart in de herfst en is dus redelijk snel in het schooljaar jarig.

    Afdeling:
    Gryffindor.

    Stok:
    klik
    Sirius' zijn stok is gemaakt van een onbekende houtsoort en kern, wel is de stok 34,4 centimeter lang. De stok is versierd met runen bij het handvat. De stok is geschikt voor krachtige magie, waaronder non-verbale spreuken.

    Karakter:
    Sirius is een echte grappenmaker en rebel. Hij heeft een slechte band met zijn familie en is op zijn zestiende weggelopen en heeft nu zijn eigen onderkomen. Sirius weet goed hoe hij voor zichzelf moet zorgen maar doet dit niet altijd even goed. Hij is een faunaat, een grote zwarte hond. Sirius geeft niet heel veel om zijn school en haalt daardoor ook niet de best mogelijke cijfers. Hij zou beter kunnen als hij niet zoveel bezig was met grappen en lui zijn. Sirius doet er alles aan om zijn huiswerk niet te hoeven maken, meestal mislukt dit waardoor hij na moet blijven, niet dat hij dat ook echt doet. Al bij al is Sirius niet geliefd bij de leraren. Zijn beste vrienden zijn James, Remus en Peter. Al vindt hij Peter toch een beetje een lafaard. Sirius is samen met James jager(?) in het Quidditch team van Gryffindor en is erg fanatiek. Hij geeft veel om de sport en doet er alles aan om te winnen.

    Uiterlijk:



    Sirius heeft halflange donkerbruine haren die lichtelijk warrig zijn. Hij is ongeveer 1.85 lang en redelijk gespierd. Hij is geen slungel maar ook geen spierbonk. Hij heeft grijzige ogen en een lichte huid.

    Extra:
    -



    zo goed?


    take me back to the basics and the simple life