• Mijn vriend en ik gaan 23 februari naar Harry Potter und der Stein der Weisen in concert in Stuttgart. Echter had mijn vriend (KaltesSnickers) al een kaartje besteld, toen ik zei wel mee te willen. Hij kon het kaartje toen al niet meer cancelen en heeft daarnaast ook nog kaartjes voor ons gekocht.
    Nu probeert hij het kaartje te verkopen, gezien het nogal zonde is van het geld om het niet te gebruiken, maar op de facebook pagina waar hij hem probeert te verkopen reageert niemand.

    Nu probeer ik hem via deze weg te helpen, gezien het niet heel goedkope kaartjes zijn en het zonde is om je geld weg te gooien.
    Het gaat om de eerste film, waar tijdens het kijken een live-orkest de muziek speelt en dus voor echte fans zeker het geld waard.
    Nu vraag je je mischien af hoeveel het kost. Nou, in totaal heeft hij voor dat ene kaartje 95.50 betaald en zoekt hij dus iemand die hem voor 85 euro over zou willen kopen. Ja, het is een flinke rip uit je lijf en het is ook niet zomaar naast de deur, maar het is het zeker waard, geloof me.
    Het kaartje kun je op de locatie van hem overkopen. Geen zorgen, hij spreekt Engels en ik kan desnoods dingen vertalen.

    We hopen echt via deze weg nog iemand te kunnen scoren, want we worden een beetje radeloos.

    Bewijs dat het kaartje bestaat

    [ bericht aangepast op 11 feb 2017 - 21:36 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hee, ik heb zelf daar helaas het geld niet voor, maar wellicht kan ticketswap nog een manier zijn om hem te kunnen verkopen? Succes!


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Hooverphonic schreef:
    Hee, ik heb zelf daar helaas het geld niet voor, maar wellicht kan ticketswap nog een manier zijn om hem te kunnen verkopen? Succes!


    Gaat dat ook als je de tickets in de hand hebt?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    The100 schreef:
    (...)

    Gaat dat ook als je de tickets in de hand hebt?

    Heb het even voor je opgezocht maar dat kan helaas niet. Heb je er nog een pdf van? Misschien kan je die nog evt. aanvragen waar je het kaartje hebt gekocht. Dan denk ik dat het wel kan.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2017 - 22:54 ]


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Hooverphonic schreef:
    (...)
    Heb het even voor je opgezocht maar dat kan helaas niet. Heb je er nog een pdf van? Misschien kan je die nog evt. aanvragen waar je het kaartje hebt gekocht. Dan denk ik dat het wel kan.


    Alleen de bestelbevestiging met de gegevens in een mail.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dat gaat voor mij echt niet lukken. Hopelijk lukt het jullie dat kaartje nog kwijt te raken, hehe.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Clowder schreef:
    Dat gaat voor mij echt niet lukken. Hopelijk lukt het jullie dat kaartje nog kwijt te raken, hehe.


    Jammer, ik hoop het ook!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Poe dat wordt heel lastig denk ik! In Nederland heb je altijd van die Facebookpagina's waar mensen dingen verkopen per stad. Kan je niet zo'n "sell and buy stuttgart" pagina zoeken of iets?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    Poe dat wordt heel lastig denk ik! In Nederland heb je altijd van die Facebookpagina's waar mensen dingen verkopen per stad. Kan je niet zo'n "sell and buy stuttgart" pagina zoeken of iets?


    Uhm, dat staat in de beginpost ;'D
    Dat heeft hij al gedaan en daar krijgt hij dus geen koper.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zeuren bij vrienden, verder zou ik het niet weten.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Poe, dat geld heb ik niet en ik begrijp ook geen ene zak van Duits, dus dat wordt 'm niet, vrees ik. Ik hoop dat je 'm verkocht krijgt! c:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    doggo schreef:
    Zeuren bij vrienden, verder zou ik het niet weten.

    Tja, ging dat maar zo makkelijk hé.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Misschien aanbieden in een HP fan groep op Facebook? Want je hebt kans dat er niet zoveel HP fans in de groep zitten waar je vriend hem nu aanbied.


    Physics is awesome

    Kelmeckis schreef:
    Misschien aanbieden in een HP fan groep op Facebook? Want je hebt kans dat er niet zoveel HP fans in de groep zitten waar je vriend hem nu aanbied.


    Het is een HP fangroep ;'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb geen idee. Wat meer verkoopgroepen of HP groepen proberen? Bij vrienden en familie even rondvragen en ook vragen of zij het aan kennissen kunnen doorgeven? Succes met de verkoop in ieder geval!


    16 - 09 - '17

    The100 schreef:
    (...)
    Tja, ging dat maar zo makkelijk hé.

    Haha tja


    LaAt ZiEn WiE jE bENt