• Ik heb een cover nodig voor een verhaal dat ik ga gebruiken voor SOTY. Degene die de mooiste cover voor me kan maken, krijgt een beloning van 25 credits.

    Titel: Tyberium
    Ondertitel: War on a planet
    De titel en ondertitel wil ik graag bovenin in het midden hebben

    De ogen wil ik ook graag bovenin en in het midden hebben, voor de rest zijn de foto's vrij te plaatsen.
    Deze of deze
    Deze
    en eventueel deze, afhankelijk of je uitkomt met je idee.

    Alvast bedankt ^^

    [ bericht aangepast op 14 april 2014 - 16:39 ]

    Oke ik ga het proberen!


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Ik ga een poging doen! :)


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Ik wil wel wat proberen maar ik zit nu nog in linux , als ik vanavond even in windows ga booten dan maak ik iets voor je ;)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik ga het proberen, maar het lijkt me iig geen simpele cover om ineen te flansen (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Endigo schreef:
    Ik ga een poging doen! :)


    take me back to the basics and the simple life

    Ik kan jammer genoeg geen covers maken. Sorry.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik zal kijken wat ik kan doen

    Zeke schreef:
    Ik ga het proberen, maar het lijkt me iig geen simpele cover om ineen te flansen (:


    Haha, dat zal ook verklaren waarom niemand reageerde tot ik het topic eens in de spotlight gooide xD
    En daarom hangt er ook wel een redelijk prijsje aan. Ik weet dat mensen veel moeite gaan doen, en ik kan het zelf ook voor geen meter, dan kan ik mensen er net zo goed iets voor geven waar ze wat aan hebben ^^

    Eerste probeersel (niet denderend, maar oké, het is ook niet mijn slechtste, ik probeer later misschien nog eens):


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik wil wel wat proberen. ;3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Fawkes schreef:
    (...)

    Haha, dat zal ook verklaren waarom niemand reageerde tot ik het topic eens in de spotlight gooide xD
    En daarom hangt er ook wel een redelijk prijsje aan. Ik weet dat mensen veel moeite gaan doen, en ik kan het zelf ook voor geen meter, dan kan ik mensen er net zo goed iets voor geven waar ze wat aan hebben ^^


    Daar heb je een punt, haha. Maar, is dat rood ding nu bedoeld als haarspeld of zo, want dat dacht ik (':
    Ik wil ook altijd credits geven als ik om een cover vraag, maar dan kom ik tot de conclusie dat ik er geen heb (':


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Moet ik hem hier sturen of in een pb? Want ik heb hem eigenlijk al in een pb gestuurd


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    ^ Ik ben er anders wel benieuwd naar (zie weer eens stiekem te genieten van een ander zijn creaties)

    [ bericht aangepast op 14 april 2014 - 16:15 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik kan wel een cover maken, maar je hebt nogal veel elementen gegeven en ik ben bang dat dat de indruk gaat geven dat het er allemaal maar ingegooid is om het er toch maar in te krijgen.
    Toch maar eens proberen. :Y)


    If I were once a planet, you were the axis



    Ik heb dit geprobeerd, ik ga zometeen nog een maken :)


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."