• Ik heb een cover nodig voor een verhaal dat ik ga gebruiken voor SOTY. Degene die de mooiste cover voor me kan maken, krijgt een beloning van 25 credits.

    Titel: Tyberium
    Ondertitel: War on a planet
    De titel en ondertitel wil ik graag bovenin in het midden hebben

    De ogen wil ik ook graag bovenin en in het midden hebben, voor de rest zijn de foto's vrij te plaatsen.
    Deze of deze
    Deze
    en eventueel deze, afhankelijk of je uitkomt met je idee.

    Alvast bedankt ^^

    [ bericht aangepast op 14 april 2014 - 16:39 ]

    Zeke schreef:
    (...)

    Daar heb je een punt, haha. Maar, is dat rood ding nu bedoeld als haarspeld of zo, want dat dacht ik (':
    Ik wil ook altijd credits geven als ik om een cover vraag, maar dan kom ik tot de conclusie dat ik er geen heb (':


    Nee, het is geen haarspeld. Officieel is het een ketting, maar in het verhaal gaat hij meer gebruikt worden als symbolen op kleding en vlaggen en zo. Zal de beginpost eens aanpassen xD. Hoewel je er waarschijnlijk ook nog wel een haarspeld van kan maken, had ik nog niet eens aan gedacht.

    Fawkes schreef:
    (...)

    Nee, het is geen haarspeld. Officieel is het een ketting, maar in het verhaal gaat hij meer gebruikt worden als symbolen op kleding en vlaggen en zo. Zal de beginpost eens aanpassen xD. Hoewel je er waarschijnlijk ook nog wel een haarspeld van kan maken, had ik nog niet eens aan gedacht.


    Ik bedoelde meer zoiets als dat je in je haar kunt steken achter een knotje of zo. Zoals van die Japanse stokjes (': Maar goed, zal ik dat dus even aanpassen, haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Foreverx schreef:
    Moet ik hem hier sturen of in een pb? Want ik heb hem eigenlijk al in een pb gestuurd


    Nou ja, je hebt nu al beide gedaan. Had nog niet gekeken naar PB, ben weer 10 dingen tegelijk aan het doen >.<
    Het is niet helemaal wat ik bedoelde, Had de ogen liever boven de bergen gehad, nu zitten ze erin geplakt(ben weer lekker helder aan het praten) en de foto's van de planeten hoefde je niet perse allebei te gebruiken, maar bedankt voor het proberen ^^

    VI schreef:
    Ik kan wel een cover maken, maar je hebt nogal veel elementen gegeven en ik ben bang dat dat de indruk gaat geven dat het er allemaal maar ingegooid is om het er toch maar in te krijgen.
    Toch maar eens proberen. :Y)


    Ik geef liever teveel elementen waar mensen aan kunnen knippen, dan dat mensen zelf moeten gaan zoeken. Het is niet perse nodig om echt alles te gebruiken, kijk maar wat het beste werkt voor je ^^

    Wil je een verticale of horizontale cover?
    En heb je nog een voorkeur voor achtergrond?


    take me back to the basics and the simple life

    Zeke schreef:
    (...)

    Ik bedoelde meer zoiets als dat je in je haar kunt steken achter een knotje of zo. Zoals van die Japanse stokjes (': Maar goed, zal ik dat dus even aanpassen, haha.


    Ja, ik snap wat je bedoeld, maar hoe die dingen heten weet ik zo niet. Noem ze ook altijd haarspelden. Je mag hem anders ook wel weglaten als dat beter werkt. En één paar ogen is op zich wel genoeg. Die in het midden vind ik net teveel van het goede..



    Ik kan aanpassen wat je maar wil. (:


    If I were once a planet, you were the axis

    Ik heb ook niet allebei de planeten hoor. Ik ben nu bezig met een andere.


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Fawkes schreef:
    (...)

    Ja, ik snap wat je bedoeld, maar hoe die dingen heten weet ik zo niet. Noem ze ook altijd haarspelden. Je mag hem anders ook wel weglaten als dat beter werkt. En één paar ogen is op zich wel genoeg. Die in het midden vind ik net teveel van het goede..


    Ja, dat is waar, haha. Ik ga het nog aanpassen, maar niet nu, want ik ben even met iets anders bezig (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Piaffe schreef:
    Wil je een verticale of horizontale cover?
    En heb je nog een voorkeur voor achtergrond?


    Wat het beste werkt voor jou. Als ik voor een achtergrond moet kiezen dan wordt het toch Deze, omdat de planeten zo'n belangrijke rol spelen.

    Fawkes schreef:
    (...)

    Wat het beste werkt voor jou. Als ik voor een achtergrond moet kiezen dan wordt het toch Deze, omdat de planeten zo'n belangrijke rol spelen.


    Oke. Ik zal wat proberen


    take me back to the basics and the simple life

    VI schreef:



    Die ziet er al wel super uit! ^^

    [ bericht aangepast op 14 april 2014 - 16:39 ]



    Ik heb nu dit, maar ik denk dat het te weinig is of niet? Ik zit maar wat te proberen dus sorry als het fout is :)


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."


    Ik zal vanavond nog wat proberen, moet nu werken. :'D

    [ bericht aangepast op 14 april 2014 - 16:42 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Fawkes schreef:
    VI schreef:



    Die ziet er al wel super uit! ^^


    Wooh die is inderdaad heel mooi. Er zitten hier allemaal mensen die het zoooooo goed kunnen. Ik kan het volgens mij echt slecht :(


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Fawkes schreef:
    VI schreef:



    Die ziet er al wel super uit! ^^

    Je zegt het maar als er iets moet worden veranderd. (:

    [ bericht aangepast op 14 april 2014 - 16:41 ]


    If I were once a planet, you were the axis