• Ik heb een cover nodig voor een verhaal dat ik ga gebruiken voor SOTY. Degene die de mooiste cover voor me kan maken, krijgt een beloning van 25 credits.

    Titel: Tyberium
    Ondertitel: War on a planet
    De titel en ondertitel wil ik graag bovenin in het midden hebben

    De ogen wil ik ook graag bovenin en in het midden hebben, voor de rest zijn de foto's vrij te plaatsen.
    Deze of deze
    Deze
    en eventueel deze, afhankelijk of je uitkomt met je idee.

    Alvast bedankt ^^

    [ bericht aangepast op 14 april 2014 - 16:39 ]

    En mijn probeersel :3 Ik ben nog best tevreden met het resultaat, ondanks dat niet alle plaatjes erin verwerkt zijn. Afin, hopelijk heb je er iets aan, al zijn er echt al teveel aan goeie covers gepasseerd. Suc7 alvast met kiezen, want vermoedelijk gaat dat niet gemakkelijk worden. Er zit veel te veel talent hier op Q (bloos)


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Fawkes schreef:
    (...)

    Lantaarnpaal ding? Help me even want ik heb geen idee waar je het over hebt x')

    Die stok met rood en zilver, wat lijkt op het bovenste stuk van een lantaarnpaal.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    In elk geval zijn hier mijn eerste twee probeersels:
    Zonder tekst:



    Met tekst:


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Jingles schreef:
    (...)
    Die stok met rood en zilver, wat lijkt op het bovenste stuk van een lantaarnpaal.


    De laatste foto bedoel je? Nee, er staat bij 'eventueel, als het uitkomt met je idee' dus het is niet verplicht om hem te gebruiken ^^

    Valkyries schreef:
    En mijn probeersel :3 Ik ben nog best tevreden met het resultaat, ondanks dat niet alle plaatjes erin verwerkt zijn. Afin, hopelijk heb je er iets aan, al zijn er echt al teveel aan goeie covers gepasseerd. Suc7 alvast met kiezen, want vermoedelijk gaat dat niet gemakkelijk worden. Er zit veel te veel talent hier op Q (bloos)



    Nee, dat gaat inderdaad niet makkelijk worden, want dit is ook al een steengoed ontwerp :3 Bedankt alvast ^^

    Fawkes schreef:
    (...)

    De laatste foto bedoel je? Nee, er staat bij 'eventueel, als het uitkomt met je idee' dus het is niet verplicht om hem te gebruiken ^^

    Ooh, fijn. Ik haatte die foto al. :''D


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik waag een kansje, lekker weer iets te photoshoppen, met Patrick Watson in mijn oren, heerlijk.


    Why do people judge on sexuality when they can judge on personality?

    het lukt me niet op hem te openen sorry

    [ bericht aangepast op 15 april 2014 - 18:59 ]


    Wijsheid Zonder Grens Is Ieders Liefste Wens......

    Dit is mijn cover (: Ik ben er tevreden over want eigenlijk is de dit de eerste keer dat ik dit echt doe, voor andere mensen bedoel ik. Ik hoop dat je tevreden bent en dat je uiteindelijk kan kiezen, want de inzendingen zijn zeer goed (: Veel succes!
    Aanpassingen mogen altijd gesteld worden (:



    '' Type Sangster if you can see this. "

    Ik ga ook nog even wat proberen. Moet het nog voor een bepaalde datum?

    Mijn cs6 is heel irritant aan het vastlopen, dus hij kapt 'm met saven op 97% :O

    dus ik heb even een screenshot, sorry voor eventuele randjes!


    Why do people judge on sexuality when they can judge on personality?

    Oh well, of course, hij doet het weer, net als ik het verstuur.
    Hier is de goede:


    Why do people judge on sexuality when they can judge on personality?

    Fawkes schreef:
    (...)

    Niet echt een voorkeur, gewoon recht. Vond dit lettertype van een andere cover van een verhaal van me ook wel mooi, maar geen idee wat het is >.<
    Maar gewoon recht in ieder geval.


    Loool, Trajan pro. Die heb ik gemaakt. :'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    @ jingles, scheelt dat het een cover voor mij wordt en ik hem mooi moet vinden ;)

    @ bastille en flawlessly, ze zijn mooi geworden, alvast bedankt ^^

    @pandenomium, ik kan je plaatje niet bekijken..

    @caille, er zit niet echt een datum aan, maar wil ook niet te lang wachten omdat het een inzending is voor SOTY en iemand dus nog credits krijgt ^^

    @occult, deze cover was gemaakt door elvenking. Je hebt wel ook meegedaan aan het maken van een andere. Maar door deze foto heb ik dus besloten dat ik graag 1 vast element in mijn covers wil. ^^

    [ bericht aangepast op 15 april 2014 - 0:27 ]

    Ik wil ook wel wat voor je proberen, maar dat word waarschijnlijk niet eerder dan morgen of overmorgen.


    Credendo Vides