• dit is mijn story:

    Ik heb een jongen leren kennen via MSN & we kwamen echt goed overeen, ik kon hem alles zeggen, hij deed me lachen. Hij liet me speciaal voelen. Hij vond mij ook leuk..maar hij is 4 jaar ouder dan ik..
    hij heeft er nooit iets over gezegd, duz jah ik heb er nooit over gevraagd.
    maar nu ben ik teweten gekomen dat hij op mijn school zit en ben bij hem gegaan. Toen hij me zag, bekeek hij me & keek de andere kant uit.
    nu op msn zei hij zo:
    IK HEB U GEZIEN:D==>> hij doet zo hellemaal anders!
    hij heeft ook al gezegd dat ik vèèl op zijn ex-en lijk dus dat gaf me wel wat hoop. later heeft hij sgat & zo van die dingen tegen me gezegd en ik tegen hem. Verder dan te praten op msn doen we niet..maar ècht ik zweer het OVERAL waar ik loop kom ik hem tegen nu nog laatst:
    ik ging met een vriendin naar de turnzaal & rarara.. hij stond daar in turnkledij te badmintonnen! Zo kijken dat hij naar me deed!(H) langs de ene kant leuk maar langs de andere kant ook weer niet. Nu ik denk echt wel dat we als koppel een kans maken maar het zit me nog altijd dwars dat we 4 jaar schelen! We hebben nog nooit met elkaar gepraat + wat zullen de leerlingen op sgoool van ons denken wanneer:
    ik, een meisje van 1m65 samen met een jongen van 1m95 hand in hand loop!
    ik droomaltijd over hem & ik weet gewoon dat hij iets voor me voelt..hoe hij altijd naar me kijkt..zo duidelijk! ik voel de spaning wanneer we elkaars ogen kruisen gewoonweg! maar niemand van ons maakt een move..HELP! ik kan gewoon niet meer zonder hem!

    DENKEN JULLIE DAT WE EEN KOPPEL KUNNEN ZIJN??!!
    (K)


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    Op Ware Liefde Staat Geen Leeftijd

    Eigenlijk maakt leeftijdsverschil niet uit voor mij, zolang je maar van elkaar houd. Maar een te groot verschil zoals 10 jaar ofzo vind ik wat overdreven. Maar 4 jaar baat niet hoor ;)


    I live for the applause, you will die for it.

    Als jullie elkaar echt graag zien, maakt dat leeftijdsverschil niets uit. ;-)

    + Verplaatsing naar Relatie.


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    ik vind dat het niet uit moet maken hoor,
    als je echt van elkaar houd, dan maakt dat niets uit.