• Er zijn al meerdere topics over het succes wensen met examens etc. Maar wat ik me nu afvroeg:

    hoe gingen je examens?

    Houd het gewoon up-to-date door de hele examens door :)


    Ligt and Darkness are both very different..

    Gister was mijn eerste examens van Nederlands. En ergens denk ik dat ik het wel goed gemaakt heb, maar je weet maar nooit. Vandaag heb ik examens engels (: En ik denk dat ik die wel goed ga maken want ik vind engels niet moeilijk.


    Sometimes it's best not to care.

    Mechanical schreef:
    Gister was mijn eerste examens van Nederlands. En ergens denk ik dat ik het wel goed gemaakt heb, maar je weet maar nooit. Vandaag heb ik examens engels (: En ik denk dat ik die wel goed ga maken want ik vind engels niet moeilijk.


    doe jij vmbo dan? :)

    Ik heb vandaag namelijk om 13 30 nl >.>


    Ligt and Darkness are both very different..

    Sorenos schreef:
    (...)

    doe jij vmbo dan? :)

    Ik heb vandaag namelijk om 13 30 nl >.>

    Jaa vmbo (:


    Sometimes it's best not to care.

    Ik had gisteren kunst en ik dacht dat het wel oke ging. Alleen toen was ik zo handig de antwoorden te bekijken en bleek ik vet veel fout te hebben :'D Stressssss.
    & ik heb vandaag om half 2 ook Nederlands.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Lemonworld schreef:
    Ik had gisteren kunst en ik dacht dat het wel oke ging. Alleen toen was ik zo handig de antwoorden te bekijken en bleek ik vet veel fout te hebben :'D Stressssss.
    & ik heb vandaag om half 2 ook Nederlands.


    Same here hahahahaha -net als gister-.. Ik heb de eerste paar antwoorden bekeken, en dat was niet zo goed. Dus ik heb de rest maar niet gedaan haha


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Referee schreef:
    (...)

    Same here hahahahaha -net als gister-.. Ik heb de eerste paar antwoorden bekeken, en dat was niet zo goed. Dus ik heb de rest maar niet gedaan haha

    Nah ik ga het nu ook niet meer doen hoor, ik freak 'em echt daardoor (krul) Ik zie het allemaal met de uitslag wel, als ik erachter kom dat ik dingen verneuk ga ik alleen maar meer stressen voor de rest.
    Maar ik vind dat het gewoon goed komt (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Lemonworld schreef:
    (...)
    Nah ik ga het nu ook niet meer doen hoor, ik freak 'em echt daardoor (krul) Ik zie het allemaal met de uitslag wel, als ik erachter kom dat ik dingen verneuk ga ik alleen maar meer stressen voor de rest.
    Maar ik vind dat het gewoon goed komt (:


    Hahahaha. Al mijn toetsen moeten nu goed gaan, anders hang ik. Ik sta drie 5'en.. Dus hopelijk wordt een daarvan nog een 6..


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik heb mijn examen morgen pas hihi, ik doe vmbo-tl ;p


    Alleen maar tranen van geluk

    Referee schreef:
    (...)

    Hahahaha. Al mijn toetsen moeten nu goed gaan, anders hang ik. Ik sta drie 5'en.. Dus hopelijk wordt een daarvan nog een 6..

    Ahw succes : D Je kan het vast wel!


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Referee schreef:
    (...)

    Hahahaha. Al mijn toetsen moeten nu goed gaan, anders hang ik. Ik sta drie 5'en.. Dus hopelijk wordt een daarvan nog een 6..


    ik sta 3 5en, dus ik moet er minstens 2 optrekken naar 6 of 6 :'D

    en ik heb op voorhand al besloten dat ik niet naar de correctievoorschrift ga kijken >.>


    Ligt and Darkness are both very different..

    Sorenos schreef:
    (...)

    ik sta 3 5en, dus ik moet er minstens 2 optrekken naar 6 of 6 :'D

    en ik heb op voorhand al besloten dat ik niet naar de correctievoorschrift ga kijken >.>


    Hahaha, ja ik sta ook 3x een 5, maar ik hoop op 2 zevens(A).. Ik heb er al 1 en die ander gaat me vast ook wel lukken. En anders moet ik dus net als jou twee optrekken naar een 6 hahaha


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Lemonworld schreef:
    (...)
    Ahw succes : D Je kan het vast wel!


    Hahaha, ik betwijfel het nu.. Maar ik heb hoop ('A)
    Al zei mijn mentor dat ik op definitief zakken sta..


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Referee schreef:
    (...)

    Hahaha, ik betwijfel het nu.. Maar ik heb hoop ('A)
    Al zei mijn mentor dat ik op definitief zakken sta..

    Pfff, heb je altijd nog een herexamen toch!


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Sorenos schreef:
    (...)

    ik sta 3 5en, dus ik moet er minstens 2 optrekken naar 6 of 6 :'D

    en ik heb op voorhand al besloten dat ik niet naar de correctievoorschrift ga kijken >.>

    Dat had ik ook met mezelf afgesproken. Alleen toen stuurde iemand me een link en kon ik het echt niet laten gewoon ;__;


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Lemonworld schreef:
    (...)
    Pfff, heb je altijd nog een herexamen toch!


    Tsja, dat dacht ik dus ook. Maar hij had de hoop opgegeven, en toen zei ik; nou het gaat me gewoon lukken en ik vind het gemeen dat alle leraren zeggen dat ik het niet ga halen. Ging hij het ineens ontkennen. Nou ja, het zal wel ghehe, ik ga m'n best gewoon doen en meer kan ik niet (:


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.