• Ja, na twee jaar niet naar school te zijn geweest vanwege dat ik totaal niet goed in mijn vel zat en constant gesprekken had met een maatschappelijke werkster, heb ik besloten om toch weer naar school te gaan! Ik vind het erg spannend..
    Ik heb vandaag de aanmeldingsformulier opgestuurd en nu is het wachten op een intake-gesprek.
    Ik heb gewoon sterk het gevoel dat als ik weer naar school ga, dat het alleen maar beter zou gaan met mij. Ik zit nu elke dag thuis en voel me gewoon nutteloos en doelloos. Ik heb ook gewoon echt weer zin om naar school te gaan, en heb dan ook meteen een school opgezocht die verder weg is zodat ik met de bus moet. Waarom? Nieuwe omgeving, nieuwe mensen, gewoon een nieuwe start waardoor ik meteen alles doe waar ik eigenlijk altijd bang voor was. Is dat verstandig? Ja mijn gevoel zegt van wel. Ik wil nu gewoon over mijn angsten heen, en dan wil ik het ook goed doen haha.

    Ik wou dit graag even kwijt omdat ik stiekem best wel trots ben op mezelf (:
    Eindelijk de kracht gevonden! Nu hopen dat ik aangenomen word ^^

    Ik hoef geen negatieve reactie's. Ik wou dit gewoon even kwijt.
    Thanks voor het lezen (:


    Sometimes it's best not to care.

    Wat goed van je! Ik hoop dat alles goed gaat komen, dat je aangenomen wordt en je prettig voelt op je nieuwe school!


    Your make-up is terrible

    Wat leuk voor je! Veel succes ik hoop dat alles goed gaat!


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Dankje ^^


    Sometimes it's best not to care.

    Assassin schreef:
    Wat goed van je! Ik hoop dat alles goed gaat komen, dat je aangenomen wordt en je prettig voelt op je nieuwe school!


    Deep inside, I've never felt alive

    Knap! en ik hoop ook dat het allemala gioed gaat komen (:


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Dat klinkt geweldig! Veel plezier op je nieuwe school! ^^

    DonnaNoble schreef:
    Dat klinkt geweldig! Veel plezier op je nieuwe school! ^^


    26 - 02 - '16

    Wat goed! Succes en ik hoop dat je het leuk gaat hebben op je nieuwe school.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Expendables schreef:
    Wat leuk voor je! Veel succes ik hoop dat alles goed gaat!


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Wat fijn voor je! Veel plezier op je nieuwe school!


    Valar Morghulis.

    Assassin schreef:
    Wat goed van je! Ik hoop dat alles goed gaat komen, dat je aangenomen wordt en je prettig voelt op je nieuwe school!

    Veel succes!


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Dat vindt ik heel knap van je. Ik wens je heel veel succes en dat je je prettig mag voelen op je nieuwe school!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Echt heel cool. Succes!


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Dauth schreef:
    Dat vindt ik heel knap van je. Ik wens je heel veel succes en dat je je prettig mag voelen op je nieuwe school!


    Pretty is just a pretty word.

    Heel goed van je
    Veel succes op je nieuwe school!
    (Y)


    Music is my escape from Bullshit in life <3