• Ja, dat leek me wel een handige suggestie: Een berichtje krijgen wanneer iemand uit je vriendenlijst jarig is. (:
    Maar dan natuurlijk wel dat je het aan of uit kunt zetten, dus dat je zelf kunt bepalen of je zo'n notificatie hebben wil. ^^


    Óf deze geweldige suggestie van Dauth:

    Dauth schreef:
    (...). Maar wat nou als er een taart (of iets in die richting) naast iemands naam komt als je in je vriendenlijst kijkt of als de persoon die jarig is op het forum iets post?

    [ bericht aangepast op 17 april 2014 - 22:23 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    McBride schreef:
    (...)

    Er staat toch ook al een ananas? :Y) Sowieso is die taart maar voor één dagje, haha. x)

    Ik ben even niet mee. Is dit een grapje of staat er soms echt een ananas waarvan ik niets vanaf weet? :')


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Ik ben even niet mee. Is dit een grapje of staat er soms echt een ananas waarvan ik niets vanaf weet? :')


    Haha, ik bedoel het GM tekentje naast de naam van mensen die GM zijn. ;)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    McBride schreef:
    (...)

    Haha, ik bedoel het GM tekentje naast de naam van mensen die GM zijn. ;)

    Oh, ik was echt in die online lijst aan het denken.
    Ik dacht al: ik heb in die lijst nog nooit een ananas gezien.

    Goh, ik heb ananas upv GM al lang niet meer gehoord. =P

    Maar die taart op het forum zie ik niet echt zitten. Als dat de intentie was, dan ben ik alleen nog maar voor de notifications die je uit kan zetten.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Oh, ik was echt in die online lijst aan het denken.
    Ik dacht al: ik heb in die lijst nog nooit een ananas gezien.

    Goh, ik heb ananas upv GM al lang niet meer gehoord. =P

    Maar die taart op het forum zie ik niet echt zitten. Als dat de intentie was, dan ben ik alleen nog maar voor de notifications die je uit kan zetten.


    Ghehe, sorry. :Y)

    Nee, de taart is niet de intensie. Mijn eigenlijke doel was dat je een PB oid zou krijgen als iemand uit je vriendenlijst jarig is. Maar die taart was een idee van Mitchell en ik vond dat wel een prima alternatief als men het niet ziet zitten om PB's te krijgen. Vandaar dat die suggestie óók in de beginpost staat. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    McBride schreef:
    (...)

    Ghehe, sorry. :Y)

    Nee, de taart is niet de intensie. Mijn eigenlijke doel was dat je een PB oid zou krijgen als iemand uit je vriendenlijst jarig is. Maar die taart was een idee van Mitchell en ik vond dat wel een prima alternatief als men het niet ziet zitten om PB's te krijgen. Vandaar dat die suggestie óók in de beginpost staat. (:

    Ik bedoelde op het forum. Ik zie het niet zitten dat er een extra icoontje op het forum komt. Eventueel in de vriendenlijst wel. (Wat je dan ook uit kan zetten)

    Ik houd het dan op de notificaties die je aan en uit kan zetten. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Dat idee met die taart vind ik wel leuk.


    16 - 09 - '17

    Scandal schreef:
    (...)
    Ik bedoelde op het forum. Ik zie het niet zitten dat er een extra icoontje op het forum komt. Eventueel in de vriendenlijst wel. (Wat je dan ook uit kan zetten)

    Ik houd het dan op de notificaties die je aan en uit kan zetten. :Y)


    Aah bedoel je dat. Maar kun je dat dan zo aanpassen dat dat icoontje alleen in de vriendenlijst te zien is? Het klinkt mij namelijk raar in de oren. Mij lijkt het gemakkelijker dat het dan gewoon standaard naast je naam komt op je verjaardag, zo'n taart. Hoewel... de woordenteller is ook alleen bij RPG topics en bij stories, en niet bij andere dingen. Dus misschien is het idd wél mogelijk.

    Maar aan/uit notificaties zijn handiger, vind ik zelf idd. Ik zal dat er in de beginpost nog wel even bij zetten, dat je de notificaties dan wel aan/uit moet kunnen zetten. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Roku schreef:
    Dat taartje is een leuk initiatief!


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik ben voor beide suggesties (:


    Some people are art and do art at the same time