• Dit speelt zich in de tijd dat zweinstein net is opgebouwd, de kinderen gaan weer naar school. De leerlingen beginnen weer opnieuw met leren. Vele kinderen zijn gestorven van de oorlog, ze hadden dapper meegevochten. Als het jaar weer begint zijn de meeste leerlinge bang..... Bang dat er weer een oorlog zou komen. Maar ze vechten er dapper door heen.

    Regels:
    -Niemand is perfect
    -Niet schelden
    -Probeer minstent 2x per week te reageren.
    - gebruik ABN
    -Probeer 2 of 3 regels te schrijven meer mag natuurlijk ook.
    -Probeer in de IK-vorm te schrijven
    -16+ mag maar doe wel onder spoiler zodat jongeren kinderen het niet hoeven te lezen.



    Personage's:
    -Hermelien Griffel- Griffoendor-Zala (Gereseveerd)
    -Ginny Wemel: Griffoendor-MyselfOnly
    -Loena Leeflang: Ravenclaw- Reksje
    - Proffesor Anderling ( Schoolhoofd)

    Zelfbedachte personage's (maximaal 20)

    -Lynn-Ravenclaw-Einmana
    -Onbekend-Slyntherin-Luna2013 (Gereseveerd)
    -Tanzi-Slytherin-Yoko
    -Camile-Ravenclaw-Reksje
    -Elaenor-slytherin-Nyl
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Lijst:
    Naam:
    Leeftijd:
    Afdeling:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Patronus:
    Stok:
    Extra:


    PraatTopic:Klik hier!
    RollentopicTopic:Klik hier!
    Veel plezier ^^

    Hoe het begint {Dag 1}
    Het is zondagmorgen, dus niemand heeft les. Het regent buiten heel erg. Iedereen is net wakker.

    [ bericht aangepast op 17 april 2014 - 17:49 ]


    Wees jezelf, er zijn zoveel anderen.

    (Je kan eleanor wel naar m'n groepje toesturen)


    Wees jezelf, er zijn zoveel anderen.

    Tanzi

    Op het moment dat het ontbijt op tafel verschijnt begin ik meteen te eten. Terwijl ik met een ei begin, komen de uilen aangevlogen. Natuurlijk hebben maar weinig mensen post. Eleanor neemt de krant van een uil en vraagt me of ik hem wil. Nog voor ik tijd heb om hem aan te nemen, begint ze alweer in haar volgende vraag. Ze vraagt welke les we als eerste hebben. Ik denk even na. "Uhm... Volgens mij verweer tegen de zwarte kunsten," antwoord ik. Ik eet weer verder aan mijn ei, terwijl ik de krant wat doorblader. Niks is echt interessant. Anders dan vroeger... Als ik mijn ei op heb merk ik dat Eleanor nog niks gegeten heeft. "Heb je geen honger?" vraag ik.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Lynn

    Verschrikt spring ik op vanuit mijn bed. Waar ben ik? Waar is iedereen? Snel kijk ik op mijn wekker, 08:00 staat er met rode letters. Shit, ik ben te laat voor het ontbijt! Snel kleed ik me aan en borstel vluchtig mijn haren door. Ik vlieg naar buiten toe en sprint te trappen af. Mijn hart gaat tekeer in mijn borstkas. De vorige keer was ik ook al bijna te laat en zat Foppe achter me aan terwijl hij rotte tomaten richting mij gooide. Plots sta ik stil en luister. Vaag achter me hoor ik zacht gegniffel.
    ''Zo, zo... is ons meisje weer eens te laat voor het eten?''
    Snel draai ik me om. Daar zie ik de plaaggeest voor mijn neus. Hij heeft een broodje gezond in zijn handen waar een intense stank vanaf komt.
    ''Ik kan je alvast wat eten geven hoor, hier, neem maar een hapje...'' Hij strekt zijn arm naar achteren toe, klaar om het te gooien. Ik kijk hem met grote ogen aan.
    ''Foppe, alsjeblieft, niet nog eens'' Ik hoor hem gieren van het lachen.
    ''Wraaaaaaaaaaahahahahahaa!!! We zullen eens zien wie hier de snelste is'' En hij gooit het broodje mijn kant uit. Snel duik ik weg en begin ik te rennen naar de eetzaal. Ik heb het geluk dat ik klein van stuk ben, in de grote mensenmassa raakt hij me waarschijnlijk kwijt en gaat hij meestal wat mokkend weer weg.
    Maar dit keer lijk ik hem niet van me af geschud te krijgen. Ik ren zo hard als ik kan, maar Foppe zweeft rondjes om me heen terwijl hij me met rotte tomaten bekogeld. Huilend kon ik langs te meisjes wc en duik naar binnen toe. Snel doe ik de deur op slot. Ik hoor nog gefrustreerd gegil en gebonk van buitenaf maar de plaaggeest lijkt niet meer naar binnen te kunnen. Ik zucht even diep en wacht in het kleine hokje tot Foppe weg is. Daarna sluip ik stilletjes naar buiten en kijk ik in de spiegel. Mijn ogen zijn rood opgezwollen en in mijn haren kleven verschillende soorten etensresten. Met mijn handen maak ik een kam en probeer zo goed en kwaad als het kan de etensresten uit mijn haren en gezicht te halen. Ik gooi nog een plens water in mijn gezicht en kijk opnieuw in de spiegel.
    ''Oké Lynn... nu moet je echt naar buiten toe'' probeer ik zo zelfverzekerd mogelijk tegen mezelf te zeggen maar het komt er wat miserabel uit. Opnieuw voel ik de tranen opkomen, snel stap ik naar buiten toe en veeg mijn gezicht aan mijn mouw af.
    ''Naar de eetzaal... even doorzetten'' Fluister ik zachtjes tegen mezelf.

    [ bericht aangepast op 19 april 2014 - 18:59 ]


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    (Nog iemand reageren ik kan nu niks meer xd)


    Wees jezelf, er zijn zoveel anderen.

    Ginny Wemel
    'Waar heb jij over gedroomd Ginny?' Loena's vraag lijkt eeuwig door mijn hoofd te spoken zonder dat ik antwoord kan geven. In één klap komt alles terug wat ik in de leerlingenkamer heb gebrobeerd te ontlopen. Dat is duidelijk niet gelukt. Beelden van de nacht flitsen door mijn hoofd heen, het gezicht van Fred wil maar niet uit mijn gedachten verdwijnen en elke seconde doet het zoveel pijn. De teleurstelling in zijn stem komt zo echt over dat ik er bijna van moet huilen. Ik probeer de tranen te bedwingen en net zoals altijd vraag ik me af of ik dit nog langer vol houd. Waarschijnlijk niet, maar voor nu moet ik blijven liegen.
    'Ehm, het was iets met een hond, die.... ehm, .... ik kreeg hem.' Na alle leugens klinkt deze bijna overtuigend. Ik weet het niet zeker, maar ik denk dat ik me schuldig voel over al de leugens. Maar ja, wat moet ik dan? Zeggen hoe ik me echt voel? Het zal vast geweldig zijn als ik zie hoe iedereen zich zorgen over mij maakt, terwijl ik hun medelijden niet verdien. Het is mijn schuld dat Fred dood is. Daar valt niets aan te veranderen.


    "Happiness can be found, even in the darkest of times.. if one only remembers.. to turn on the light." —Albus Dumbledo

    Camile Tightfield
    'Waar heb jij over gedroomd?' vraagt Loena aan Ginny. Ik kijk Ginny vragend aan. ''Ehm, het was iets met een hond, die.... ehm, .... ik kreeg hem.' Ik weet het niet zeker maar ik zag in haar ogen dat dit niet helemaal klopte. Ik kijk haar onderzoekend aan. De anderen concentreerde zich weer op het eten 'Zullen we maar naar de les?' Vraag ik. 'Ginny, naar welke les moet jij?' Weer kijk ik haar onderzoekend aan. Ik geef het niet gauw toe maar ik ben heel nieuwgierig, dit is het laatste jaar en ik wil weten wat er is. Ik sta op en kijk Ginny aan, ik wacht op antwoord.


    Wees jezelf, er zijn zoveel anderen.

    Ginny Wemel
    Ik blijf naar mijn volgeschepte bord kijken, ook al eet ik niets en eerlijk gezegd ben ik dat ook niet van plan. Ik weet niet waarom, maar de laatste tijd kan ik geen hap meer door mijn keel krijgen, of eigenlijk weet ik dat ook wel. Fred kan niet eten, en ik zou dat recht ook niet mogen hebben. Ik voel me als een voortvluchtige en aangezien het feit dat ik te bang ben om iemand te zeggen dat zijn dood mijn schuld is, heb ik volgens mij in stilte besloten dat ik mezelf maar zal moeten staffen. Uithongering is daar de perfecte keuze voor, het enige probleem is dat ik ook echt geen honger lijk te hebben.
    'Zullen we maar naar de les?' Hoor ik Camille ineens zeggen. ' naar welke les moet jij?' Vraagt ze terwijl ze mij aankijkt. Eerlijk gezegd weet ik dat niet, hoewel ik me volgens mij nog kan herinneren dat ik voor dat vak gisteren nog wat extra werk had gedaan.
    'Ik weet het niet uit mijn hoofd, maar ik zal het wel even opzoeken. Ik buig me voorover naar mijn tas en doe er iets langer over om mijn rooster te bekijken dan strikt noodzakelijk is. Het is gewoon fijn om heel even geen poging tot glimlachen te hoeven doen.
    'Gedaanteverwisselingen.' Antwoord ik als ik mijn tas weer heb dichtgedaan. 'Wat hebben jullie?' Vraag ik oprecht nieuwschierig. Misschien is het niet zo netjes van me, maar ik hoop dat ze niet dezelfde les als mij hebben, zodat ik even alleen kan zijn, maar ja, wie ben ik om dat te bepalen.

    [In het begin staat dat het zondag is, maar we zijn nu duidelijk over een normale lesdag aan het praten, dus welke dag is het echt?]


    "Happiness can be found, even in the darkest of times.. if one only remembers.. to turn on the light." —Albus Dumbledo

    Lynn
    Op een sukkeldrafje kom ik de eetzaal binnengestormd. Iedereen is aan het eten merk ik en snel zoek ik de tafel van de Ravenclauw op. Ah, daar is 'ie, en ik sprint er op af terwijl ik vluchtig zoek naar nog een lege plek. Prompt bots ik tegen twee meisjes op. Ze kijken me verbaast aan. Het ene meisje heeft blond haar en kijkt me een beetje dromerig aan. Het andere meisje heeft rood haar en kijkt wat geïrriteerd naar me.
    ''Oh, eh... s-sorry....'' Weet ik uit mijn lippen te persen. ''H-het was n-niet mijn bedoeling...'' Opnieuw voel ik de tranen opkomen en draai me vluchtig om. Snel op zoek naar een plekje.


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    (Owhja het is ff maandag xd, sorry dat ik een tijdje niet online vanaf nu ben ik er weer)


    Wees jezelf, er zijn zoveel anderen.

    ( Einmana bedoel je met lond haar Loena en met rood haar Ginny? Als dat zo is dab mag dat niet, maar omdat je eerste rpg ik het niet erg, dus je mag niet andere mensen besturen)


    Wees jezelf, er zijn zoveel anderen.

    Oh, sorry! Ik wist niet dat dat niet mocht.


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Camile Tightfield

    'Ik weet het niet uit mijn hoofd, maar ik zal het wel even opzoeken.' Ginny pakt haar rooster. 'gedaanteverwisselingen.' antwoord ze. Ik knik. Ik luister naar haar vraag, Dan antwoord ik ' Owh, dan komen we bij jullie wij hebben ook gedaantverwisselingen.' Plotsing stoot er iemand tegen me aan. Ik draai me om en kijk haar. 'Wat is er?' vraag ik maar ze loopt al weg. ' Was dat niet Lynn?' Loena haalt haar schouders op. Ik sta op en ren achter Het meisje aan. Ik roep haar naam.

    (Ik ebn er weer had drukke week vanaf nu reageer ik weer Yeahh)


    Wees jezelf, er zijn zoveel anderen.