• Ik heb hier al eerder een topic over gemaakt, en er kwamen hele leuke reacties op.
    Zie hier het topic met het idee : http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=161736&page=1

    Dus nu is het tijd om alles op te zetten.
    Ik heb ten eerste een team nodig om covers mee te maken, ik zat zelf te denken om met 5 leden te beginnen.
    Maar om nu gewoon de eerste 5 te kiezen vind ik niet eerlijk. Hoe wil ik het dan wel gaan doen?

    Nou dat is heel simpel, ik hou gewoon een soort sollicitatie ronde. (Ik weet niet hoe ik dit anders zou moeten noemen).


    Spelregels

    Iedereen die zich wil aanmelden kiest 3 covers uit, die hij/zij zelf heeft gemaakt. (Dit mogen ook nieuwe zijn).
    En daarbij kun je ook nog een klein stukje schrijven zodat ik weet met wie ik te maken ga hebben.


    Voor de mensen die nog een stapje verder willen gaan met hun aanmelding mogen ze ook vast hun persoonlijke pagina ontwerpen.
    De verhoudingen 960px - 500px
    Bestandsformaat : PSD of PNG
    Resolutie : 72 is voldoende aangezien ik toch alles comprimeer zodat het sneller geladen wordt op de website.
    Thema : Er is hier geen thema voor, het moet echt je persoonlijke pagina worden.

    Voorbeeld :



    Je hoeft nog geen knopjes te maken (zoals home enzovoort want dit doe ik later zelf)

    Hiervoor krijgen jullie een week de tijd voor. (Tot volgende week zondag).

    Maar wat nou als ik niet gekozen word?

    Hier hoef je je ook geen zorgen over te maken, als het blijkt dat dit gaat werken dan kunnen we altijd nog uitbreiden.
    Maar het team dat ik nu ga uitkiezen moet je meer voorstellen als een proef team.


    Dit is het voor nu, dus hierbij zijn de aanmeldingen geopend :D

    Mensen die zich hebben aangemeld :

    Eruditie
    Nyl
    Valkyries
    Lacville
    SphinxX
    poisxnd
    DreamerN
    Occult
    Unwritable

    Jury:

    Divergency
    Paenitet



    Ik wil wel eventjes waarschuwen voor het feit dat er een mogelijkheid is om een covermaker te kiezen (op de website).
    En dit kan misschien wat nare gevoelens opleveren. Maar ik denk niet dat we daar erg last van gaan krijgen als we een leuk team hebben.

    [ bericht aangepast op 27 april 2014 - 23:23 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    McClair schreef:
    (...)

    Als je dat zou kunnen zou dat super zijn ^^


    Oké, dan ga ik even kijken hoe ik dat aan ga pakken x) Moet je dus gewoon je eigen naam (Nathalie) of je gebruikersnaam ? :X


    Credendo Vides

    Dat mag je helemaal zelf weten :3


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Oh, yaaaay! Ik zal vandaag eens wat leuks bedenken voor iets van een banner. :3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Helaas, ik zit er niet bij.
    Maar ik wens diegenen die er wel bij zitten erg veel plezier en succes!


    Spoiler alert: you will save yourself

    Yess ik zit er ook bij! :) Mijn complimenten voor alle andere covers die er gemaakt zijn, ze zien er allemaal echt super gaaf uit!
    Ik ga ook nog even wat verder knutselen met mijn pagina-afbeelding ;)


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Eruditie schreef:
    Helaas, ik zit er niet bij.
    Maar ik wens diegenen die er wel bij zitten erg veel plezier en succes!


    Dat was alleen omdat ik had afgesproken er maar 5 te kiezen, als het er 6 waren had je net geluk gehad.
    Maar als ik jou was zou ik het gewoon nog een tijdje in de gaten houden, want het is als het eenmaal loopt alleen maar leuk om meerdere mensen te hebben toch?

    En voor iedereen die door is ? Wat is voor jullie de beste oplossing om snel te overleggen?


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    McClair schreef:
    (...)

    Dat was alleen omdat ik had afgesproken er maar 5 te kiezen, als het er 6 waren had je net geluk gehad.
    Maar als ik jou was zou ik het gewoon nog een tijdje in de gaten houden, want het is als het eenmaal loopt alleen maar leuk om meerdere mensen te hebben toch?

    En voor iedereen die door is ? Wat is voor jullie de beste oplossing om snel te overleggen?

    MSN!
    Shoot, dat bestaat niet meer, maar ik mis dat dus gewoon echt onwijs :'D
    Goh, ik heb verder eerlijk gezegd niet echt een idee...
    Skype, misschien? Want daar waren groepsgesprekken toch ook mee mogelijk? Al moet ik me dat wel aanschaffen... in dat opzicht ben ik nog echt achtergebleven gebied. Het is dat ik FB heb, anders zou ik me in dat opzicht echt een kluizenaar noemen :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Jammer. Maar ik zou er de tijd toch niet voor hebben.
    But the others, congratz.


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Wanneer komt de site zelf eigenlijk op het web?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik ben nog bezig om een goede host te vinden en om een manier om alle foto's op de persoonlijke pagina te krijgen. En verder nog wat minor details.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Kunnen mensen mij dan toevoegen op Skype (of op facebook of whatsapp) wat dan ook het handigste is :D
    (Ik ben nu de komende drie dagen heel heel heel erg druk maar daarna heb ik weer even alle tijd van de wereld :D

    Skype : RickAstronaut

    [ bericht aangepast op 8 mei 2014 - 13:26 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Maken we dan een groepsgesprek aan op Skype of zoiets?


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Hhmm... Ik ben er nog niet geheel tevreden over, maar hier mijn persoonlijk coverplaatje :


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Hhmm... Ik ben er nog niet geheel tevreden over, maar hier mijn persoonlijk coverplaatje :



    Die is echt heel mooi,

    Sorry om eventjes dingen op te helderen: Ik woon momenteel niet meer thuis en ik kan heel moeilijk werken aan dit soort projecten die ik heb.

    maar ik ben na dit weekend weer thuis (als mijn vader dit keer niet meer dat probeert tegen te houden).
    Dus volgende week zal ik alles eventjes afronden (Website-Persoonlijke pagina's- Een praatgroep op skype ofzo)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik woon eindelijk weer thuis :D Dus ik kan weer wat gaan doen met dit !! :D


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.