• Want in Les Misérables horen geen Pokémon thuis. Nadat ik een tijdje terug de film heb gezien en ik, mede dankzij Amanda Seyfried, verslaafd raakte, besloot ik om voor een gerelateerde username te kiezen. Happiny is dus ingeruild voor Miserables, en eerlijk gezegd ben ik verrast dat deze username nog niet bezet was. Waarschijnlijk merkten jullie al dat ik ging wisselen, aangezien ik de laatste tijd druk bezig was met het aanpassen van mijn profiel. :Y)

    Bereiden jullie je profiel ook altijd voor op een nieuwe username?

    [ bericht aangepast op 18 april 2014 - 22:18 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik heb mijn profiel er zo op aangepast dat ik het middelste deel makkelijk kan bewerken naar mijn username. Dan staat erboven mijn username, een gif en als het kan een quote. Maar bij deze username zou daar alleen onzin komen te staan :Y)
    Dus, ja :Y)

    Ik vind hem trouwens erg mooi ^^

    [ bericht aangepast op 18 april 2014 - 22:18 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik dacht al dat ik je profielfoto ergens van herkende. :')

    Eumm, dat doe ik meestal wel. Maar ik verander het snel weer terug altijd. :3


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Die had ik een tijdje geleden ook in mijn hoofd, haha. En nu mag ik binnen 32 minuten mijn username weer veranderen (I'm not that happy with Zeke, 't is gewoon niets voor mij), maar ik ben er nog steeds niet uit welke (':
    En... meestal wel, maar met deze erbij heb ik al drie opeenvolgende Divergent usernames gehad, dus dat is lang hetzelfde gebleven (: Nu twijfel ik tussen een The Hobbit-naam en een Divergent-naam (':


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Miserables is leuk (:

    En ik heb nu al zo lang Celebration, dat ik mijn profiel maar niet meer op mijn username aanpas.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Bedankt allemaal! ^^

    @Lacville, ik vind je nieuwe username leuker dan Zeke. Het klinkt wat vrolijker.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Miserables schreef:
    Bedankt allemaal! ^^

    @Lacville, ik vind je nieuwe username leuker dan Zeke. Het klinkt wat vrolijker.


    Bedankt, haha (: Ik vind die van jou ook mooier dan Happiny. Ik vind een Franse uitspraak sowieso mooi, al haat ik de taal op zich (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Lacville schreef:
    (...)

    Bedankt, haha (: Ik vind die van jou ook mooier dan Happiny. Ik vind een Franse uitspraak sowieso mooi, al haat ik de taal op zich (:


    Happiny had een betekenis, Miserables niet. Toch vind ik Miserables ook veel leuker klinken. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik vind 'm heel erg leuk!


    26 - 02 - '16

    Roku schreef:
    Ik vind 'm heel erg leuk!


    Dankjewel! (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."