• De stelling van deze week luidt:
    Mensen plakken te snel labels op zichzelf en anderen.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Eens, in deze tijd worden zelfs jonge kinderen al in hokjes gepropt.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik ben het ermee eens en ook met het feit dat door die labels mensen vaak met de nek worden aangekeken, terwijl dat geheel onterecht is op sommige momenten.


    26 - 02 - '16

    Roku schreef:
    Ik ben het ermee eens en ook met het feit dat door die labels mensen vaak met de nek worden aangekeken, terwijl dat geheel onterecht is op sommige momenten.


    Dit dus


    just sm:)e en the world smiles with you

    Eens, overduidelijk ook te zien op scholen, uitgaansleven.

    JamesPotter schreef:
    Eens, in deze tijd worden zelfs jonge kinderen al in hokjes gepropt.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ja waar, dat doe ik ook


    Live your live

    *kuchkuch* Geert Wilders *kuch* algemeen beeld over autisme *kuch* religies *kuchkuchkuch* Eens dus *kuch*

    Roku schreef:
    Ik ben het ermee eens en ook met het feit dat door die labels mensen vaak met de nek worden aangekeken, terwijl dat geheel onterecht is op sommige momenten.


    + Mensen plakken vooral graag labels op zichzelf. Mensen noemen zichzelf veel te snel depressief naar mijn mening.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Miserables schreef:
    (...)

    + Mensen plakken vooral graag labels op zichzelf. Mensen noemen zichzelf veel te snel depressief naar mijn mening.


    Oh, als ze één slechte dag hebben vinden ze al dat ze in een depressie zitten.

    Eens.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Eens, dat is gewoon een feit. Ik zie het overal gebeuren en het is toch wel een van mijn grootste ergernissen aan de mensheid. Er zouden zo veel problemen opgelost kunnen worden als mensen zouden stoppen met die overhaaste generalisaties...


    "Remember, Red, hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies."

    Eens.
    Ik ben dan ook benieuwd naar degenen die hier oneens mee zijn.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Miserables schreef:
    (...)

    + Mensen plakken vooral graag labels op zichzelf. Mensen noemen zichzelf veel te snel depressief naar mijn mening.


    Dit dus.


    made a list of my regrets and you were the first, love

    JamesPotter schreef:
    Eens, in deze tijd worden zelfs jonge kinderen al in hokjes gepropt.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Miserables schreef:
    (...)

    + Mensen plakken vooral graag labels op zichzelf. Mensen noemen zichzelf veel te snel depressief naar mijn mening.
    Daar ben ik het niet geheel mee eens, want ik heb juist de neiging om die labels zo lang mogelijk uit te stellen omdat ik het zelf niet wel toegeven.

    Vreemde geef je wel al sneller een label, want als je iemand met een amper kleren ziet rondlopen, noem je ze al snel een slons of iets in die aard.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Divergency schreef:
    (...)Daar ben ik het niet geheel mee eens, want ik heb juist de neiging om die labels zo lang mogelijk uit te stellen omdat ik het zelf niet wel toegeven.

    Vreemde geef je wel al sneller een label, want als je iemand met een amper kleren ziet rondlopen, noem je ze al snel een slons of iets in die aard.


    Er zijn natuurlijk uitzonderingen, hoor. Maar als je in dit topic gaat kijken, zijn er wel heel veel mensen met een labeltje.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."