• Met dank aan: Almachtige Marthe

    Ik heb een gouden (volgens Catnip oranje, maar dat laten we even terzijde :'D ) stellingsregel bij rommel- of praattopics:
    Hoe nuttelozer, hoe liever.

    Zo, ga je gang met spammen (:


    SpeeltopicRollentopic

    [ bericht aangepast op 27 april 2014 - 21:44 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Markham schreef:
    Ray is lekker bezig.
    Gaan we ook echt alles uittypen van het stelen van het memory-serum en het wissen van geheugens?


    Dat is te zien hoe lang de anderen erover doen om de computers te hacken ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    @Tolkien, Matthew staat bij Thea. (:

    @Sempra: Noem me Marthe, ik vind het niet leuk om met mijn username te worden aangesproken. :'D

    En ik reageer eerst met Aaron. (:


    help

    Tolkien schreef:
    @Sempra: Noem me Marthe, ik vind het niet leuk om met mijn username te worden aangesproken. :'D

    En ik reageer eerst met Aaron. (:


    Is goed, Marthe. :Y) Ik heet Amber. Ik zal straks reageren met Max.

    @Melissa: Ik wil Aaron laten reageren op Ray, maar ik kan alleen maar heel gemene dingen bedenken, vind je dat erg? :x


    help

    Sempra schreef:
    (...)

    Is goed, Marthe. :Y) Ik heet Amber. Ik zal straks reageren met Max.


    OH ITS YOU. Jij speelde toch mee in die CHB RPG? En je zit toch ook in de Common Rooms? :x

    Sorry, ik ben verschrikkelijk met nieuwe usernames. :'D


    help

    Tolkien schreef:
    (...)

    OH ITS YOU. Jij speelde toch mee in die CHB RPG? En je zit toch ook in de Common Rooms? :x

    Sorry, ik ben verschrikkelijk met nieuwe usernames. :'D


    CHB? Ik ben echt slecht met afkortingen :3. Anyway; ik zat inderdaad in de common rooms. :9~

    Tolkien schreef:
    @Melissa: Ik wil Aaron laten reageren op Ray, maar ik kan alleen maar heel gemene dingen bedenken, vind je dat erg? :x


    100% Evil.

    Sempra schreef:
    (...)

    CHB? Ik ben echt slecht met afkortingen :3. Anyway; ik zat inderdaad in de common rooms. :9~


    Camp Halfblood, Zoektocht naar Macht, heette die denk ik. Deed Melissa daar ook niet aan mee?


    help

    Sempra schreef:
    (...)

    100% Evil.


    Don't worry, I've got some for Adam as well, darling. (:


    help

    Oh mensen, jullie mogen me Noa noemen. Of Poep. of Taart :') Noem me maar hoe je wilt. :'D


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Oké, dit wordt een heel erg lange post, aangezien iedereen er tussen heeft gepost...


    help

    Tolkien schreef:
    @Melissa: Ik wil Aaron laten reageren op Ray, maar ik kan alleen maar heel gemene dingen bedenken, vind je dat erg? :x

    Als het hatelijke opmerkingen met liefde zijn, ga je gang :Y)

    Anders:


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Tolkien schreef:
    (...)

    OH ITS YOU. Jij speelde toch mee in die CHB RPG? En je zit toch ook in de Common Rooms? :x

    Sorry, ik ben verschrikkelijk met nieuwe usernames. :'D

    Jij bent echt meesterlijk in mensen herkennen, Marthe :'D
    En ja, ik zat ook in CHB :Y)


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Nyl schreef:
    Oh mensen, jullie mogen me Noa noemen. Of Poep. of Taart :') Noem me maar hoe je wilt. :'D


    Oh, nu heb je Adam op stang gejaagd ^^ Dit wordt een bitchfight :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried