• Met dank aan: Almachtige Marthe

    Ik heb een gouden (volgens Catnip oranje, maar dat laten we even terzijde :'D ) stellingsregel bij rommel- of praattopics:
    Hoe nuttelozer, hoe liever.

    Zo, ga je gang met spammen (:


    SpeeltopicRollentopic

    [ bericht aangepast op 27 april 2014 - 21:44 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Celblok H. Normaal kijk ik geen Nederlandse series, maar mijn moeder wilde het zien en nu mogen we het beide. Zelfs al vond ik deze aflevering onrealistisch.

    Noortje dood en Suus die zelfmoord wil plegen, D:
    Ik dacht echt dat het haar gelukt was maar ze is geweldig dus dat mocht niet ;__;


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Markham schreef:
    (...)
    Ik ben er nu wel, maar een mobielpost wordt crappy as fuck so dat wordt 'm niet. Ik kan wel gezellig praten en plannetjes smeken, tho ^-^

    Al ben ik wel in emotionele staat door de enige serie die ik volg
    ;__;


    Just do ittttt, I don't care about the crappinesssss. :'D

    @Amber: Nope, I don't.


    help



    Some people shouldn't be on Youtube...


    help

    Ik denk dat in de tijd dat iedereen ruziet, Aaron en Ray pasjes kunnen jatten, Abnegation-serum kunnen halen en in Erudite de gegevens kunnen veranderen. Niemand zou het doorhebben :'D


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Markham schreef:
    Ik denk dat in de tijd dat iedereen ruziet, Aaron en Ray pasjes kunnen jatten, Abnegation-serum kunnen halen en in Erudite de gegevens kunnen veranderen. Niemand zou het doorhebben :'D


    I know right. :'D


    help

    Markham schreef:
    Ik denk dat in de tijd dat iedereen ruziet, Aaron en Ray pasjes kunnen jatten, Abnegation-serum kunnen halen en in Erudite de gegevens kunnen veranderen. Niemand zou het doorhebben :'D
    ^

    Adam moet ook nog werk hebben (cat) En ik wil Aaron en Ray een koppel zien worden, dus houden jullie je maar bezig met verliefd worden in Abnegation (cat) Grapje ^^ Dat wordt helemaal een catastrofe aangezien Adam een vriendin is van Ray en de aartsvijand van Aaron :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    En ik ga geen post maken, cuz I do care about the crappiness (cat)


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Lacville schreef:
    (...)^

    Adam moet ook nog werk hebben (cat) En ik wil Aaron en Ray een koppel zien worden, dus houden jullie je maar bezig met verliefd worden in Abnegation (cat) Grapje ^^ Dat wordt helemaal een catastrofe aangezien Adam een vriendin is van Ray en de aartsvijand van Aaron :'D


    ITS GONNA BE SO AWESOME.

    Adam wordt zo'n loner in Dauntless. :'D

    @Melissa: You evil. D:


    help

    Is het jullie trouwens opgevallen dat er in alle namen buiten Chloe een "A" zit? ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Wait so like everyone ships Rayron? We need a better shipname.

    @Marthe Muhahahahahahaha.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Lacville schreef:
    Is het jullie trouwens opgevallen dat er in alle namen buiten Chloe een "A" zit? ^^


    Lol. :'D

    En Ray, Kay en Faye vind ik ook geweldig. :')


    help

    Markham schreef:
    Wait so like everyone ships Rayron? We need a better shipname.

    @Marthe Muhahahahahahaha.


    Aray is leuk ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Zoveel crappiness in mijn stukje :c. Ik zal morgen op mijn laptop nog wel een Max stukje schrijven.

    Markham schreef:
    Wait so like everyone ships Rayron? We need a better shipname.

    @Marthe Muhahahahahahaha.


    D:

    Aareyna?

    Aaray? :'D

    Reynaaron?

    Ik vind Aareyna wel leuk, doet me denken aan arena. :'D

    Aareyna Marnow/Mannow/Finnwick


    help

    Lacville schreef:
    (...)

    Aray is leuk ^^


    I ship it.

    Ik ship Matt & Thea ook. I'm shipping my own character but idec.

    [ bericht aangepast op 28 april 2014 - 22:20 ]