• Zoals het er nu uit ziet, komt er tussen nu en de zomer een puppy bij ons bij. Vorig jaar rond deze tijd hebben wij eveneens een pup genomen, herder Bruce die nu een jaar is. Omdat we er toch graag twee willen, kiezen wij voor een bordeauxdog. De combinatie is apart en daar is ook zeker wat ervaring voor nodig, maar daar zijn wij ons sterk van bewust. De vraag die ons nu rest, is hoe we haar gaan noemen. Bruce is een reu, en wij willen er een teef bij. (Geen fok doeleinden, want ze worden allebei geholpen.)

    Iemand leuke suggesties?
    Ik dacht aan iets in de trant van kort maar krachtig. Zoals Bruce.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Nina, Kyra, Yara, Hond [ :Y) ], Mix, Vaya, Kaya, Kenza. En anders is deze site wel handig (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aaah, wij hadden 2 boerboels. Die lijken er een beetje op.
    Ze heetten Morris en Murphy.

    Maar ik zie dat het een teefje wordt en ik ben heel slecht in namen voor vrouwtjes :'D
    So idk, maar wat leuk dat je een puppy krijgt.


    I live for the applause, you will die for it.

    Swiffer, Twix, Jack, Sparrow, Sam, Rue, Pudding, Pumba, Bluebell, Rose, Bells, Angel, Olaf, Snowflake, Sneeuwwitje, Smurf(in).
    Oké deze namen zijn pittig random, waarschijnlijk heb je zelf betere ideeën (;


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Ik ben in ieder geval enorm blij met de suggesties, die kan ik dan weer doorgeven aan mijn moeder. Ze zijn hier nogal enorm kieskeurig, en gezien ik Bruce al heb mogen uitkiezen is deze ronde een beetje voor mijn moeder.

    I like Kenza (mijn variant: Kenzi). Ik ben benieuwd of er meer mensen zijn die iets weten..? ^-^


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Renza.

    Namen van legendarische sterren vind ik altijd grappig voor honden. :Y)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Raging schreef:
    Ik ben in ieder geval enorm blij met de suggesties, die kan ik dan weer doorgeven aan mijn moeder. Ze zijn hier nogal enorm kieskeurig, en gezien ik Bruce al heb mogen uitkiezen is deze ronde een beetje voor mijn moeder.

    I like Kenza (mijn variant: Kenzi). Ik ben benieuwd of er meer mensen zijn die iets weten..? ^-^

    (; jeej, hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.