• hey !

    ik moet toegeven dat ik graag schrijven maar ik heb een probleem. ik schrijf zonder co-writer haast nooit. ik heb een co-writer nodig om zeg maar te schrijven. ik heb inspiratie genoeg daar ligt het niet aan. het ligt er eerder aan dat ik niemand heb die me motiveert.
    dus ik eigenlijk ben ik opzoek naar een co-writer. ik heb genoeg ideeën voor een verhaal.
    maar ik sta open vooral alle ideeën en veel personage.
    heb jij misschien zin om een story met mij te schrijven. meld maar.

    lots of love Daphne

    ik wil wel je co auteur worden :D

    Ik wil wel co-auteur worden, maar als je een verhaal schrijft kan je dan betere grammatica gebruiken dan dat je hier hebt gebruikt?
    En in welke taal wil je schrijven?


    I'm high as i kite I just might stop to check you out

    Ik zou misschien met je willen schrijven als je beter gebruikt maakt van hoofdletters, interpunctie en grammatica.
    Mocht je schrijven zoals je hier doet zal het niet echt gaan werken tussen ons. (:

    [ bericht aangepast op 2 juni 2014 - 15:42 ]


    wat was dit ookalweer

    Precies wat Armastus zegt (((:


    I'm high as i kite I just might stop to check you out

    Armastus schreef:
    Ik zou misschien met je willen schrijven als je beter gebruikt maakt van hoofdletters, interpunctie en grammatica.
    Mocht je schrijven zoals je hier doen zal het niet echt gaan werken tussen ons. (:


    Sorry dat ik die tekst even snel heb geschreven. ;)

    Misschien is het handig om eventjes in de beginpost een stukje te zetten van een verhaal dat je hebt geschreven o.i.d.? Dan kunnen mensen je schrijfstijl zien. (:

    Zelf heb ik geen interesse om je co-writer te worden, aangezien ik liever alleen schrijf. Succes met het zoeken naar een co-writer!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik wil wel, maar waarover wil je schrijven?


    I don't think you quite understand, honey

    Armastus schreef:
    Ik zou misschien met je willen schrijven als je beter gebruikt maakt van hoofdletters, interpunctie en grammatica.
    Mocht je schrijven zoals je hier doen zal het niet echt gaan werken tussen ons. (:


    Dit :Y)


    I think you have to take me for me ~ Harry styles

    Ik zou wel met je willen schrijven.
    Ik heb een beetje hetzelfde probleem dus misschien kunnen wel elkaar helpen.
    :)


    'He is very brave and very wise, that's why he is known as the great prince of the forrest.' Bambi's Mother

    Armastus schreef:
    Ik zou misschien met je willen schrijven als je beter gebruikt maakt van hoofdletters, interpunctie en grammatica.
    Mocht je schrijven zoals je hier doen zal het niet echt gaan werken tussen ons. (:


    Precies dit. Als je nog met mij wilt schrijven, hoor ik het nog wel.


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Armastus schreef:
    Ik zou misschien met je willen schrijven als je beter gebruikt maakt van hoofdletters, interpunctie en grammatica.
    Mocht je schrijven zoals je hier doen zal het niet echt gaan werken tussen ons. (:


    Dit ^^ en het is handig als je de verhaal lijn neer zet hier.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded