• Finley’s Institute. Een plek waar leugens de hoofdrol spelen. Een plek zonder uitweg. Een plek waar niets is wat het lijkt. Generaties na generaties wordt de instelling uit handen gegeven. Van vader op zoon of in dit geval van vader op twee zoons en één dochter. Dit keer is er geen ontsnappen meer aan. Alles is strenger dan ooit te voren. Bewakers luren om de hoeken en verplegers staan te popelen om hun patiënten te verzorgen. Alles wordt ingezet om het beeld zo echt mogelijk te maken. Maar echter weet de buitenwereld niet wat er werkelijk achter deze vuile witte muren plaats vind. Komt de buitenwereld het ooit te weten?

    Al jarenlang is Finley’s Institute een dekmantel voor de prostitutie-wereld. Vaders en moeders brengen hun zoons of dochters naar deze welberuchte instelling in de hoop dat zij hen kunnen genezen van hun mentale ziektes. De drie familieleden struimen samen met de hulp van een dokter heel Australië af, op zoek naar instabiele mensen, om zo de ouders van het kind te overtuigen van hun ziekte. Deze ziektes zijn duidelijk vals en bovendien zijn hun kinderen gezonder dan ooit.
    Af en toe ontvoeren ze ook een drugsverslaafde, iemand die platgespoten is door de drugs en waarvan het leven aan een zijden draadje hangt. Deze hebben immers geen familie. Er zal niemand zijn die voor hen zal vechten waardoor de hoop op een ontsnapping helemaal verdwijnt.
    Maar wat als deze instelling niet is wat ze lijkt? Zullen de slachtoffers samen ontsnappen? Of zullen ze eerder elkaar in de haren vliegen om zo in gunst te komen van één van de drie familieleden? Zullen de bewakers of de verpleegsters in opstand komen? En zijn de drie familieleden echt wel zeker van hun rol in de instelling?



    Hier kunnen we alles bespreken omtrent de RPG (:



    [ bericht aangepast op 23 april 2014 - 23:01 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    'Ik meen dat het een redelijke week zal worden, enkele familieleden zullen zeker langskomen en we zullen opnieuw kamercontrole moeten doen als zowel een gesprekje met onze patiënten,' prevelde hij, 'Overigens heb ik wel het idee dat er nieuwe medicatie binnengebracht zal moeten komen, het is te schaars om de volgende week door te komen.'

    Dat heb ik in Johnny's post geschreven, is het goed of moet ik iets veranderen?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    'Ik meen dat het een redelijke week zal worden, enkele familieleden zullen zeker langskomen en we zullen opnieuw kamercontrole moeten doen als zowel een gesprekje met onze patiënten,' prevelde hij, 'Overigens heb ik wel het idee dat er nieuwe medicatie binnengebracht zal moeten komen, het is te schaars om de volgende week door te komen.'

    Dat heb ik in Johnny's post geschreven, is het goed of moet ik iets veranderen?


    Het is realistisch, dus ik neem aan dat het dan wel goed is (:


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Morticia schreef:
    'Ik meen dat het een redelijke week zal worden, enkele familieleden zullen zeker langskomen en we zullen opnieuw kamercontrole moeten doen als zowel een gesprekje met onze patiënten,' prevelde hij, 'Overigens heb ik wel het idee dat er nieuwe medicatie binnengebracht zal moeten komen, het is te schaars om de volgende week door te komen.'

    Dat heb ik in Johnny's post geschreven, is het goed of moet ik iets veranderen?


    Is goed hoor. Alleen weet ik niet of de werknemers de kamercontroles mogen uitoefenen gezien sommige misschien onder één hoedje kunnen spelen. (Bv: drugs vrijwillig aan een prostituee geven die in ruil iets voor de ander doet.) Dus ik zou zeggen dat die kamercontroles gewoon door de drie worden gedaan want dan hebben zij ook een jobje dat ze in de week kunnen doen. ;p

    [ bericht aangepast op 1 mei 2014 - 18:11 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    I know, heb nog altijd niet gepost.
    Heb het best druk gehad en van morgen tot zondag zit ik op een festival waardoor ik dus nog niet ga kunnen posten, hopelijk krijg ik zondagavond wel iets in elkaar gezet


    -Hi, I'm Andy, also freaking out- Andy Gallagher

    Morticia > Hiraeth.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mijn laptop is gecrasht dus ik kan alleen reageren als ik op de andere laptop zit want nu typ ik met mijn telefoon! Ik probeer vanavond 'm te bemachtigen!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik post na het eten! :Y)


    Rise and rise again until lambs become lions

    Afjfhhzodj. Had ik een hele post getypt is 'ie ineens foetshi. Daaaaamn. (cat)


    Rise and rise again until lambs become lions

    Clayton schreef:
    Afjfhhzodj. Had ik een hele post getypt is 'ie ineens foetshi. Daaaaamn. (cat)


    Oh :c
    Misschien een pagina terug gaan? Dat werkt bij mij nog wel eens c:


    That is a perfect copy of reality.

    Raquelle schreef:
    (...)

    Oh :c
    Misschien een pagina terug gaan? Dat werkt bij mij nog wel eens c:


    I fixed it. :Y)

    Ik hoop trouwens dat iedereen het ermee eens is? Maar ik vond het anders zo moeilijk dat we met zovelen in één en dezelfde ruimte waren omdat niemand dan weet wanneer 'ie moet posten. Zo kunnen we zelf nu groepjes vormen; bijvoorbeeld enkelen die al moeten werken of anderen die gaan ontbijten of misschien iets anders doen. Als er iets is waar jullie het niet eens mee zijn moet je het maar zeggen! ^^

    [ bericht aangepast op 4 mei 2014 - 19:06 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    Haha ik zal Rhys en Ethan is gaan wakker schudden


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik ga nu posten, dan hoeft arme Ethan niet direct bang te zijn x3
    *zet alle afleiding aan de kant*

    [ bericht aangepast op 4 mei 2014 - 19:46 ]


    -Hi, I'm Andy, also freaking out- Andy Gallagher

    Cashby schreef:
    Ik ga nu posten, dan hoeft arme Ethan niet direct bang te zijn x3
    *zet alle afleiding aan de kant*
    laat je hem binnenkomen?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Was ik van plan of wil je Walsh hem een hele preek laten geven?


    -Hi, I'm Andy, also freaking out- Andy Gallagher

    Zal hij sowieso al doen :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque