• Finley’s Institute. Een plek waar leugens de hoofdrol spelen. Een plek zonder uitweg. Een plek waar niets is wat het lijkt. Generaties na generaties wordt de instelling uit handen gegeven. Van vader op zoon of in dit geval van vader op twee zoons en één dochter. Dit keer is er geen ontsnappen meer aan. Alles is strenger dan ooit te voren. Bewakers luren om de hoeken en verplegers staan te popelen om hun patiënten te verzorgen. Alles wordt ingezet om het beeld zo echt mogelijk te maken. Maar echter weet de buitenwereld niet wat er werkelijk achter deze vuile witte muren plaats vind. Komt de buitenwereld het ooit te weten?

    Al jarenlang is Finley’s Institute een dekmantel voor de prostitutie-wereld. Vaders en moeders brengen hun zoons of dochters naar deze welberuchte instelling in de hoop dat zij hen kunnen genezen van hun mentale ziektes. De drie familieleden struimen samen met de hulp van een dokter heel Australië af, op zoek naar instabiele mensen, om zo de ouders van het kind te overtuigen van hun ziekte. Deze ziektes zijn duidelijk vals en bovendien zijn hun kinderen gezonder dan ooit.
    Af en toe ontvoeren ze ook een drugsverslaafde, iemand die platgespoten is door de drugs en waarvan het leven aan een zijden draadje hangt. Deze hebben immers geen familie. Er zal niemand zijn die voor hen zal vechten waardoor de hoop op een ontsnapping helemaal verdwijnt.
    Maar wat als deze instelling niet is wat ze lijkt? Zullen de slachtoffers samen ontsnappen? Of zullen ze eerder elkaar in de haren vliegen om zo in gunst te komen van één van de drie familieleden? Zullen de bewakers of de verpleegsters in opstand komen? En zijn de drie familieleden echt wel zeker van hun rol in de instelling?



    Hier kunnen we alles bespreken omtrent de RPG (:



    [ bericht aangepast op 23 april 2014 - 23:01 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Thrones schreef:
    Zal hij sowieso al doen :Y)


    Waarom had ik niks anders verwacht? :'D


    Rise and rise again until lambs become lions

    Behalve opstaan en naar de woonkamer haasten weet ik niks voor Rhys :'D.


    That is a perfect copy of reality.

    Raquelle schreef:
    Behalve opstaan en naar de woonkamer haasten weet ik niks voor Rhys :'D.


    Walsh kan hem altijd een bezoekje bij zijn bed brengen. :Y)


    Rise and rise again until lambs become lions

    Vanavond of morgen post ik met Ethan, I promise


    -Hi, I'm Andy, also freaking out- Andy Gallagher

    Clayton schreef:
    (...)

    Walsh kan hem altijd een bezoekje bij zijn bed brengen. :Y)


    Dat wordt een party :'D. Ik laat Rhys al wel wakker zijn en bezig zijn met omkleden ofzo, misschien dat zijn straf dan wat milder is? c:


    That is a perfect copy of reality.

    Iemand voor Steelo? Riley is namelijk weg :3


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ben ik nu weer aan de beurt, of is iemand voor Johnny? Misschien Asmara, van Iris.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik heb geen idee wie er nu aan de beurt is, eerlijk gezegd,
    Ik maak morgen een post voor Alvera, maar dat is voornamelijk nog een reactie op Landon en de sprong naar de woonkamer opvullen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Haha, stiekem moest ik best wel lachen om die schop onder de kont van Walsh bij ethan x'D


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Caelia schreef:
    Haha, stiekem moest ik best wel lachen om die schop onder de kont van Walsh bij ethan x'D
    Ik kon het gewoon niet laten :')


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    boem, gepost... het kostte mij flink wat moeite.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik zal 'morgen' eens een post in elkaar flansen met Johnny.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Is er evt iemand voor Alvera?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik ga morgen proberen te posten! :Y)


    Rise and rise again until lambs become lions

    Als Demi en Thrones het goed vinden laat ik Alvera inhaken op Walsh z'n laatste post ^^ :Y)


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'