• En toen ineens schrok ik wakker van een hard geluid. De tv, die aan het einde van mijn voeteneind in de kast staat, was aan gegaan. Dat was natuurlijk al raar, maar het werd nog vreemder toen de tv om de twee seconden oversprong op een andere zender. Ik was het niet!

    Aangezien ik de laatste tijd moeite heb om in te slapen, baal ik hier van. Het duurde minstens 1,5 uur voordat ik weer sliep.

    Iemand enig idee wat een logische verklaring kan zijn?

    Iemand wilde een late één-aprilgrap met je uithalen en had de afstandsbediening onder je matras gelegd? (cat)
    Nee, sorry, ik heb geen idee, maar het is inderdaad heel vreemd.


    Deep inside, I've never felt alive

    Vreemd D:
    Lijkt me ergens ook wel eng.. Ik zou niet weten wat het zou hebben veroorzaakt though.


    26 - 02 - '16

    Vreemd zeg.. :S


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Misschien lag je afstandsbediening inderdaad onder je matras of kussen? Dat heb ik ook eens gehad :W


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Constante schreef:
    Iemand wilde een late één-aprilgrap met je uithalen en had de afstandsbediening onder je matras gelegd? (cat)
    Nee, sorry, ik heb geen idee, maar het is inderdaad heel vreemd.

    Toen ik mijn afstandsbediening vast had (zonder knoppen aan te raken) om op de uitknop te klikken, wisselde de zenders nog steeds...

    Je hebt universele afstandsbedieningen, misschien wilde iemand je gewoon stangen.
    En anders camera's ophangen (cat)


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik gok ook op universele afstandsbedieningen. Bij ons wil de lamp beneden nog wel eens opeens aangaan. Die hangt ook vast aan zo'n apparaatje die je met een afstandsbediening moet aan/uitzetten.

    [ bericht aangepast op 24 april 2014 - 14:07 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ghosts


    Freedom is a length of rope. God wants you to hang yourself with it.

    Dat is scary zeg ;o Zou niet weten wat het is.
    Bij mij ging een keer het volume van mijn stereo uit zichzelf zachter.

    Krull schreef:
    (...)
    Toen ik mijn afstandsbediening vast had (zonder knoppen aan te raken) om op de uitknop te klikken, wisselde de zenders nog steeds...

    Dat lijkt me best wel pittig eng, eerlijk gezegd. Maar ik denk inderdaad wat andere mensen zeggen, universele afstandbedieningen. Ik wist alleen niet dat het kon, bij deurbellen wist ik het wel :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    Dat klinkt best wel eng, eigenlijk. Ook raar dat zoiets midden in de nacht gebeurt, want als het zo'n universele afstandsbediening is zoals andere mensen zeggen, dan moet er iemand zijn die om kwart voor vier 's nachts op knoppen begon te drukken. :'D

    Eergisteren wilde ik net gaan slapen toen er opeens een grote spin over mijn arm kroop. Toen heeft het ook nog zeker een uur geduurd tot ik weer een oog dicht durfde te doen, bah. Ik heb het niet zo op beesten met acht poten. (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Munchkin schreef:
    Ghosts


    Demons kondigen zich toch ook zo aan, of niet?

    [ bericht aangepast op 24 april 2014 - 16:10 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Sorry. Ik wilde TV kijken maar kon geen leuk kanaal vinden om te kijken. :Y)

    Oke, just kidding. Maar dat klinkt me inderdaad best eng! Ik zou dan ook een tijd geen oog dicht durven doen. En ik snap ook echt niet hoe het gekomen kan zijn.. Want wie zou nou rond 10 voor 4 's morgens even jouw TV aan willen zetten en gaan zappen? Die is gek. o.O


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Patholoog schreef:
    (...)

    Demons kondigen zich toch ook zo aan, of niet?


    Ze kondigen zich geloof ik überhaupt niet aan. Ze komen pas als je ze oproept. (voor zover ik weet)


    26 - 02 - '16

    Dat is wel eng, ik zou niet meer durven slapen denk ik. Ik zou niet weten wat de verklaring zou zijn.


    16 - 09 - '17