• En toen ineens schrok ik wakker van een hard geluid. De tv, die aan het einde van mijn voeteneind in de kast staat, was aan gegaan. Dat was natuurlijk al raar, maar het werd nog vreemder toen de tv om de twee seconden oversprong op een andere zender. Ik was het niet!

    Aangezien ik de laatste tijd moeite heb om in te slapen, baal ik hier van. Het duurde minstens 1,5 uur voordat ik weer sliep.

    Iemand enig idee wat een logische verklaring kan zijn?

    SolidSnake schreef:
    (...)

    Really? We gaan debatteren over welk imaginair wezen zich hoe aankondigt? (cat)


    Gezellig, toch?:Y)

    En ik denk ook een universele afstandsbediening.


    Queer zijn is gewoon alles

    Krull schreef:
    Ik zou er echt raar van op kijken als t iemand is die met zn eigen afstandsbediening ook de mijne bestuurd, aangezien het om 4 uur in de nacht was.
    Ik vond t trouwens niet eng maar vervelend, en ik wil weten hoe t kan. ^^


    Stiekem is het gewoon Dobby.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    McBride schreef:
    Sorry. Ik wilde TV kijken maar kon geen leuk kanaal vinden om te kijken. :Y)

    HAHAHA Omg :W

    OT: Dat lijkt me inderdaad eng om mee te maken. ;s


    -

    SolidSnake schreef:
    (...)

    Really? We gaan debatteren over welk imaginair wezen zich hoe aankondigt? (cat)


    Hey! Weet jij wat er dan aan de hand was? Nee! Want het is Supernatural.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Krull schreef:
    Ik zou er echt raar van op kijken als t iemand is die met zn eigen afstandsbediening ook de mijne bestuurd, aangezien het om 4 uur in de nacht was.
    Ik vond t trouwens niet eng maar vervelend, en ik wil weten hoe t kan. ^^


    Ik heb twee Samsung tv's naast elkaar staan. Ze reageren op dezelfde afstandsbediening :C Vermoed dat het met jou ook zoiets kan zijn. Of aliens!


    quidquid excusatio prandium pro

    I'd call the Winchesters (:


    Vatican Cameos