• Ik was Divergency een beetje beu omdat er redelijk veel mensen een username kiezen met het woord 'Divergent' er in de laatste tijd (can't blame them, but still), dus daarom weer een username change. Blijkbaar vinden redelijk veel mensen mij dan nog eens super awesome met de naam Avarosa (een mens mag dromen, niet?) dus heb ik besloten om deze naam maar weer eens te nemen. Ondertussen mag iedereen ook nog eens Nynke haar mooi knutselwerkje bewonderen om dat te vieren. *O*



    En nu ga ik lekker niet de meute volgen en vragen wat jouw username betekent (puh)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Yeeeeees. Dit vind ik nog steeds één van je leukste usernames :Y) En degene waaronder ik je echt heb leren kennen, eigenlijk ='D

    Edit: het was laat gister, mijn leesvaardigheid gaat dan ernstig achteruit :W

    [ bericht aangepast door een moderator op 25 april 2014 - 10:32 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    Yeeeeees. Dit vind ik nog steeds één van je leukste usernames :Y) En degene waaronder ik je echt heb leren kennen, eigenlijk ='D
    Ik ben ook echt blij dat ik die heb kunnen claimen. Komt ook zo rustgevend over vind ik.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik vind dit je leukste username! (:


    26 - 02 - '16

    Ah, de bekende username Avarosa again, vind ik leuk.

    De mijne betekent bos/woud in het Iers, dat is de betekenis van Sylvie.

    [ bericht aangepast op 24 april 2014 - 22:33 ]


    16 - 09 - '17

    Nicee!!

    Nice! :]

    Roku schreef:
    Ik vind dit je leukste username! (:


    I live for the applause, you will die for it.

    Thanks people. Het is stiekem ook wel een van mijn favorieten.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    I like it.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Het is toch leuk om deze af en toe weer terug te zien. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    I like it, a lot.


    A girl who wonders.

    Misao schreef:
    I like it, a lot.


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik vind deze ook één van je leukste usernames. ^^
    Mijn username... tja... ik heb niet echt veel uit te leggen, eigenlijk. Parachutes, van het Coldplay toen het nog awesome was. Plus het is ook een geweldig nummer van Pearl Jam, maar daar kwam ik pas achter toen ik de naam al heel lang had. :Y)
    Ik wil binnenkort wel weer een nieuwe, want ik heb heel veel ideeën, maar ik durf voor de verandering weer eens niet, omdat ik altijd heimwee naar Parachutes krijg. ><


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Mijn username is een dansfilm haha, maar dat zit wel een verhaal achter dat ik daarheen ben geweest afgelopen jaar met de beste vriendin van m'n basisschool (!) En dat was echt één van de beste dagen evahh want we zijn ook naar een festival geweest en haha nog veel meer leuke dingen op één dag gedaan (die tot 4 uur de volgende dag doorging maar goed) en ik vind m'n username wel leuk klinken gwn :)
    Ik ken je persoonlijk niet, maar jouw soort van nieuwe username klinkt mooi (:


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Hier ken ik je ook van. So, nice :3.

    [ bericht aangepast op 25 april 2014 - 1:46 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.