• Vijf jongeren zijn uitgeloot om voor een midweek naar Disney toe te gaan. Het park vol sprookjes, dromen, waar jong en oud kan genieten, maar vooral een 'En ze leefde nog lang en gelukkig,' Ook voor deze jongeren is dat laatste van pas, al weten ze dat nog niet. Ze weten niet wat de plannen zijn, er dingen gaan gebeuren die ze niet voor mogelijk hadden gehouden. Dingen die diep van binnen toch een van hun grootste dromen zijn. En waar kunnen deze nu beter uitkomen dan in het meest magische park van Frankrijk, de hele wereld? De een loopt een liefde tegen het lijf, misschien een van de vijf begeleiders, de ander word tijdens een parade ten huwelijk gevraagd na lange tijd samen geweest te zijn en nog een ander krijgt de baan van zijn favoriete personage aangeboden. Maar zijn sommige sprookjes wel zo mooi als ze op het eerste gezicht leken? Of valt er toch het een en ander in het water, om te veranderen in een nachtmerrie?

    Rollen • Tijdelijke stop op de werknemers

    • Harry Edward Styles • Tarzan • Vertrouwen in de liefde •Styles
    • Louis William Tomlinson • Peter Pan • Van zijn onzekerheden af • Tantor
    • Niall James Horan • Simba • Trouwerij • LouisPan
    • Liam James Payne • Woody • Zanger • aestivate
    • Zayn Javadd Malik • Werken in Disney • Tuck
    Adelaine Bolívar • Erachter komen hoe of wat • Jafar
    Nala Penelope Reyez • Valiente
    Cassialynn "Cassie" Amani Gómez • Musicalwereld • Whisperings




    Invullijstje •
    Rol •
    Naam •
    Leeftijd •
    Nationaliteit •
    Karakter •
    Uiterlijk •
    Geschiedenis •
    Droom •
    Extra •


    Regels •
    • Minimaal 7 regels, 200 woorden, schrijven, dat is niet heel erg moeilijk.
    • Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    • OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    • Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    • Reserveringen blijven 48 uur staan. Reservatie telt tot dat de rol helemaal af is.
    • Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Geen personages van anderen besturen.
    • AlleenLouisPan of HarryPan maken nieuwe topics aan.

    [ bericht aangepast op 30 april 2014 - 18:01 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jafar schreef:
    (...)


    Ik heb nog even een extra slechte eigenschap toegevoegd, want ik was toch nog niet helemaal tevreden. Ze is nu onhandig.


    Volgens mij is Cassie ook nog een beetje te perfect, als dat zo is, pas ik haar aan (:


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Whisperings schreef:
    (...)

    Volgens mij is Cassie ook nog een beetje te perfect, als dat zo is, pas ik haar aan (:


    Ik zal het zo eventjes nalezen. (;

    De vervaldata's staan achter de namen voor degene die nog niet ingevuld zijn!


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Kennen de werknemers elkaar al? Of komen ze er allemaal net werken?


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa



    Rol •
    Jongere
    Naam •
    Nala Penelope Reyez
    Leeftijd •
    17 jaar, ter wereld gezet op 22 december.
    Nationaliteit •
    Indiaas
    Karakter •
    Nala is nogal eigenzinnig. Ze doet waar ze zelf zin in heeft en maakt haar eigen keuzes. Althans, dat is wat ze wil. Het probleem is alleen dat haar ouders nogal dwingend zijn en zij het liefst haar hele leven bepalen, één van de redenen dat Nala weggevlucht is. Haar mening verschilt vaak van anderen en hier komt ze ook gerust voor uit, wat vaak voor meningsverschillen of zelfs ruzies zorgt. Ze is dan ook heel eerlijk en zegt eigenlijk alles wat ze denkt, of het nu aardige gedachte zijn of niet kunnen haar niet schelen. Ondanks dat was ze in haar woonplaats redelijk geliefd, want de meeste mensen stelden die eerlijkheid wel op prijs en konden het feit dat sommige dingen er af en toe nogal bot uitkwamen, wel negeren. Nala is een soort hyperactieve stuiterbal die de hele dag door extreem druk is en ook extreem veel praat. Toch kan ze ook wel luisteren als het moet en als ze ergens mee zit draait haar karakter al helemaal om: Dan praat ze er liever niet over en zit het liefst alleen in een donker hoekje verdrietig te zijn.
    Uiterlijk •
    Nala heeft zwart, glanzend haar, dat stijl over haar schouders hangt. Haar ogen zijn bruin van kleur, omringd met lange wimpers en nog wat opvallender gemaakt met mascara en eyeliner. Haar zacht roze lippen zijn redelijk vol. De egale huid die ze heeft is licht getint, met rode blosjes op haar wangen. Dat ze niet van Europese afkomst is, is niet alleen aan haar uiterlijk maar ook aan haar Indiase kledingstijl te zien, al draagt ze sinds ze in Frankrijk is wat simpelere kleding, om niet al te veel op te vallen.
    Geschiedenis •
    Nala was het nooit eens met haar ouders en ging dan ook tegen alles in. Dit liep vaak uit tot ruzie en uiteindelijk is de situatie totaal geëscaleerd. Dit was niet alleen ontstaan uit een meningsverschil, maar ook uit het feit dat haar ouders haar wilde uithuwelijken aan één of andere vieze oude man. Ze heeft het zekere voor het onzekere genomen, een groot deel van het geld uit de kluis gehaald en is toen gevlucht. Dat geld had ze echt wel nodig als je kijkt naar de plek waar ze heen ging, de plek waar ze altijd al eens naartoe wilde: Het prachtige Frankrijk, en dan vooral Disneyland. Met haar laatste geld dat ze nog over had van de vliegreis heeft ze een verblijf geboekt, maar nu is alleen nog de vraag hoe ze het verder gaat doen, aangezien haar geld nu wel op is en ze ook nog steeds in angst leeft, angst dat haar ouders haar vinden.
    Droom •
    Haar eigen mening mogen hebben, eigen keuzes mogen maken en een eigen leven kunnen leiden, oftewel: Zelfstandig kunnen zijn.
    Extra •
    Nope


    Mocht er een werknemer vervallen, dan zou Nala graag werknemer zijn als het disney personage Lilo, uit Lilo & Stitch, als dat mag. Voor nu is ze af, sorry dat het zo'n flutrol is maar ik moet zo weg.

    [ bericht aangepast op 28 april 2014 - 17:23 ]


    "Family don’t end in blood”

    Whisperings schreef:
    Kennen de werknemers elkaar al? Of komen ze er allemaal net werken?


    Ligt eraan hoe lang je er al werkt.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Hazza is helemaal aangepast.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Perfect ^^


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    NOHH, ze gaan met school naar Disney. hoor ik nu net dat het op 21 Juni is en dan kan ik niet meer.
    omg, ik wil ook naar Disney! ;'c
    -sorry, vond het wel toepasselijk hier, waarschijnlijk boeit het jullie geen fuck verder ;3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Styles schreef:
    NOHH, ze gaan met school naar Disney. hoor ik nu net dat het op 21 Juni is en dan kan ik niet meer.
    omg, ik wil ook naar Disney! ;'c
    -sorry, vond het wel toepasselijk hier, waarschijnlijk boeit het jullie geen fuck verder ;3


    Nawh, dat is lullig ;c
    Logisch, want Disney is geweldig :Y)
    Je mag met mij 28 mei mee? Ik ga ook school.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    HarryPan schreef:
    (...)

    Nawh, dat is lullig ;c
    Logisch, want Disney is geweldig :Y)
    Je mag met mij 28 mei mee? Ik ga ook school.

    ja, je kon stemmen op de beste datum in Juni. en iedereen stemde op de 21, omdat de 7de pinkpop is en omdat heel mijn school hipster is, gaat iedereen daar heen. Maar ik ga de 21ste naar hurricane ;'c
    ja ik ben er nog nooit geweest, maar wil echt zo graag. en nu gaan die stomme kinderen zeker weten daar de komende 2 jaar over praten, hoe geweldig ze het wel niet hadden, want dat doen ze altijd als ik ergens niet bij ben.
    ik voel mezelf depresief worden nu ;'c
    Haha, nee oke, maar tof is anders.
    OMG jij ook al. zo jaloers, ik ga wel in je rugtas zitten.(cat)


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    quin98----> Tuck

    Styles schreef:
    (...)
    ja, je kon stemmen op de beste datum in Juni. en iedereen stemde op de 21, omdat de 7de pinkpop is en omdat heel mijn school hipster is, gaat iedereen daar heen. Maar ik ga de 21ste naar hurricane ;'c
    ja ik ben er nog nooit geweest, maar wil echt zo graag. en nu gaan die stomme kinderen zeker weten daar de komende 2 jaar over praten, hoe geweldig ze het wel niet hadden, want dat doen ze altijd als ik ergens niet bij ben.
    ik voel mezelf depresief worden nu ;'c
    Haha, nee oke, maar tof is anders.
    OMG jij ook al. zo jaloers, ik ga wel in je rugtas zitten.(cat)


    Eigenlijk hadden ze gewoon de data moeten doen dat er niets was en zeker niet met pinkpop, want dat is en blijft populair. Eigenlijk kan je dan op je vingers natellen dat -dat het niet word.
    Nawh, ik snap je reactie en zeker als je er nog niet geweest bent en je van zulke mensen in je klas hebt zitten. Gewoon slaan met die hap als ze erover beginnen :Y)
    Er is nog plek, dus je bent altijd welkom. Je hoeft dat ook niet in die te kleine tas te zitten.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Meh, ik heb zin om te beginnen.

    Btw,

    Tuck schreef:
    quin98----> Tuck

    leuke nieuwe username ^^ Jij trouwens ook Tantor!


    Happy Birthday my Potter!

    Dank u! ^-^

    Trouwens het topic komt zo meteen online, want de laatste gereserveerde rol is vervallen..

    [ bericht aangepast op 30 april 2014 - 18:00 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ bericht aangepast op 30 april 2014 - 19:32 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.