• Stel je voor om super krachten te hebben. Je kan dingen die anderen niet kunnen, en het maakt je leven een stuk makkelijker toch? Maar het is allemaal inbeelding en fantasie, of toch niet? Wat nou als de kruising tussen bepaalde dieren en mens toch bestaan, en als mensen toch sterker kunnen worden dan normaal? Het overkomt een groep met zes jongeren die voor school naar een levensgroot lab gaan. Ze raken verdwaald, en komen in een kamer terecht waar ze helemaal niet mochten komen, en niks mochten aanraken. Maar wat nou als ze dat toch deden. Dat kan toch geen kwaad? Maar de volgende dag merkten ze langzaam dat het wel zeker kwaad kon. De volgende dag hadden ze namelijk super krachten. Ze zijn namelijk gekruist met de wel bekende superhelden uit de "verzonnen" stripboeken, en tv series. Zou het dan toch geen fabeltje zijn? Maar toch heeft iedereen een aparte specialiteit. De een vind het vreselijk eng, en die ander iets minder en vind het juist geweldig. Zullen ze hun krachten gebruiken om de wereld te redden, of om juist snode plannen te smeden, en de wereld juist helpen te vergaan?

    • Rollen •
    •Liam James Payne • Spiderman • Poepiedoe
    •Harry Edward Styles • Catwoman • Vlierbes
    •Louis William Tomlinson • Loki • LouisPan
    •Niall James Horan • Iron Man • Zala
    •Zayn Javadd Malik • Hercules • Nightingalex
    •Ethan Luke Chamberlain • Mystique • SweetDemon


    • Invullen •
    • Volledige naam •
    • Leeftijd •
    • Uiterlijk •
    • Innerlijk •
    • Geschiedenis •
    • Gekruist met welke Superheld/Antiheld [graag linkje naar de foto van de desbetreffende Superheld/Antiheld.] •
    • Extra •


    • Regels •
    • Minimaal 7 regels, 200 woorden, schrijven, dat is niet heel erg moeilijk.
    • Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    • OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    • Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    • Reserveringen blijven 48 uur staan. Reservatie telt tot dat de rol helemaal af is.
    • Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Geen personages van anderen besturen.
    • Alleen Poepiedoe maat de nieuwe topics aan.

    [ bericht aangepast op 29 april 2014 - 11:54 ]


    How far is far

    Catwoman is here to save the day.


    Because I love him, do I need another reason?

    Louis!


    Bowties were never Cooler

    Ik vind het echt super stoer!

    Alleen 1 nerdy dingetje... Catwoman is niet van Marvel maar van DC comics, net als Batman


    Bowties were never Cooler

    Hawkeye of Black Panther voor Louis als ik hem mag... En anders Antman...


    Bowties were never Cooler

    LouisPan schreef:
    Ik vind het echt super stoer!

    Alleen 1 nerdy dingetje... Catwoman is niet van Marvel maar van DC comics, net als Batman


    Uhu, dat wist ik al. Maar aangezien Liesje zo graag catwoman wou deed ik dat maar, en het het is voor mij niet erg, maar bedankt dat je het even zegt, en je mag Lou hoor ^^


    How far is far

    Yay!


    Bowties were never Cooler

    -

    [ bericht aangepast op 26 april 2014 - 16:57 ]


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Dus van de beste stripfiguren maken ze nu al RPG's met een boybandje? Holy shit.

    Eh sorry, ik moest het heel even kwijt. Veel plezier met de RPG.

    [ bericht aangepast op 26 april 2014 - 17:22 ]


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Twijfels of ik Lou neem.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Lou is al bezet.


    How far is far

    Stumph schreef:
    Dus van de beste stripfiguren maken ze nu al RPG's met een boybandje? Holy shit.

    Eh sorry, ik moest het heel even kwijt. Veel plezier met de RPG.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    -

    [ bericht aangepast op 26 april 2014 - 17:33 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Als het jullie zo irriteert, kijk dan niet.


    How far is far

    Is Nialler al bezet? Zo niet, mag hij dan Batman zijn?


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Poepiedoe schreef:
    (...)
    Als het jullie zo irriteert, kijk dan niet.


    Nee, je hebt gelijk. Het is alleen dat Marvel is like één van de beste dingen die er bestaan en One Direction is gewoon een pop boybandje. Die dingen gaan voor mijn part gewoon onmogelijk samen, maar ik houd al op.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.