• Berna - Thread - 9 november | 17
    Lieke - Crutzen - 8 maart | 17
    Miriam - Transfer - 5 maart | 15
    Anouk - Blanchett - 17 maart | 17
    Gabriëla - Lunsford - 29 december | 17
    Aniek - Memoria - 24 december | 15
    Melissa - Nicosia - 22 januari | 16
    Marlijn - Allister - 24 december | 15
    Noek - Nymphe- 27 juni | 15
    Marie - Daddario- 3 juni | 13
    Kayleigh - WhiteWalls- 21 januari | 14
    Aline - Schuester- 14 maart | 14
    Fren - Poppies- 9 januari | 14

    [ bericht aangepast op 3 mei 2014 - 17:54 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    BEST NIET NEE. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Nicosia schreef:
    BEST NIET NEE. :'D


    :p

    Wij hebben over een paar weken de STT (super topo toets) Acht kaarten leren >.<

    Schuester schreef:
    (...)

    :p

    Wij hebben over een paar weken de STT (super topo toets) Acht kaarten leren >.<


    Nog nooit van gehoord. :')
    Wij hebben over een maand examens. En deze keer neem ik echt een break van Q dan.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Nicosia schreef:
    (...)

    Nog nooit van gehoord. :')
    Wij hebben over een maand examens. En deze keer neem ik echt een break van Q dan.


    Hij noemt het STT en doet er heel cool over en zo. Je kan er wel een 10 op halen, dus dat vind ik wel fijn, maar het is zoveel werk.
    Dat is heel erg slim. Ik wil eigenlijk ook eens een break nemen, maar dat kan ik gewoon niet. Ik denk dat als ik volgend jaar in de vierde zit en ik toetsweken heb, ik gewoon echt een break ga nemen. Dat moet ik gewoon doen, anders leid ik mezelf steeds weer af.

    Bam.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Schuester schreef:
    Wat vinden jullie van Ellie Gouldings stem?


    Geweldig.
    Ik moest het gewoon nog zeggen. :'D


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Schuester schreef:
    (...)

    Hij noemt het STT en doet er heel cool over en zo. Je kan er wel een 10 op halen, dus dat vind ik wel fijn, maar het is zoveel werk.
    Dat is heel erg slim. Ik wil eigenlijk ook eens een break nemen, maar dat kan ik gewoon niet. Ik denk dat als ik volgend jaar in de vierde zit en ik toetsweken heb, ik gewoon echt een break ga nemen. Dat moet ik gewoon doen, anders leid ik mezelf steeds weer af.


    Goed leren dan en een tien halen. :Y)
    Ja, daarom dus. Zonder Q had ik nog steeds negentig procent gehad of zo. :')
    Ik wil echt niet dat mijn ouders een hele vakantie aan mijn hoofd gaan zeuren over dat laatste rapport. Dus drie weken stressen en goed leren. Zonder Q. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Nicosia schreef:
    (...)

    Goed leren dan en een tien halen. :Y)
    Ja, daarom dus. Zonder Q had ik nog steeds negentig procent gehad of zo. :')
    Ik wil echt niet dat mijn ouders een hele vakantie aan mijn hoofd gaan zeuren over dat laatste rapport. Dus drie weken stressen en goed leren. Zonder Q. ^^


    Ga ik proberen xd

    Zonder Q gaat het vast al een tikkie beter. Maar ik kan er nooit tegen dat ik zoveel heb gemist en zo.

    IS LIAM NU ECHT WEER SINGLE?


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Schuester schreef:
    (...)

    Ga ik proberen xd

    Zonder Q gaat het vast al een tikkie beter. Maar ik kan er nooit tegen dat ik zoveel heb gemist en zo.


    Nja, soms gebeurt hier dagen niets en op andere momenten lijkt het alsof je een heel jaar gemist hebt of zo. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Nicosia schreef:
    IS LIAM NU ECHT WEER SINGLE?

    IK VOLG HEN NIET ECHT MEER. :'D


    •*• Lululu •*•

    Wie is er single? MEEE ;D


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik ga volgend jaar twee keer een break nemen van Q, voor mijn examens. Ik moet nog 3 jaar, terwijl Melissa volgend jaar al in haar laatste jaar zit. Dan moet ik er nog twee. D:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik lees zo'n fantastisch Harry verhaal, wauw.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Linkje? :3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."