• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 27 sep 2017 - 22:18 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Precies die gif is wat ik nu doen wil, en ook gewoon gá doen. Want ugh, ik trek het niet meer. Hopelijk wordt het morgen leuk. Want het gesprek morgen ochtend wordt sowieso hel. :/


    Smile. You're beautiful. <3

    niet opgeven niet opgeven niet opgeven luister naar hen want je kunt altijd elk moment van gedachten veranderen en en dit is niet wat je wil


    i wanna die with you once or twice.

    Het is heel raar om naar muziek te luisteren dat over liefde en seks gaat als iemand die zo aseksueel als ik weet niet wat is en totaal geen behoefte heeft aan liefde oid op dit moment. Maar het is niet anders want tegenwoordig gaat muziek alleen nog maar over die onderwerpen.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    ik raak lichtelijk in de war door die verschillende data

    En ik raak ook lichtelijk in paniek als ik me bedenk dat ik alles voor Amerika moet regelen plus zes vakken moet halen plus een soort van sociaal leven moet hebben en iedereen zien voor ik vertrek en dat allemaal binnen drie maanden haah rip


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Is het raar als ik zeg dat ik je mis?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    wil gewoon liefde en aandacht


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Beste koekjes, jullie helpen nou niet bepaald.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Should I just do it? And not care what anyone else thinks?


    The sun will rise and we will try again.

    Ik heb echt geen zin om uit bed te komen. Wil een pyjama dag maar de hond moet uit, ik moet ff het een en ander doen, ben heel onrustig in mn hoofd, kan niks leuks vinden op netflix.


    The truth is out there.

    Hell, geen zin in vandaag en dan ook vooral door werk...


    Stenenlikker

    Sarcasm much?


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik heb dit keer gelukkig wel beter geslapen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    "We've enhanced our file shredder to make it even easier to trash your most sensitive documents" klinkt niet als een positief ding????


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Uuugh, haat aan bellen. :c


    Smile. You're beautiful. <3

    Ik mis je nog steeds hoor. Zondag is nog zo ver weg.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt