• Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:

    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:

    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:

    Dumbledore ZaIa



    Bestaande personages:

    Serverus Snape PrinceSnape
    Albus Dumbledore ZaIa
    Draco Malfoy RAB
    Fred Weasley RAB
    George Weasley Obliviate7
    Luna Lovegood ZaIa
    Ginny Weasley Leora
    Hermione Ganger Piaffe



    Leerlingen:

    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1
    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18[/pink]
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19


    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16


    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5
    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!

    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2



    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17



    Leraren:

    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:



    || Speciale Functies: ||


    Klassenoudsten:

    Gryffindor:
    Meisje: Brooke Jane Eatside /ZaIa
    Jongen:

    Hufflepuf:
    Meisje:
    Jongen:

    Ravenclaw:
    Meisje:
    Jongen:

    Slytherin:
    Meisje: Dysis Bella Lestrange-Black /MyselfOnly
    Jongen:


    Zwerkbalteams:

    Gryffindor: Vol!
    Chaser: Binky Lorraine Evans /Senermes
    Chaser: Ralf Auron /Obliviate7
    Chaser: Ginny Weasley /Leora
    Beater: George Weasley /Obliviate7
    Beater: Fred Weasley /RAB
    Keeper: Youri Troun Evans /Senermes
    Seeker: Brooke Jane Eatside /ZaIa
    Aanvoerder: Youri Troun Evans /Senermes


    Hufflepuf:
    Chaser:
    Chaser:
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Allison Angela Rossini /SweetDemon
    Aanvoerder:


    Ravenclaw:
    Chaser: Rosaline Elisabeth Smith /LoveElsa
    Chaser: Luna Lovegood ZaIa
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker:
    Aanvoerder:


    Slytherin:
    Chaser: Yara Goldfellow /KissTheRain
    Chaser: Dysis Bella Lestrange-Black /xYoungLovex
    Chaser: Chanel Kate Cole /TheseWords
    Beater: Matthew Frankie Wood /Nightingalex
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Draco Malfoy /RAB
    Aanvoerder: Dysis Bella Lestrange-Black /xYoungLovex


    Afdelingshoofden:

    Gryffindor: Amila Rosa Exta /MyselfOnly
    Hufflepuf:
    Ravenclaw:
    Slytherin: Serverus Snape /PrinceSnape


    Schoolhoofd:
    Albus Dumbledore /ZaIa


    Hoofdmonitoren:

    Meisje:
    Jongen: Matthew Frankie Wood /Nightingalex




    Sowieso 200 woorden, iedereen heeft weleens een slechte dag maar meld dat wel.
    Je mag zoveel personages als wilt maar geen 100 ofzo ;)
    In het Speeltopic graag praten tussen haakjes, [] {} () - -
    Geen ruzie! IC wel! OOC niet!
    Niet elkaars personage besturen, (tenzij je toestemming hebt.)
    Volg de verhaallijn van J.K Rowling.
    Graag melden als je niet meer meedoet.
    Graag de Engelse namen gebruiken, anders ontstaat er verwarring.
    Houd de jongens en meisjes gelijk! Geld ook voor de afdelingen!
    De belangrijkste regel: Have fun (:

    OOC: Out Of Character.
    IC: In Character.


    Totaal 15 RPG'ers.


    Het begin:

    De eerstejaars zijn net ingedeeld, het eten staat op tafel, en iedereen is gezellig aan het eten. Alles lijkt volkomen normaal, maar is dat wel zeker? Na het diner gaat iedereen naar bed. De volgende ochtend gaat het leventje op Hogwarts gewoon door. Maar dan roept Schoolhoofd Dumbledore iedereen bijeen in de Great Hall. Hij vertelt over het Toverschool Toernooi en laat de Vuurbeker zien. Het is de bedoeling dat studenten hun naam erin gooien die willen, en dat misschien hun naam eruit gekozen wordt. Omdat het Toverschool Toernooi met 2 andere scholen samen wordt gehouden komen er sommige leerlingen die hetzelfde doen en hopen dat hun naam uitgekozen wordt. Na de toespraak gaan de lessen verder en bereidt iedereen zich voor op een Zwerkbalwetstrijd, die nog op school gehouden zal worden. Kortom: Het wordt een lange maar spannende dag voor de studenten.

    Zwerkbalwetstrijdenschema voor dit seizoen:


    Gryffindor - Slytherin
    Hufflepuf - Ravenclaw
    Ravenclaw - Slyhterin
    Hufflepuf - Gryffindor
    Slytherin - Hufflepuf
    Gryffindor - Ravenclaw

    [ bericht aangepast op 26 juni 2014 - 19:28 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    SphinxX schreef:
    George Weasley – 5th year Gryffindor – beater

    Hij kwam naar me toe lopen waarna de punt van mijn stok tegen zijn borst aan drukte.
    'Gaan we het nou echt over familie hebben? Want dan heb ik nog een heleboel over de jouwe te zeggen. Dat jij mij haat betekent niet dat Campbell mij haat. Je bent zijn vader niet, waarom gedraag je je dan als een. Blijf uit mijn buurt,' en hij liep van me weg.
    Langzaam liet ik mijn stok dalen en bleef ik stil staan, zonder iets te zeggen. Ik zuchtte. Ik BEN zijn vader niet, maar ik maak me gewoon zorgen over hem. En Campbell zei inderdaad niets over.. haat aan Draco. Ik slikte en draaide me om. Campbell en Draco waren aan het praten. Het was niet echt handig om af te gaan luisteren op dit moment maar natuurlijk deed ik dat toch wel. Zachtjes sloop ik naar hun richting toe en luisterde aandachtig mee.
    ‘Als je met hem omgaat dan kan ik jou vriend niet zijn. Dus ik denk dat ik maar beter kan gaan aangezien het voorspelbaar is dat je hem aardiger vindt dan mij. Hoewel ik het niet graag zeg, hij is waarschijnlijk een betere vriend dan dat ik ben.' Ik probeerde de gerol met mijn ogen in te houden en zuchtte. Waarom dacht hij dat? Mijn duivelse kant schreeuwde dat hij gelijk was en een stomme Malfoy jongetje was die ik altijd zo behandelde, maar de engel in me zegt dat ik beter moest gaan luisteren voordat ik een beslissing nam.
    'Ik weet niet veel van echte vriendschap of vriendschap in het algemeen aangezien ik daar nooit een keuze in heb gehad zoals jij weet.’ Hoorde ik Campbell zeggen en beet zachtjes op mijn lip. ‘Maar echte vrienden laten je dit soort keuzes niet maken.’ Ik kon zijn tekst gewoon niet aan.
    'Ik weet ook niks over echte vriendschap. Ik heb nog nooit een echte vriend gehad. En ik dacht dat jij mijn eerste echte vriend zou kunnen zijn. Dat we ondanks dat we gedwongen worden vrienden te zijn, ook nog echte vrienden zouden kunnen worden. Maar dat ben ik niet waard. Ik ben het niet waard om je aandacht aan te verspillen. Maar ik kan niet met Weasley omgaan, en ik weet dat jij wel met hem om wilt gaan. En je hebt gelijk, hij is waarschijnlijk veel aardiger dan dat ik ben.'
    Mijn kaak viel open en ongelovig schudde ik mijn hoofd. Zei Malfoy dat..?! oh wauw. Nu zien ik wel een andere beeld van hem. Niet de beeld van dat hij een kwaadaardige stomme joch was, hij had geen vrienden en Campbell was zijn enige vriend, althans, dat dacht hij.
    'Dan moet ik denk ik maar weer gaan.'
    Ik schudde mijn hoofd en zuchtte. Moet dit nou..? hij liep weg waarna ik tevoorschijn kwam. ik leek wel alsof ik zijn vader was. Een babysitter of een gestoorde fan die achter hem aan zit. Dit houd nu dus op..
    ‘Campbell,’ begon ik zachtjes en slikte moeizaam.
    ‘sorry, van daarnet. Ik – ’ ik haakte af en keek naar Malfoy.
    ‘wat doe ik nou..’ siste ik tegen mezelf.
    ‘de hele tijd ren ik achter je aan, me zorgen makend dat jou iets overkomt, maar ik denk dat Malfoy je harder nodig heeft dan ik. Ik laat je geen beslissing maken, ik denk gewoon dat..’ alweer haakte ik af en gefrustreerd zette ik een stap achteruit.
    ‘oh Merlin..’ mompelde ik.
    ‘doe gewoon wat je wilt, en moet doen, en hou Karkarov zijn keuzes achterwegen. Het is jou leven en jij beslist zelf alles, niet ik of Draco.’ Gaf ik hem als tip. Oh wauw, was dat nou de eerste keer dat ik Draco bij zijn voornaam noemde..?
    ‘ik wist niet dat Draco geen vrienden had..’ ging ik verder. En dat was de tweede keer dat ik zijn naam opnoemde, en het voelde meer als een opluchting dan een steek in mijn hart.
    ‘anders zou ik hem anders behandelen, want in mijn ogen leek hij een populaire achterbakse zwadderaar..’ dat zei ik meer tegen mezelf dan tegen Campbell, en keek weer echt in zijn ogen.
    ‘hij heeft een vriend nodig, net als jij. Als je niet naar hem wilt gaan, blijf van gewoon hier en vergeet alles. Als je hem wilt helpen, moet je vooral gaan.’ en als slot wierp ik hem een warme glimlach toe.
    ‘je blijft mijn vriend.’ Zei ik tot slot.


    en toen was ik wel klaar :Y)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••



    Zo kijkt Campbell nu.. oke ik ga EINDELIJK een leuke post voor Linde schrijven XD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    OMFG het plaatje is niet toegestaan! wth!



    Ahw <3 hij is nog steeds knap op zijn 19 jarige leeftijd :D hij is knap geboren en zal knap sterven!


    Haha you're obsessed


    Spoiler alert: you will save yourself

    Leora schreef:



    Zo kijkt Campbell nu.. oke ik ga EINDELIJK een leuke post voor Linde schrijven XD


    EINDELIJK
    I've waited lond


    Spoiler alert: you will save yourself

    Eruditie schreef:
    (...)

    Haha you're obsessed




    I am NOT obsessed! (A)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)



    I am NOT obsessed! (A)


    Nee helemaaaaaal niet :'D


    Spoiler alert: you will save yourself

    Eruditie schreef:
    (...)

    Nee helemaaaaaal niet :'D




    Nee hoor (A)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)



    Nee hoor (A)


    Lijkt alleen maar zo


    Spoiler alert: you will save yourself

    [ bericht aangepast op 28 april 2014 - 22:10 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    ja ja reageer nu maar met Campie hier ;)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    Ik luisterde naar Draco en zijn woorden raakte me. Ik sloeg mijn ogen neer omdat ik het niet aan kon zien hoe hij weg liep. Draco had hetzelfde probleem als ik. Alleen Draco was niet beroemd daarbij waardoor zijn foute nog niet zo erg waren als die van mij. Maar ik wist hoe het voelde om de hele dag met een masker voor te lopen. Zelfs als dat me lukte werd ik gestraft door Nathaniel. Al had ik maar een keer verkeerd gekeken.
    ‘Campbell’ hoorde ik plotseling. Ik leek opeens alles vergeten te zijn en voor een seconde keek ik verbaasd naar George. Natuurlijk; Fred was gebeten door een weerwolf en Ginny en Ralf zaten nu bij hem en George was door mij weer bezig met mij in plaats van zijn broer. Ik snap wel waarom Nathaniel mij zo veel pijn deed. Ik verdiende het ook.
    ‘Sorry van daarnet. Ik.’ Ik beet op mijn lip. ‘Je hebt niks verkeerds gedaan, George.’ Maar hij leek me niet te horen. ‘De hele tijd ren ik achter je aan, me zorgen makend dat jou iets overkomt, maari k denk dat Malfoy je harder nodig heeft dan ik. Ik laat je geen beslissing maken, ik denk gewoon dat.’ Hij stopte en hij deed een stap van mij weg. Waarschijnlijk had hij het nu met me bekeken, was hij me zat.
    ‘Oh Merlin. doe gewoon wat je wilt, en moet doen, en hou Karkarov zijn keuzes achterwegen. Het is jou leven en jij beslist zelf alles, niet ik of Draco.’
    Ik zuchtte. Ik wilde soms dat het mijn leven was. Maar zo vaak had ik gehoord dat als ik geen National van Bulgarije was dat ik al dood was. Omdat ik gewoon weg niet nodig was; ik was te min voor alles. Ik was te dom voor mijn familie, te dom voor voldemort en vooral te dom voor school. Niemand heeft wat aan mij.
    ‘ik wist niet dat Draco geen vrienden had..anders zou ik hem anders behandelen, want in mijn ogen leek hij een populaire achterbakse zwadderaar.. Hij heeft een vriend nodig, net als jij. Als je niet naar hem wilt gaan, blijf van gewoon hier en vergeet alles. Als je hem wilt helpen, moet je vooral gaan.’ Hij glimlachte naar me waardoor ik op mijn lip beet.
    ‘Je blijft mijn vriend.’ Ik keek naar mijn voeten omdat de blik van George me meer pijn deed dan deugd. Ondanks dat hij deze woorden zei voelde het ergens alsnog dat ik een fout kon begaan. Maar ik kon het niet over mijn hart verkrijgen om zo Draco naar binnen te laten gaan.
    ‘George.. ik vind je echt ontzettend aardig, maar.’ Ik keek achterom naar Draco.
    ‘Ik wil je niet kwijt, maar ik kan er niet tegen om hem zo te zien. Ik ben net zoals hem en daar ben ik niet trots op en het liefst wilde ik dat veranderen. Sommige keuzes worden je eenmaal opgelegd en hoe harder je er tegen vecht hoe dieper je er in komt te zitten.’ Ik zweeg en beet op mijn lip.
    ‘Ik hoop raak ik je nu niet kwijt, maar ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om hem nu alleen naar binnen te laten gaan. Met op mijn geweten hoe hij zich voelt.’
    Ik draaide mij om en rende achter Draco aan die middels bijna in het kasteel was. Plotseling voelde ik de mijn voet aan iets haken en leek de ondergrond onder mijn voeten verdwenen. Met een bonk boven op Draco waardoor ik recht in zijn ogen kon kijken. ‘Sorry Boomstronk, die heb je niet op Klammfels.’ Verklaarde ik snel met een rood hoofd.

    Hhaa sry kon het niet laten XD

    [ bericht aangepast op 28 april 2014 - 22:22 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya



    Cute <3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Draco Malfoy

    Snel kijk ik achterom. Campbell praat met George. Right, hij komt niet meer. Ik moet mezelf eroverheen zetten. Nog iemand die ik aan het lijstje van mensen-waarvan-ik-dacht-dat-het-mijn-vrienden-zouden-kunnen-zijn kan toevoegen. Net als ik de deur wil openen duwt iemand tegen me aan en val ik om. Ik open mijn ogen en kijk recht in de bruine ogen van Campbell.
    'Sorry Boomstronk, die heb je niet op Klammfels,' verklaart hij met een rood hoofd. Ik grinnik.
    'Niet erg hoor,' zeg ik. Ik ben ontzettend blij dat hij toch nog is gekomen. Hij geeft toch nog een beetje om me. 'Dus, je bent van gedachten veranderd?' vraag ik. Dan realiseer ik me dat we nog steeds op de grond liggen en sta ik op terwijl ik hem ook help met opstaan. Ik kijk naar George die daar nu alleen staat. Daarna kijk ik weer naar Campbell.
    'Ik ben blij dat je gekomen bent, maar laat je hem nu alleen? Of...?' Ik wil niet meer egoïstisch denken dus probeer ik de gedachte dat hij mij beter vindt dan George weg te duwen. Ik ben niet beter dan andere mensen. Waarom gedraag ik me dan zo? Juist ja, omdat mijn vader dat wil.


    Spoiler alert: you will save yourself

    OHJA EN NU GAAT MEVROUWTJE SNEL SCHRIJVEN :<


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Wat bedoel je? Ik snap het niet meer :'x


    Spoiler alert: you will save yourself