• Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:

    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:

    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:

    Dumbledore ZaIa



    Bestaande personages:

    Serverus Snape PrinceSnape
    Albus Dumbledore ZaIa
    Draco Malfoy RAB
    Fred Weasley RAB
    George Weasley Obliviate7
    Luna Lovegood ZaIa
    Ginny Weasley Leora
    Hermione Ganger Piaffe



    Leerlingen:

    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1
    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18[/pink]
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19


    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16


    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5
    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!

    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2



    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17



    Leraren:

    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:



    || Speciale Functies: ||


    Klassenoudsten:

    Gryffindor:
    Meisje: Brooke Jane Eatside /ZaIa
    Jongen:

    Hufflepuf:
    Meisje:
    Jongen:

    Ravenclaw:
    Meisje:
    Jongen:

    Slytherin:
    Meisje: Dysis Bella Lestrange-Black /MyselfOnly
    Jongen:


    Zwerkbalteams:

    Gryffindor: Vol!
    Chaser: Binky Lorraine Evans /Senermes
    Chaser: Ralf Auron /Obliviate7
    Chaser: Ginny Weasley /Leora
    Beater: George Weasley /Obliviate7
    Beater: Fred Weasley /RAB
    Keeper: Youri Troun Evans /Senermes
    Seeker: Brooke Jane Eatside /ZaIa
    Aanvoerder: Youri Troun Evans /Senermes


    Hufflepuf:
    Chaser:
    Chaser:
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Allison Angela Rossini /SweetDemon
    Aanvoerder:


    Ravenclaw:
    Chaser: Rosaline Elisabeth Smith /LoveElsa
    Chaser: Luna Lovegood ZaIa
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker:
    Aanvoerder:


    Slytherin:
    Chaser: Yara Goldfellow /KissTheRain
    Chaser: Dysis Bella Lestrange-Black /xYoungLovex
    Chaser: Chanel Kate Cole /TheseWords
    Beater: Matthew Frankie Wood /Nightingalex
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Draco Malfoy /RAB
    Aanvoerder: Dysis Bella Lestrange-Black /xYoungLovex


    Afdelingshoofden:

    Gryffindor: Amila Rosa Exta /MyselfOnly
    Hufflepuf:
    Ravenclaw:
    Slytherin: Serverus Snape /PrinceSnape


    Schoolhoofd:
    Albus Dumbledore /ZaIa


    Hoofdmonitoren:

    Meisje:
    Jongen: Matthew Frankie Wood /Nightingalex




    Sowieso 200 woorden, iedereen heeft weleens een slechte dag maar meld dat wel.
    Je mag zoveel personages als wilt maar geen 100 ofzo ;)
    In het Speeltopic graag praten tussen haakjes, [] {} () - -
    Geen ruzie! IC wel! OOC niet!
    Niet elkaars personage besturen, (tenzij je toestemming hebt.)
    Volg de verhaallijn van J.K Rowling.
    Graag melden als je niet meer meedoet.
    Graag de Engelse namen gebruiken, anders ontstaat er verwarring.
    Houd de jongens en meisjes gelijk! Geld ook voor de afdelingen!
    De belangrijkste regel: Have fun (:

    OOC: Out Of Character.
    IC: In Character.


    Totaal 15 RPG'ers.


    Het begin:

    De eerstejaars zijn net ingedeeld, het eten staat op tafel, en iedereen is gezellig aan het eten. Alles lijkt volkomen normaal, maar is dat wel zeker? Na het diner gaat iedereen naar bed. De volgende ochtend gaat het leventje op Hogwarts gewoon door. Maar dan roept Schoolhoofd Dumbledore iedereen bijeen in de Great Hall. Hij vertelt over het Toverschool Toernooi en laat de Vuurbeker zien. Het is de bedoeling dat studenten hun naam erin gooien die willen, en dat misschien hun naam eruit gekozen wordt. Omdat het Toverschool Toernooi met 2 andere scholen samen wordt gehouden komen er sommige leerlingen die hetzelfde doen en hopen dat hun naam uitgekozen wordt. Na de toespraak gaan de lessen verder en bereidt iedereen zich voor op een Zwerkbalwetstrijd, die nog op school gehouden zal worden. Kortom: Het wordt een lange maar spannende dag voor de studenten.

    Zwerkbalwetstrijdenschema voor dit seizoen:


    Gryffindor - Slytherin
    Hufflepuf - Ravenclaw
    Ravenclaw - Slyhterin
    Hufflepuf - Gryffindor
    Slytherin - Hufflepuf
    Gryffindor - Ravenclaw

    [ bericht aangepast op 26 juni 2014 - 19:28 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Hij knielde voor me neer waardoor ik noodgedwongen hem in zijn bruine ogen moest aankijken.
    ‘Campbell, jij hebt volgens mij echt niets verkeerds gedaan. Het is gewoon weer een van die strenge stomme regels van jullie. Draakje mag denken wat hij wilt denken, maar je moet weten dat hij het is heeft. Niemand is laf of nutteloos. Iedereen heeft wel sterke en zwakke punten. Dat is alles. En draco werpt zich overduidelijk alleen naar je zwakke punten toe waardoor hij toeroept dat je zo bent. Maar dat ben je niet.’ ik zuchtte zachtjes. Waarschijnlijk onhoorbaar voor het menselijk oor. Ik kon niet eens positieve punten van mijzelf opnoemen. Het enige waar ik goed in was, was zwerkbal. Ik was niet aardig, lief of joviaal. Ik was stil. Ik was een muurbloem als ik zwerkbal niet had.
    ‘Alcohol gebruikt wel velen op een bepaalde punt hoor. Ookal is het verboden bij jou.. kom op, alles heeft eens zijn eerste keer, niet waar?’ Ondanks dat het niet echt tegen mijn problemen hielp gleed er een kleine glimlach over mijn gezicht. George zag alles zo uit een andere punt in de wereld. Ergens was ik wel jaloers op hem. Hij leek zorgeloos en altijd vrolijk. Was ik maar zo.
    ‘Heei, als er wat gebeurd, ik sta achter je. Geef jezelf geen slechte voorgevoelens maar voor een persoon.'
    ‘Je bent geweldig, wist je dat George? En dat terwijl ik je net pas ken.’ De glimlach die op mijn gezicht verscheen veranderde in een strenge uitdrukking. ‘Heb je trouwens geen les?’

    Ik zou haast denken dat George hem weer dronken wilt laten voeren. Alleen om te laten zien dat hij het niet erg vind (‘x
    Je hebt me trouwens de toetsjes van mijn mobiel dood laten typen door jouw lappe tekst D:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Heeft hij ook les? Whoops xD spijbelen dan maar :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George weasley

    ‘Je bent geweldig, wist je dat George? En dat terwijl ik je net pas ken.’ zei Campbell met een glimlach. Ik boog mijn hoofd voorover en staarde naar mijn armen, en probeerde mijn grote grijns te verbergen.
    'Jup,' fluisterde ik.
    ‘Heb je trouwens geen les?’
    Mijn grijns verdween en ik tilde mijn hoofd weer op. Shit, hadden we les? Waarom zei Frrd dat dan niet? Ik trok mijn wenkbrauwen op tot ze verdwenen in mijn haren, en mompepde een zachte 'o'
    'W-weet je? Les is echt niet belangrijker dan het opvrolijken van een vriend die last heeft van bepaalde omstandigheden. Vind je niet?' Zei ik en stak mijn hand naar hem uit.
    'Ik dacht aan om wat te gaan "drinken" maar daar heb je al een trauma aan beleefd. Wat dacht je van dat ik draakje opzoek en.. en..' ik stopte daar mijn zin en grinnikte even. Ik heb zo een leuke plan voor draco, beter dat ik die niet aan campbell vertel. Anders raakt hij in paniek..
    'Ik plak te veel aan jou. Excuses daarvoor.' Ik stop even. Dat is ook zo. Campbell zegt wel dat ik geweleig ben, maar iedereen zegt dat. En ze bedoelen nooit echt "geweldig" op de manier van een bedankje, en vriendschap. Wat als dit ook zo bij Campbell is? Misschien irriteert hij zich zelfs aan me.


    Geen inspiratie :$ wil jij een leuke probleem, drqma of emotionele moment aan koppelen?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Als draakje naar onze richting komt ga ik een gigantische lange stuk schrijven, want dan word het gevaarlijk :'D georgie gaat draakje doden door hrt verdrietig maken van campie ):


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Draco Malfoy

    Ik zit ineengedoken in mijn hoekje. Het is erg donker maar dat maakt me niet uit. Ik had niet zo tegen Campbell moeten schreeuwen. Hij moet alleen niet zo idioot zijn.
    'Hey, moet jij niet in je les zijn?' Ik kijk omhoog en zie Fred Weasley. Ik zucht. Waarom juist nu? 'Wees niet bang, ik ga je niet verklikken of zo.' Hij glimlacht en gaat naast me zitten. 'George vertelde me over gisteren en over jou. Hoewel ik je nog steeds een arrogant en irritant klein verwend ventje vind, beloof ik dat ik je niets aan zal doen.' Ik kijk hem niet aan. Ik heb geen zin om te praten aangezien mijn stem bijna breekt. Het blijft even stil. Na een tijdje besluit ik om gewoon op te staan en weg te lopen. Ik loop ergens heen, ik weet niet waarheen. Na een tijdje zie ik Campbell. Hij praat met George Weasley. Ik zeg niets en kijk gewoon toe. Misschien is afluisteren niet goed, maar ik moet weten wat ze zeggen. Ik ga achter een paal staan en luister.
    ‘Je bent geweldig, wist je dat George? En dat terwijl ik je net pas ken.’ Mijn hart lijkt opeens duizend kilo te wegen. Ik weet niet waarom. Er is helemaal geen rede waarom. Ik heb boos naar Campblel geschreeuwd en daarom is hij nu ook boos op mij. Nu heeft hij een andere vriend en kan ik gaan doen alsof ik hem toch nooit aardig vond. Alsof hij niet in minder dan een dag mijn leven op zijn kop heeft gezet.


    Spoiler alert: you will save yourself

    SphinxX schreef:
    Als draakje naar onze richting komt ga ik een gigantische lange stuk schrijven, want dan word het gevaarlijk :'D georgie gaat draakje doden door hrt verdrietig maken van campie ):


    Nooo :O


    Spoiler alert: you will save yourself

    Eruditie schreef:
    Draco Malfoy

    Ik zit ineengedoken in mijn hoekje. Het is erg donker maar dat maakt me niet uit. Ik had niet zo tegen Campbell moeten schreeuwen. Hij moet alleen niet zo idioot zijn.
    'Hey, moet jij niet in je les zijn?' Ik kijk omhoog en zie Fred Weasley. Ik zucht. Waarom juist nu? 'Wees niet bang, ik ga je niet verklikken of zo.' Hij glimlacht en gaat naast me zitten. 'George vertelde me over gisteren en over jou. Hoewel ik je nog steeds een arrogant en irritant klein verwend ventje vind, beloof ik dat ik je niets aan zal doen.' Ik kijk hem niet aan. Ik heb geen zin om te praten aangezien mijn stem bijna breekt. Het blijft even stil. Na een tijdje besluit ik om gewoon op te staan en weg te lopen. Ik loop ergens heen, ik weet niet waarheen. Na een tijdje zie ik Campbell. Hij praat met George Weasley. Ik zeg niets en kijk gewoon toe. Misschien is afluisteren niet goed, maar ik moet weten wat ze zeggen. Ik ga achter een paal staan en luister.
    ‘Je bent geweldig, wist je dat George? En dat terwijl ik je net pas ken.’ Mijn hart lijkt opeens duizend kilo te wegen. Ik weet niet waarom. Er is helemaal geen rede waarom. Ik heb boos naar Campblel geschreeuwd en daarom is hij nu ook boos op mij. Nu heeft hij een andere vriend en kan ik gaan doen alsof ik hem toch nooit aardig vond. Alsof hij niet in minder dan een dag mijn leven op zijn kop heeft gezet.


    Ik kom op het juidte moment online! Xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell saunders

    Ik lachte om georges opmerking. Wat was er nou niet aan hem om grappig te vinden? Hoewel ik ergens jammer vindt dat we niet alcohol gaan drinken ben ik toch blij dat het niet gebeurt. Anders zou draco zich nog meer voor me schamen. Ik keek langs george heen waar ik tot mijn schrik draco aantrof. Mijn lach stierf van mijn gezicht terwijl mijn hart leek te stoppen met kloppen. Ergens voelde het niet goed dat ik nu met george was. Alsof ik hem zomaar vergeten was. Ik wist niet eens waarom ik dat dacht. Ik kende hem nog maar een halve dag. Wat was er toch gisteravond in mijn dronken bui gebeurt? Het had iets los gemaakt tussen mij en draco maar ik wist niet wat. Alleen dat ik me enorm stom en slecht voel. Ik stond op terwijl ik van george nar draco keek. Wat moest ik in vredesnaam doen en waarom voelde dit zo verschrikkelijk fout?


    Slecht stukje iknow xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Wat een afschuwelijke timing dit alles. Ik ga zometeen proberen iets te schrijven maar ik zit in eensserieuze crisis, zoals ik het je had beloofd leora. Get gaat niet lang duren!


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George weasley

    Campbell stond op maar hij keek naar iets wat achter me was. Ik volgde zijn blik en draaide me om. Draco. Kon ik weten. Ik zuchtte. Ben ik weer het middelpunt?
    'Ik ga mezelf haten voor dit.' Mompelde ik tegen mezelf en liep richting draco toe. Eenmaal voor hem, duwde ik hem de hoek om zodat ik uit Campbell zijn blikveld verdween en kruiste mijn armen waarna ik rechtstreeks in zijn slangachtige ogen keek (ooeeeh, dat was koud)
    'Ik wil alleen met je praten,' siste ik voordat hij iets kon doen.
    'Ik wil een aantal antwoorden op mijn vragen. Als je die vragen slecht beantwoord, weet je wat ik ga doen.'
    Ik stond op zo een positie waardoor hij onmogelijk weg kon lopen, en ook hield ik mijn arm in de aabslag, voordat hij toch nog wegglipt.
    'Wat is er mis met jou? Heb je echt geen respect voor anderen dat je zomaar zulke dingen staat te roepen over Campbell? Hoezo, wat is je doel met het pijn doen van mensen?'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Omg D: ohoh XD Enneh george? ik denk dat Campbell eerder het middelpunt van jullie tragedie is dan jij :P


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Dat denk jij, maar wat denken zy (hinthint) (; georgie is nog net niet by zijn fase, alsjebegrijptwatikbedoel (hinthint) als dat gebeurd, dan oas is campie het middenpuny

    [ bericht aangepast op 24 juni 2014 - 23:02 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Dat denk jij, maar wat denken zy (hinthint) (; georgie is nog net niet by zijn fase, alsjebegrijptwatikbedoel (hinthint) als dat gebeurd, dan oas is campie het middenpuny


    Ohgod. Ik heb het je nog nooit verteld maar soms word ik bang van je (A)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Draco Malfoy

    Weasley gaat zich ermee bemoeien en duet me de hoek om zodat Campbell ons niet kan zien.
    'Ik wil alleen met je praten,' sist hij net op tijd voor ik hem sla. Nog steeds wil ik hem slaan. Hij is laf. En Campbell heeft iemand nodig die hem helpt.
    'Ik wil een aantal antwoorden op mijn vragen. Als je die vragen slecht beantwoord, weet je wat ik ga doen.' Ik barst in lachen uit en doe een stap naar achteren.
    'Wauw je moet echt werken aan je bedreigingen, Weasley. Ik kan je zo aanpakken. Denk je nou echt dat je genoeg moed hebt om mij in je eentje aan te vallen?' Maar ik kan niet echt lachen om wat ik net zei. Het gemene is eruit. Ik kan nu niet gemeen tegen iemand zijn.
    'Wat is er mis met jou? Heb je echt geen respect voor anderen dat je zomaar zulke dingen staat te roepen over Campbell? Hoezo, wat is je doel met het pijn doen van mensen?' Ik kan zijn woorden bijna niet geloven. Ik duw hem aan de kant en loop naar Campbell.
    'Nou Weasley, als je dit wou bespreken dan raad ik je aan om ook Saunders erbij te halen.' Ik ben even stil. 'Gisteravond liet ik hem de keuken zien en hij besloot zichzelf bijna lam te zuipen. Iedere keer dat ik hem hielp, ging hij gewoon weer verder. En vanochtend deed hij net alsof alles normaal was. Daar heb ik geen zin in. Ik heb geen woord gelogen en ik heb nergens spijt van,' zeg ik boos. Ik ben even stil en kijk dan naar Campbell. 'Misschien even handig om te zeggen dat je me gisteravond probeerde te kussen. Maar blijkbaar heb je weer snel iemand anders gevonden.' Boos loop ik weer verder. Ik ga weer ergens in een hoekje zitten en probeer niet te huilen. Ik heb vannacht bijna niet kunnen slapen. De hele tijd had ik nachtmerries over mijn vader terwijl hij in een dronken bui was en mij in elkaar sloeg. Ik kan Campbell zo niet zien. Hij doet me aan mijn vader denken en dat maakt me bang. Maar toch is er ook iets anders. Wil ik hem helpen omdat ik weet dat hij ook geweldig is.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    George liet mij achter om vervolgens Draco uit mijn zicht te duwen. Wat had ik gedaan? George kon soms nogal over beschermend overkomen maar Draco had niks verkeerds gedaan. Paniekerig haalde ik een hand door mijn haar terwijl ik vol twijfels in het niets staarde. Moest ik naar ze toe lopen? Maar wat als ze allebei mij niet wilden zien. Voordat ik een juiste beslissing kon nemen kwam Draco al tevoorschijn.
    ‘Nou Weasley, als je dit wou bespreken dan raad ik je aan om ook Saunders erbij te halen.’ met grote ogen keek ik naar Draco. Aan zijn gezicht te zien kon ik merken dat hij boos was. Om mij.
    ‘Gisteravond liet ik hem de keuken zien en hij besloot zichzelf bijna lam te zuipen. Iedere keer dat ik hem hielp, ging hij gewoon weer verder. En vanochtend deed hij net alsof alles normaal was. Daar heb ik geen zin in. Ik heb geen woord gelogen en ik heb nergens spijt van.’ Ik trok mijn ogen los van Draco’s gezicht terwijl ik mijn handen voelde trillen. Niet van woede. Gewoon uit onzekerheid en angst. Twee eigenschappen die ik ernstig haatte. Twee eigenschappen die ik elke seconde voelde als ik thuis was. ‘Misschien even handig om te zeggen dat je me gisteravond probeerde te kussen. Maar blijkbaar heb je weer snel iemand anders gevonden.’ Zijn laatste woorden staken in me als messensteken waardoor ik mijn ogen dichtkneep waardoor ik in een andere ruimte leek te staan op een heel ander moment terwijl ik zicht had op twee jongens. Een daar van zat op een anders jongen schoot. ‘En jij bent dé Draco Malfoy. De beste van het hele universum en de schitterendste ster van de hemel.’ ik zie hoe de jongens hoofd tegen Draco’s borst legde. ‘En jij bent dronken. Waarom zit je eigenlijk op mijn schoot?’ Ik zag mijn hoofd dichter bij Draco’s lippen komen. ‘Omdat het kan.’ ik gaf hem een tik tegen zijn neus en met een schok zag ik weer het gras onder mijn voeten. De massieve stenen muur waar een raam in gelegen zat. Ik zag mijn spiegelbeeld terwijl ik mijn handen nog steeds voelden trillen. Onder mijn ogen zaten diepliggende wallen alsof ik in geen jaren meer geslapen had. Ik kneep verschrikt mijn ogen dicht terwijl ik weer meegesleurd werd naar een vage herinnering.
    ‘I’m addicted to you, hooked on your love…’ Weer zat ik in een andere ruimte. Een ziekenzaal maar deze opzicht was anders. Ik staarde naar Draco’s borstkast waar ik mijn hand op legde. ‘Misschien een beetje.’ Ik hoorde mijn stem giechelen. Iets wat ik niet herkende van mijzelf. Ik giechelde nooit.
    Mijn gezicht kwam dichter bij Draco’s nek waar ik een kus planten waarna ik mijzelf zachtjes weer hoorde giechelen als een schoolmeisje. Ik zag hoe ik weer een kus in zijn nek planten en voor een seconde leek ik zijn geur weer te ruiken. Zijn warme huid terwijl ik de volgende kus neerplanten. Ik wilde niet weten hoe ver ik gegaan was gisteravond. Ik wilde uit deze herinnering stappen. Met al mijn kracht gooide ik mijn ogen open en tot mijn grootste verschrikking merkte ik dat ik zojuist Georges nek gekust had. Alsof het nog niet erger kon.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya