• Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:

    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:

    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:

    Dumbledore ZaIa



    Bestaande personages:

    Serverus Snape PrinceSnape
    Albus Dumbledore ZaIa
    Draco Malfoy RAB
    Fred Weasley RAB
    George Weasley Obliviate7
    Luna Lovegood ZaIa
    Ginny Weasley Leora
    Hermione Ganger Piaffe



    Leerlingen:

    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1
    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18[/pink]
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19


    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16


    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5
    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!

    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2



    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17



    Leraren:

    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:



    || Speciale Functies: ||


    Klassenoudsten:

    Gryffindor:
    Meisje: Brooke Jane Eatside /ZaIa
    Jongen:

    Hufflepuf:
    Meisje:
    Jongen:

    Ravenclaw:
    Meisje:
    Jongen:

    Slytherin:
    Meisje: Dysis Bella Lestrange-Black /MyselfOnly
    Jongen:


    Zwerkbalteams:

    Gryffindor: Vol!
    Chaser: Binky Lorraine Evans /Senermes
    Chaser: Ralf Auron /Obliviate7
    Chaser: Ginny Weasley /Leora
    Beater: George Weasley /Obliviate7
    Beater: Fred Weasley /RAB
    Keeper: Youri Troun Evans /Senermes
    Seeker: Brooke Jane Eatside /ZaIa
    Aanvoerder: Youri Troun Evans /Senermes


    Hufflepuf:
    Chaser:
    Chaser:
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Allison Angela Rossini /SweetDemon
    Aanvoerder:


    Ravenclaw:
    Chaser: Rosaline Elisabeth Smith /LoveElsa
    Chaser: Luna Lovegood ZaIa
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker:
    Aanvoerder:


    Slytherin:
    Chaser: Yara Goldfellow /KissTheRain
    Chaser: Dysis Bella Lestrange-Black /xYoungLovex
    Chaser: Chanel Kate Cole /TheseWords
    Beater: Matthew Frankie Wood /Nightingalex
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Draco Malfoy /RAB
    Aanvoerder: Dysis Bella Lestrange-Black /xYoungLovex


    Afdelingshoofden:

    Gryffindor: Amila Rosa Exta /MyselfOnly
    Hufflepuf:
    Ravenclaw:
    Slytherin: Serverus Snape /PrinceSnape


    Schoolhoofd:
    Albus Dumbledore /ZaIa


    Hoofdmonitoren:

    Meisje:
    Jongen: Matthew Frankie Wood /Nightingalex




    Sowieso 200 woorden, iedereen heeft weleens een slechte dag maar meld dat wel.
    Je mag zoveel personages als wilt maar geen 100 ofzo ;)
    In het Speeltopic graag praten tussen haakjes, [] {} () - -
    Geen ruzie! IC wel! OOC niet!
    Niet elkaars personage besturen, (tenzij je toestemming hebt.)
    Volg de verhaallijn van J.K Rowling.
    Graag melden als je niet meer meedoet.
    Graag de Engelse namen gebruiken, anders ontstaat er verwarring.
    Houd de jongens en meisjes gelijk! Geld ook voor de afdelingen!
    De belangrijkste regel: Have fun (:

    OOC: Out Of Character.
    IC: In Character.


    Totaal 15 RPG'ers.


    Het begin:

    De eerstejaars zijn net ingedeeld, het eten staat op tafel, en iedereen is gezellig aan het eten. Alles lijkt volkomen normaal, maar is dat wel zeker? Na het diner gaat iedereen naar bed. De volgende ochtend gaat het leventje op Hogwarts gewoon door. Maar dan roept Schoolhoofd Dumbledore iedereen bijeen in de Great Hall. Hij vertelt over het Toverschool Toernooi en laat de Vuurbeker zien. Het is de bedoeling dat studenten hun naam erin gooien die willen, en dat misschien hun naam eruit gekozen wordt. Omdat het Toverschool Toernooi met 2 andere scholen samen wordt gehouden komen er sommige leerlingen die hetzelfde doen en hopen dat hun naam uitgekozen wordt. Na de toespraak gaan de lessen verder en bereidt iedereen zich voor op een Zwerkbalwetstrijd, die nog op school gehouden zal worden. Kortom: Het wordt een lange maar spannende dag voor de studenten.

    Zwerkbalwetstrijdenschema voor dit seizoen:


    Gryffindor - Slytherin
    Hufflepuf - Ravenclaw
    Ravenclaw - Slyhterin
    Hufflepuf - Gryffindor
    Slytherin - Hufflepuf
    Gryffindor - Ravenclaw

    [ bericht aangepast op 26 juni 2014 - 19:28 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Sorreh grijs toch?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Draco Malfoy

    ‘En jij bent dé Draco Malfoy. De beste van het hele universum en de schitterendste ster van de hemel.’ Ik grinnik. 'En jij bent dronken.' Hij gaat met zijn hoofd tegen mijn borst aan liggen waardoor het enkel ongemakkelijker wordt. Bij mijn vraag kijkt hij me uitdagend aan.
    'Omdat het kan.' Ik kan het niet laten te glimlachen. Als hij dichterbij komt tot onze neuzen elkaar raken, raak ik lichtelijk in paniek. ‘En ik heb er geen spijt van.’ Ik word rood en ga een beetje meer naar achteren zitten.
    'Dus...' zeg ik om de stilte te verbreken. Met een rood gezicht kijk ik naar buiten. Er is niet veel te zien omdat het donker is, maar het is beter dan ergens anders naar kijken, aangezien het al snel gênant dreigt te worden. 'Misschien moet je gaan rusten ofzo?' vraag ik voorzichtig. Ik duw hem van mijn schoot af en leg hem op zijn bed.
    'Je moet denk ik gewoon rusten. Dan ben je morgen ochtend weer nuchter.' Ik glimlach zachtjes, 'en heb je een grote kater,' voeg ik eraan toe met een grote grijns. Zelf heb ik een keer voor de grap met iemand gedronken. We waren dronken en de volgende ochtend wou ik mijn bed niet uitkomen. Ik heb toen nog best wel wat op mijn kop gekregen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Leora schreef:
    Sorreh grijs toch?


    uh volgens mij wel


    Spoiler alert: you will save yourself

    Eruditie schreef:
    (...)

    uh volgens mij wel


    Ahw :( Draco don't leave meeh <3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Whut nee je mag wel gewoon doen dat Campell opstandig is :Y)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    ‘Dus... Misschien moet je gaan rusten ofzo?’ Ik wilde tegensputteren maar voor ik het al wist had hij mij al op een bed gelegd. ‘Je moet denk ik gewoon rusten. Dan ben je morgen ochtend weer nuchter en heb je een grote kater.’ Ik pakte zijn hand. ‘Ik ben beter zo.’ Ik was beter als ik gedronken had. Gezelliger en voor het eerst sinds ik Draco gezien had leek hij te lachen. Zonder alcohol was ik saai en stom. Dan hoefde Draco me niet. Ik wist hoe egoistisch het ook was dat ik iemand nodig had. Iemand waar ik het niet fout bij leek te doen in die persoons ogen. Maar ik wist zeker dat na vanavond zich zou aansluiten bij iedereen die een hekel aan mij had. Ik betwijfelde ook enigszins of ik zou weten wat ik gedaan had morgen ochtend. Ik was niet zeker of ik überhaupt nu na dacht of dat ik nu in een andere dimensie was. Het enige wat ik nu wist is dat Draco op het punt stond om me achter te laten. In een eenzaam en onbekend bed en in een onbekende zaal en school. Het liefst stond ik nu op en bleef ik de hele avond door gaan met Draco proberen te laten lachen. Al is het ten koste van mij. ‘Laat me alsjeblieft niet achter.’

    Slecht stukje I know XD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Draco Malfoy

    ‘Ik ben beter zo.’ Zijn woorden lijken erg onschuldig, maar ik weet dat er meer achter zit. Het laat me weer realiseren dat hij helemaal niet gelukkig is en dit enkel een dronken versie van hemzelf is. Ik zeg snel doei en wil dan weglopen.
    ‘Laat me alsjeblieft niet achter.’ Ik wil doorlopen maar stop bij het horen van zijn woorden. Hoe kan ik hem hier alleen laten? Hij kent hier niemand. Ik besluit dan toch maar weer terug te lopen.
    'Oke dan,' zeg ik en ik ga zitten. 'Ik vind je ook goed als je niet dronken bent hoor. Dan kan je ook best schattig zijn.' Meteen kleurt mijn gezicht helemaal rood. Zei ik dat nou echt? Waarom zei ik dat? Ik raak weer lichtelijk in paniek en kijk Campbell met een rood hoofd aan. 'Sorry,' mompel ik snel. Met een zucht leun ik weer tegen de stoelleuning. Waarom moet ik nou weer zo'n flapuit zijn? Ik ben echt vreselijk.
    'Dus, ik ga mijn mond maar houden voordat ik nog iets eruitflap,' zeg ik, waarna ik realiseer dat dat ook iets stoms was. 'Sorry nu ga ik echt stoppen,' zeg ik met een grijns. Waarom moet dit mij nou overkomen?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    Tot mijn opluchting draaide hij zich om maar toch kon ik het niet laten om mijzelf egoïstisch te vinden. Natuurlijk had hij zat mensen in de Zwadderich leerlingenkamer die op hem aan het wachten zijn en dan claim ik hem zo maar. Ondanks de drank kon ik me daar niet zo erg zorgen om maken als dat ik nuchter was.
    ‘Oke dan. Ik vind je ook goed als je niet dronken bent hoor. Dan kan je ook best schattig zijn. Sorry.’ Ik hoorde hem zuchten en ik keek verbaasd naar hem. ‘Je hebt niks fouts gedaan.’ ‘Dus ik ga mijn mond maar houden voordat ik nog iets eruit flap. Sorry. Nu ga ik echt stoppen.’ Er speelde een grijns om zijn lippen en resoluut stond ik weer op van het bed en ondanks mijn benen leken te wankelen wist ik te blijven staan maar desondanks alles nam ik plaats op zijn leuning terwijl ik hem aanstaarde. ‘Mijn teamgenoten en schoolgenoten vinden me beter zo. Ik weet niet hoe ik dan ben want ik herinner me er nooit meer wat van. Ik weet niet wat ik gedaan heb en ik weet niet meer wat ik gezegd heb. Maar jij bent anders.’ Ik glimlachte. Voorzichtig legde ik een arm om me heen. Met mijn andere hand tikte ik hem met een vinger aan. ‘Dus Draco, wat wil jij?’

    Ja wat wil jij, Draco
    (K)

    [ bericht aangepast op 12 mei 2014 - 21:06 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Draco Malfoy

    'Wat heb je fout gedaan?' vraagt hij. Ik weet het antwoord niet dus zeg ik even niets. Mijn teamgenoten en schoolgenoten vinden me beter zo. Ik weet niet hoe ik dan ben want ik herinner me er nooit meer wat van. Ik weet niet wat ik gedaan heb en ik weet niet meer wat ik gezegd heb. Maar jij bent anders.’ Ik glimlach. Hij is best wel lief. Hij slaat een arm om me heen. . ‘Dus Draco, wat wil jij?’ Ik denk even na.
    'Ik wil dat jij weet nuchter bent. Want dan zeg je de waarheid.' Ik bekijk hem nog een keer. Hij is inderdaad erg schattig. Ik heb nog nooit op die manier over een jongen gedacht. Dat maakt me dan ook echt niet uit. Ik heb er niets tegen. Maar het is toch niet zo dat ik echt iets op die manier voor Campbell voel? Hij is mijn idool, maar meer niet. Het is wel grappig om Campbell hier zo te zien. Maar wat als ik inderdaad iets voor hem voel? Mjn vader vind het nooit goed. Hij is er strikt tegen. Toch sla ik mijn armen om Campbell heen en glimlach ik.
    'En ik heb denk ik ook wel zin in een drankje.' Ik heb nu namelijk het gevoel dat ik veel te serieus ben.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    ‘Ik wil dat jij weer nuchter bent. Want dan zeg je de waarheid.’ Ik giechel zachtjes. Iets wat ik totaal niet zou doen als ik nuchter was. Ik voelde zijn armen om mij heen slaan en ondanks alles nestel ik me dichter tegen hem aan.
    ‘En ik heb denk ik ook wel zin in een drankje.’ Mijn hoofd lag tegen zijn nek aan en even voelde ik de drang om hem te kussen en meteen schoof ik die gedachten weg. ‘ik lust ook nog wel wat.’ bekende ik eerlijk met een grijns. Ik stond op en trok hem overeind. ‘er is maar een manier om dat soort spul te vinden.’ Ik sloeg een wit doek om mij heen alsof ik superman was. ‘Laat mij u brengen naar de plek vol geheimen maar uitwegen.’ Ik glimlachte naar hem en pakte automatisch zijn hand die al zo vertrouwd aanvoelde en begeleiden hem de zaal uit. Hoewel ik de weg niet meer wist naar de keukens.

    Ohoh we laten Campbell coma zuipen :D yaaaah


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Draco Malfoy

    ‘Er is maar een manier om dat soort spul te vinden. Laat mij u brengen naar de plek vol geheimen maar uitwegen.’ Ik weet dat dit geen goed idee is. Maar toch loop ik naar de keukens. De elfen lijken enkel blij dat we de drank menemen. Ik heb niet gekeken wat voor drank het is, maar neem het mee naar de ziekenzaal. Ik kijk naar de fles en besluit dan maar een grote slok te nemen. Ik doe mijn ogen dicht als ik de slok neem en neem er dan nog een. Ik geef de fles aan Campbell en schud mijn hoofd even. Dit spul is volgens mij best wel sterk. Maar het helpt wel.
    'Oke ik heb heel erg veel zin om iets leuks te doen!' zeg ik vrolijk. Ik sla mijn armen om hem heen en trek hem naar me toe. 'Weet jij iets leuks om te doen?' vraagik aan hem. Ik grijns en geef hem een kusje op zijn wang. Daarna staik op en begin ik een of ander liedje te zingen. Ik weet niet waarom. Misschien gewoon omdat ik er zin in had. Wat maakt het ook uit? Ik heb helemaal geen zin om na te denken op dit moment.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    Met volle handen keren we terug naar de ziekenzaal en bij mijn volle verstand zou ik eraan getwijfeld hebben. Eenmaal in de ziekenzaal zet Draco de fles aan zijn mond en neemt een paar slokken voordat hij het aan mij geeft. Voordat ik een slok kon nemen sloeg hij zijn armen om mij heen en trok hij me dichter naar zich toe. ‘Oke ik heb heel erg veel zin om iets leuks te doen. Weet jij iets leuks om te doen?’ voordat ik kon antwoorden zag ik een grijns op zijn gezicht verschijnen en drukte hij een kus op mijn wang. Een raar gevoel bekroop me en ik was enigszins er bang voor. Snel drukte ik de fles tegen mijn lippen en zonder dat ik rustig met een paar slokken begon klokte ik de hele inhoud naar binnen alsof ik een zware alcoholist was. Draco stond op en begon een liedje te zingen terwijl ik de volgende fles opende om daar ook een paar fikse slokken van te nemen. Ik stond op en alles leek te duizelen maar ik negeerde dit terwijl ik luidkeels mee begon te zingen.
    ‘I'm addicted to you,
    Hooked on your love,
    Like a powerful drug
    I can't get enough of,
    Lost in your eyes,
    Drowning in blue
    Out of control,
    What can I do?
    I'm addicted to you!’ ik lachte bij de laatste zin en pakte de fles van onderen om weer een slok te nemen en alles werd alsmaar duizeliger en ik greep me aan Draco vast die vrolijk leek. Had ik hem vrolijk weten te maken? Vragen spookte door mijn hoofd maar geen enkel kon ik noemen. Alsof er iets uitgeschakeld was. Plotseling boog ik me dichter naar hem toe en drukte een kus bij zijn kaak voor ik het goed en wel besefte wat ik deed.

    [ bericht aangepast op 12 mei 2014 - 22:37 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Draco Malfoy

    Campbell zingt ook vrolijk mee en ik lig in een deuk. Hij buigt zich naar me toe en drukt een kus op mijn kaak. Ik kan niet goed meer nadenken. Ik sla mijn armen om hem heen en trek hem naar me toe. Ik heb geen idee waar ik het lef vandaan haal. Ik ken hem nog maar net en hij is een superster. Ik ben enkel een jongen die aan zijn ouders' eisen moet voldoen. En als laatste, en eigenlijk de belangrijkste reden: hij is een jongen! Hoe haal ik het in mijn hoofd?! Maar toch buig ik langzaam naar hem toe. Op slag ben ik nuchter. Wou ik dat nou echt doen?
    'Volgens mij heb je meer dan genoeg gehad,' zeg ik terwijl ik de fles uit zijn hand trek. Ik pak ook de andere flessen en laat ze verdwijnen naar de keuken. Ik probeer rustig te blijven maar wil eigenlijk in paniek schreeuwen. Mijn blik is gevestigd op Campbell. Hij heeft echt veel te veel op. Ik weet niet wat ik dacht. Waarom ik meer drank ging halen. Misschien gewoon omdat ik me stom voelde. Omdat ik een beetje indruk op hem wou maken. Hij is wereldberoemd, heeft miljoenen fans en kan waarschijnlijk elk meisje op de wereld krijgen. En dan ben ik daar. Draco Malfoy. Zoon van Lucius Malfoy. Dat is het. Niks bijzonders, behalve dan dat ik slecht ben.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    Twee warme armen werden om mij heen geslagen terwijl Draco me dichter naar hem toe trok waardoor mijn adem stokte terwijl zijn hoofd steeds dichter bij kwam en zijn grijze ogen mijn ogen leek te doorboren. ‘Volgens mij heb je meer dan genoeg gehad.’ Zijn hand gleed naar de fles die losjes in mijn hand lag en hij liet ze verdwijnen in de keukens terwijl mijn lichaam vroeg om meer van het alcoholische goedje. Draco verscheen weer uit de keukens terwijl hij naar me toe liep en ik nog steeds tegen de muur aan het verzakken was. Mijn oriëntatie vermogen was verdwenen en het lopen leek onmogelijk. In plaats daarvan pakte ik Draco’s handen en zette me iets dichter tegen hem aan.
    ‘Een slok kan toch niet kwaad? Ik ben niet dronken.’ Automatisch schudde ik mijn hoofd al leek dat al redelijk moeilijk. Ik wilde naar zijn ogen kijken maar hij was langer dan mij waardoor ik met mijn hoofd tot zijn kin kwam waardoor mijn ogen algauw naar zijn borstkast streek die ritmisch heen en weer bonsde waar ik mijn hand op plaatste en er zachtjes ook met mijn andere hand zijn hand los liet waardoor ik hem aantikte. ‘Misschien een beetje.’ Gaf ik enigszins toe terwijl zijn geur mijn neus binnendrong. Ik giechelde zachtjes terwijl mijn verstand verdwenen leek te zijn en alleen mijn gevoel, mijn verlangens de overhand leken te nemen waardoor ik mijn lippen bij zijn nek plaatste en zachtjes er een kus op drukte. Ik giechelde weer zachtjes alsof ik een schoolmeisje was die net iets spannends ontdekt had. Algauw plaatste ik mijn lippen weer terug in zijn nek en plantten er kusjes tot ik bij de rand van zijn gewaad aan kwam en zachtjes zuchtten en mijn ogen zwaar aanvoelden terwijl mijn hand nog steeds bij zijn hart had plaatsgenomen.

    pampampam.... x')


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Draco Malfoy

    ‘Een slok kan toch niet kwaad? Ik ben niet dronken.’ Hij schudt zijn hoofd een een kleine glimlach ontsnapt. Natuurlijk is hij wel dronken. ‘Misschien een beetje,' geeft hij toe. Hij begint te giechelen en drukt een kusje in mijn nek. Ik ben meteen op mijn hoede. Hij giechelt en drukt nog meer kusjes in mijn nek. Ik weet niet wat ik moet doen.
    'Campbell, je bent dronken. Je moet geen dingen doen waar je morgen spijt van hebt.' Toch laat ik hem niet los. Ik leg mijn hand in zijn haar en blijf hem in zijn bruine ogen aankijken. Ze zijn groot. Dat maakt hem ontzettend schattig. Ik druk een kusje in zijn nek. Op dat moment wordt er op de deur geklopt. Ik kijk naar Campbell. Meteen til ik hem in zijn bed.
    'Doe alsof je slaapt,' fluister ik. Dan loop ik naar de deur om die te openen. Inderdaad, het is Karkarov.
    'Vat doe jij nog hier? Vraagt hij aan mij. Voor ik iets kan zeggen gaat hij al verder. 'Misschien moet jij rusten. Hij kan het vel alleen af.'ik mompel iets onverstaanbaars. Misschien is het alleen naar goed dat hij het niet hoort.


    Spoiler alert: you will save yourself